Citat:
Media gick ut med nyheten så fort dom fick tag på listan. Att AIK var tvungna att gå ut och dementera var på grund av reaktionerna som vaknade i våra supporterled hur än överdrivna de må ha varit. Ni kan kasta skit på AIK för många saker men om ni börjar försöka anklaga oss för att vara en klubb utan passionerade och hängivna supportrar så är det dags att söka upp psykvård. En ny sportchef i AIK måste vara mer kvalificerad än Magni till att börja med vilket Dorsin sannerligen inte är. Sen betalar man väl knappast för att få in en sportchef som generöst sagt har försämrat klubben över tid. Brännström kommer till AIK efter en helt klart godkänd insats i Mjällby, Dorsins insats i ett Rosenborg som trillat ner från tronen i Norge är långt ifrån godkänd i mina ögon. Men så är det väl förfan med allt du läser i media? Sen att AIK går ut så jävla hårt och förnekar det gör ju att det känns mera som att han låg högt upp på listan men ni fick sånt iskallt nej och kände er tagna med byxorna nere.Säger du AIK är så mycket bättre än Rosenborg att det är helt uteslutet att ni tar deras sportchef? Men samtidigt tar ni en tränare från Mjällby...
Jo det kan jag köpa. Men visst fan hade ni velat ha honom som sportchef från första början. Alltså innan han blev Mr Djurgården. Med facit i handen.
Jo det kan jag köpa. Men visst fan hade ni velat ha honom som sportchef från första början. Alltså innan han blev Mr Djurgården. Med facit i handen.
Alla hade plockat in Bosse om dom haft möjligheten att ta honom innan han blev så starkt associerad med ert DNA. Det är väl egentligen bara Hasse Borg som utmanar på positionen.