Två män har blivit skjutna i Visättra, Flemingsberg.
Båda målsägarna har förts med ambulans till sjukhus. Då de lämnade brottsplatsen var båda vakna och talbara.
Polis på plats arbetar bland annat med att tala med vittnen och säkra bevis i form av filmer och annat som kan bidra i utredningen. Brottsplatsen har spärrats av för att säkra spår.
Flera personer och fordon har kontrollerats i jakten på gärningsperson eller -personer. Ingen person är i nuläget frihetsberövad misstänkt för dåden.
Vad jag fått till mig är det att någon kommit in på en restaurang och avlossats skott, utanför blev även en annan skjuten. Rykten, så vet inte riktigt om det stämmer men fullt pådrag nu
Vad jag fått till mig är det att någon kommit in på en restaurang och avlossats skott, utanför blev även en annan skjuten. Rykten, så vet inte riktigt om det stämmer men fullt pådrag nu
Låter rimligt. Tippar på 30-åringen måltavla. 50-åringen hamna i skottlinjen…
Flempan. Vilka krigar där egentligen? Många sitter väl? Boran å co? Gee och hans bönder?
Senast redigerad av Dubbeljohn123 2022-12-03 kl. 02:31.
Låter rimligt. Tippar på 30-åringen måltavla. 50-åringen hamna i skottlinjen…
Flempan. Vilka krigar där egentligen? Många sitter väl? Boran å co? Gee och hans bönder?
Ja 30 åringen kan vara måltavlan men känns inte troligt, han är en ganska vanlig man som inte har något med kriminella att göra. Hela grejen är konstig. Kan ha varit någon inne på restaurangen som var måltavlan och två stycken hamnade i skottlinjen tyvärr
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Stöd Flashback
Swish: 123 536 99 96Bankgiro: 211-4106
Stöd Flashback
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!