2023-05-26, 20:58
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Filmen som han lagt upp visar inte alls att bollen nuddar armen. Sluta trolla nu, skitunge.

För en gångs skull håller jag med dig.

Det är inte straff.
Citera
2023-05-26, 21:45
Medlem
Londons avatar
Trodde inte derbyt kunde komma mer lägligt för Gnaget.

Även ovänner kan bli bröder i krig. Perfekt möjlighet att samla laget och (vid en vinst) börja bygga på något. Istället utbryter fullständigt inbördeskrig ut vad det verkar. Fan ta oss om vi inte vinner på söndag.

Citat:
Namn: MackaPacka Visa profil
Sänt: 2023-05-26 21:09:00
Meddelandet har redigerats av insändaren
Jag återtar min pudel då initierade påvisar det man kan se klart och tydligt. Väck med giftet, JG den apatiska följaren med sina porslinvader kan hänga med terroristen på nya pikanta äventyr annorstädes.

Citat:
Namn: Incontrista Visa profil
Hemort: Sthlm
Sänt: 2023-05-26 19:53:00
Dunderborstaren

Man kan nästan tro att du är Jimmy.

Om man skrev här att JG tog Jimmys parti skulle man väl bli lynchad. Så jag skriver inte det

Man ska inte vältra i andras olycka men detta är ändå popcorntider måste jag medge.
Citera
2023-05-26, 21:58
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Trodde inte derbyt kunde komma mer lägligt för Gnaget.

Även ovänner kan bli bröder i krig. Perfekt möjlighet att samla laget och (vid en vinst) börja bygga på något. Istället utbryter fullständigt inbördeskrig ut vad det verkar. Fan ta oss om vi inte vinner på söndag.

Man ska inte vältra i andras olycka men detta är ändå popcorntider måste jag medge.
Kan inte klandra dig för skulle själv lätt frossa i misären om det var Dif eller Bajen som detta handla om men det är minst sagt tuffa tider nu. Kollade igenom Durmaz instagram och det verkar inte va särskilt hatiskt där ännu.

Detta derby känns bara som ett plåster man vill riva av så fort som möjligt.
Citera
2023-05-26, 22:13
Medlem
AllramEasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
För en gångs skull håller jag med dig.

Det är inte straff.

Om ni sett filmen och inte ser handsen så tycker jag synd om er.
Citera
2023-05-26, 22:27
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllramEast
Om ni sett filmen och inte ser handsen så tycker jag synd om er.

Om bollen träffat handen borde det synts på handen mycket tydligare. Handen borde ha rört sig, slagits åt sidan. Bollen borde också tappat mer fart.
Citera
2023-05-26, 22:45
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Precis, därför är man ju som neutral supporter hyfsat sugen på att lasta in en slant på Gnaget-vinst.

Alla tecken pekar på att DIF ska ta hem det, just därför vinner ju så klart AIK på söndag. Man får inte glömma bort att derbyn är inga vanliga matcher, och i Allsvenskan finns det inga enkla matcher.

Jimmy Durmaz för övrigt, man drog en lättnadens suck när AIK knep honom och inte Bajen den jävla tomten har ju varit slut sen han drog på sig frisparken mot Tyskland i VM 2018.

Jag har ställt in mig på förlust. Finns inte en chans vi vinner.

Ja Jimmy Durmaz kan lämna på en gång. Han är dessutom släkt med en annan hora vid namn Sharbel Touma.
Citera
2023-05-27, 08:28
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Ja Jimmy Durmaz kan lämna på en gång. Han är dessutom släkt med en annan hora vid namn Sharbel Touma.
Gäller det också d.y brodern?
Citera
2023-05-27, 09:32
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:

Denna gången får kusin Touma hänga med ned i Superettan!
Citera
2023-05-27, 09:47
Medlem
eternussermos avatar
Jag hoppas på en vinst för solnalaget imorgon och fortsatt förtroende för Brännström, undrar om jag är den enda som tänker så?
Citera
2023-05-27, 09:50
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Jag hoppas på en vinst för solnalaget imorgon och fortsatt förtroende för Brännström, undrar om jag är den enda som tänker så?
Fast varför?
Citera
2023-05-27, 09:58
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

Man kan byta namn men inte blod

Inte särskilt förvånad över Durmazs beteende faktiskt. Han har alltid verkat ganska falsk. Som att han försöker lite väl hårt att verka "skön".

Som jämförelse kan man ta hans polare, Zengin. Han spelade inte, han är precis lika efterbliven som han verkar.
Citera
2023-05-27, 10:00
Medlem
AllramEasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Om bollen träffat handen borde det synts på handen mycket tydligare. Handen borde ha rört sig, slagits åt sidan. Bollen borde också tappat mer fart.

Allt det du beskriver händer. Putsa brillorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in