2023-04-15, 15:59
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
tack john fläsknoisettie blir det nya nu

ja jäääävlar de där har jag aldrig tänkt på hur han fullständigt kommer slakta halvtidsproffsen i superettan kanske det han går väntar på där kan han dessutom lunka runt 10-15 kg för tung som han gör nu men istället för att se matcherna från sin loge faktiskt prestera och vinna skytteligan

Haha, sämsta hittills. T.om fläskkotlettie är bättre men El Gordo är vad som gäller. Den går t.om att bära med stolthet i orten efter karriären. E.G.OG.

Kan KFF köra lite Boogie Woogie på läktare och plan idag månne?
Citera
2023-04-15, 16:05
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Vilket lag har störst kris av Götet, gnagarna och Heif?
I denna tråd diskuterar vi Allsvenskan.

Därför är gnagarna laget i störst kris.
Citera
2023-04-15, 16:34
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Man måste lida med BP ändå. Inte nog med att dom förmodligen är ett av dom sämsta allsvenska lagen på länge, vilket jäkla spelschema dom fick starta säsongen med.

DIF borta
MFF hemma
Och idag Elfsborg borta.

Jag tror det kommer bli årets ännu så länge största slakt. 6-0 låter som ett troligt resultat.

Det är nära nu, 5-0 och kvarten kvar.
Citera
2023-04-15, 16:51
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Vilket lag har störst kris av Götet, gnagarna och Heif?
Tveeeeeklöst Helsingborg som spelar en serie nedåt och har mött å förlorat mor Öster (h) Gefle (b) och nu Västerås (h) och sistnämnda lyckades t.o.m vi kryssa mot å då är det fan illa..

Vi har dock potential att gå om så ställ frågan igen om två veckor. Räknar med förlust imorgon men efter det väntar Värnamo (b) och Sirius (h) och där lär det bli nån seger, om man får hoppas..

Och ja jag är bitter.
Citera
2023-04-15, 17:03
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Man måste lida med BP ändå. Inte nog med att dom förmodligen är ett av dom sämsta allsvenska lagen på länge, vilket jäkla spelschema dom fick starta säsongen med.

DIF borta
MFF hemma
Och idag Elfsborg borta.

Jag tror det kommer bli årets ännu så länge största slakt. 6-0 låter som ett troligt resultat.

Du har ju underskattat BP nåt enormt så ingen är väl förvånad att du gissade fel på resultatet.
Citera
2023-04-15, 17:05
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Du har ju underskattat BP nåt enormt så ingen är väl förvånad att du gissade fel på resultatet.
Döh! Nu är det så att jag bor så jäkla långt in i framtiden att jag hinner glömma exakta resultat! Hade för mig att det var 6-0!
Citera
2023-04-15, 17:10
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Tveeeeeklöst Helsingborg som spelar en serie nedåt och har mött å förlorat mor Öster (h) Gefle (b) och nu Västerås (h) och sistnämnda lyckades t.o.m vi kryssa mot å då är det fan illa..

Vi har dock potential att gå om så ställ frågan igen om två veckor. Räknar med förlust imorgon men efter det väntar Värnamo (b) och Sirius (h) och där lär det bli nån seger, om man får hoppas..

Och ja jag är bitter.

Jag sitter och stryker den vita katten bakhårs som du förstår.

Frågan är om inte Bajen är ert bästa odds? Ärligt talat så kan väl inte ett hemmaderby komma bättre i tid för er än just nu? Värnamo borta är en mardröm (särkilt om poäng måste in) och Sirius var inte klappusla om man ska tro att DIF ska vara halvt dugliga i år baserat på senaste match.
Citera
2023-04-15, 17:42
Medlem
Rubbes avatar
https://www.aftonbladet.se/sportblad...-i-allsvenskan

Varför är det så få i fotbollsvärlden som vågar lyfta problemet med fastande spelare? Att vara fotbollsspelare är ingen mänsklig rättighet. Fotbollsklubbar kan skriva in i princip vad som helst i ett kontrakt men ingen vågar skriva in att den som hoppar över maten under matchdag bryter mot avtalet. Resonemanget stör mig lite. Om gud är det viktigaste i ditt liv, låt gud betala din lön.
Citera
2023-04-15, 17:57
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe

Varför är det så få i fotbollsvärlden som vågar lyfta problemet med fastande spelare? Att vara fotbollsspelare är ingen mänsklig rättighet. Fotbollsklubbar kan skriva in i princip vad som helst i ett kontrakt men ingen vågar skriva in att den som hoppar över maten under matchdag bryter mot avtalet. Resonemanget stör mig lite. Om gud är det viktigaste i ditt liv, låt gud betala din lön.
Håller med om detta.

HIF:s kris kommer jag inte att diskutera här och det är en klen tröst om det nu går lite knackigt för t ex IFK Göteborg eller AIK. Jag förstår inte ens jämförelsen som tidigare skribenter gjort.
Citera
2023-04-15, 18:06
Medlem
laddkingens avatar
Citat:

dom letar ursäkter att blidka fansen med efter morgondagens förlust
Citera
2023-04-15, 18:08
Medlem
laddkingens avatar
Citat:

varför fastar vincent thill
Citera
2023-04-15, 18:20
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
varför fastar vincent thill

Han är förvisso nästan till förvillelse lik Astrit Selmani på bilden i artikeln men såvitt jag förstår har han väl bara "luxemburgsk" härkomst och det är ju inget muslimskt land. Hittar inget annat när jag tittar upp honom. Reagerade också på det.

BP lika jävla värdelösa som vanligt när de är i AS. Verkligen den mest meningslösa nykomlingen varje gång de tar klivet upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in