Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
Fast trazkes bisarrt höga svansföring har jag inte sett något liknande av i de svenska fotbollstrådarna sedan JeppeSSK härjade runt här.
Vill han utmåla de som tidernas bästa lag i svensk historia får han också brösta vilken fruktansvärt stor fiaskoinsats det är när de tappar poäng, ffa hemma mot Kalmar.
Jag har sett något liknande, dig i fjol. Häcken-supportrarna har all rätt att vara euforiska och kaxiga då man faktiskt manglade Allsvenskan förra säsongen och är ett av favoritlagen att ta hem det i år oaktat dagens missräkning. Vi ska inte förglömma hur högljudda ni Bajenfans var efter 5 inledande segrar 2022, pratet om serieledare och serieledar-tischor lät inte vänta på sig efter storartade vinster mot Helsingborg, Sundsvall & Sirius.
Du satt ju själv och gjorde kvällsquiz i kölvattnet av Bajens framgångar:
TrogenHammarby:
Citat:
Kvällsquiz!
Fråga 1: Vilket lag har gjort flest mål i årets allsvenska?
Fråga 2: Vilket lag har släppt in minst antal mål i årets allsvenska?
Fråga 3: Vilket lag spelar cupfinal på torsdag och kan vid seger där ta rekordet på flest antal segrar i rad i cupen?
(FB) En ny jävla säsong... - Allsvenskan 2022
Du var till och med så ödmjuk att du tog hem Cup-guldet i förskott:
TrogenHammarby:
Citat:
På torsdag vinner vi cupen för andra året i rad. Men visst.
(FB) En ny jävla säsong... - Allsvenskan 2022
Du var en av bajarna med bisarrt hög svansföring här förra året. Skillnaden mellan dig och Trazke är att hans lag vann Allsvenskan, det gjorde inte ditt lag, så du är fel person att peka finger för något du själv varit skyldig till. Jag vill inte ens tänka på hur jävla outhärdligt det skulle vara att hänga här om Bajen vunnit SM-guldet 2022.