2023-03-25, 16:31
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Om du bjussar på en öl på biljarden & en kebab från Flinston så lugnar jag mig

Annars eskalerar jag

Fan, visste inte ens att Flinston fanns kvar. Jag är en dålig Hisingebo..
Citera
2023-03-25, 16:34
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Fan, visste inte ens att Flinston fanns kvar. Jag är en dålig Hisingebo..

Haha jag har inte ätit där på evigheter faktiskt, inte bara för att jag inte bor på Hisingen. Men tycker även att de är sjukt överskattade, något som tydligen är tabu bland blåvita.

Finns mycket bättre både på Hisingen och på fastlandet imo!

Bästa kebab med mos äts icke på Flinston utan på Nobelgrillen! Så är det bara.
Citera
2023-03-25, 16:43
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Hälen är på sätt och vis sammankopplad med röven också men jag tycker ändå inte att en skada i hälen är samma som att ha skadat röven.
"Underkropp" heter det väl från officiellt håll.
Citera
2023-03-25, 17:03
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
"Underkropp" heter det väl från officiellt håll.

Den viktigaste frågan är dock om denna person började spela för AIK rullstolsbasket:

https://battakiran.files.wordpress.c...-karutura1.jpg

Hur skulle en skada på nedre delen hans kropp kommuniceras?
Citera
2023-03-25, 17:06
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Den viktigaste frågan är dock om denna person började spela för AIK rullstolsbasket:

https://battakiran.files.wordpress.c...-karutura1.jpg

Hur skulle en skada på nedre delen hans kropp kommuniceras?
På samma sätt som Milosevic huvudskada.
Citera
2023-03-25, 18:34
Olof Lundh är näste person i ordningen att tippa Häcken 3:a eftersom "det är svårt att vara regerande mästarlag" utan en tanke på
varför mästarlag brukar få det tufft. Att inte "experter" förstår att det då brukar handla om spelarflykt är fan bisarrt! Dom verkar snarare tro att det handlar om något monster som ligger under sängen och snor poäng från mästarlagen? Idioter.

Men dom skall få se...
Citera
2023-03-25, 18:45
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Olof Lundh är näste person i ordningen att tippa Häcken 3:a eftersom "det är svårt att vara regerande mästarlag" utan en tanke på
varför mästarlag brukar få det tufft. Att inte "experter" förstår att det då brukar handla om spelarflykt är fan bisarrt! Dom verkar snarare tro att det handlar om något monster som ligger under sängen och snor poäng från mästarlagen? Idioter.

Men dom skall få se...

kommer snart köpa en häcken tröja och trazke mössa om inte alla luffare i media ska leva i bubbla och underskatta gbgs bp
i cokhyena småland dif-lions värld presterar häcken bara för ni flugit under radarn samma tankesätt verkar svensk media anamma av någon anledning trots vår vän hyenan från småland ses som ett efterblivet troll
Senast redigerad av laddkingen 2023-03-25 kl. 18:48.
Citera
2023-03-25, 18:50
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:

Men dom skall få se...
Finns det någon journalist som ger en stackars bollklubb rättvisa i tippandet?

Laul?
Citera
2023-03-25, 18:55
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
kommer snart köpa en häcken tröja och trazke mössa om inte alla luffare i media ska leva i bubbla och underskatta gbgs bp
i cokhyena småland dif-lions värld presterar häcken bara för ni flugit under radarn samma tankesätt verkar svensk media anamma av någon anledning trots vår vän hyenan från småland ses som ett efterblivet troll

Jag fattar verkligen inte hur dom tänker? Behålla varenda nyckelspelare i ett lag som bara blev bättre och bättre på hösten förra året där varenda storklubb och topplag avverkades på löpande band. Och nu har 2 av nyckelspelarna (Simon och Sadiq) tagit jättekliv i år. Till detta har vi alltså bytt ut en målsumpande anfallare (som inte bidrog till spelet alls) mot inte en utan två nya anfallare som båda är klart bättre.

Citat:
Finns det någon journalist som ger en stackars bollklubb rättvisa i tippandet?

Laul?

Axén är nog den enda jag sett som tippat Häcken. Han kommer få upprättelse i år. Wulcan också förresten.

Sedan har vi ju eran lagkapten också som hålögd stammade fram att Häcken är alldeles för bra när DIF utsågs till favoriter på upptaktsträffen i veckan...
Senast redigerad av trazke 2023-03-25 kl. 19:04.
Citera
2023-03-25, 19:05
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Jag fattar verkligen inte hur dom tänker? Behålla varenda nyckelspelare i ett lag som bara blev bättre och bättre på hösten förra året där varenda storklubb och topplag avverkades på löpande band. Och nu har 2 av nyckelspelarna (Simon och Sadiq) tagit jättekliv i år. Till detta har vi alltså bytt ut en målsumpande anfallare (som inte bidrog till spelet alls) mot inte en utan två nya anfallare som båda är klart bättre.

Axén är nog den enda jag sett som tippat Häcken. Han kommer få upprättelse i år. Wulcan också förresten.

Sedan har vi ju eran lagkapten också som hålögd stammade fram att Häcken är alldeles för bra när DIF utsågs till favoriter på upptaktsträffen i veckan...
Ja, han är ju smart till skillnad från mig.

Favoritskap är inte bra.

Källa: 2022 och 2019.
Citera
2023-03-25, 19:14
Citat:
Ja, han är ju smart till skillnad från mig.

Favoritskap är inte bra.

Källa: 2022 och 2019.
Här gick jag och trodde att du var raketkirurg!

Skillnad på att lämpa över favoritskapet och att nästan stå och gråta över hur mosad man blivit av ett annat lag dagarna innan... 😄
Senast redigerad av trazke 2023-03-25 kl. 19:23.
Citera
2023-03-25, 19:53
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Här gick jag och trodde att du var raketkirurg!

Skillnad på att lämpa över favoritskapet och att nästan stå och gråta över hur mosad man blivit av ett annat lag dagarna innan... 😄

tänk dig hur du stört dig på klubbar med historia haft fördelar genom åren men insett att häckens enda fördel inte är gothia cup som smålänningen cokhyena, media och övriga avundsjuka motståndarfans fokuserat på att gå i taket för spelar någon roll
er enda fördel gentemot hela serien är att ni kan glida och arbeta ostört så länge boskapen ser er som gbgs bp och inte ett riktigt hot och göteborgs största klubb

jag häcken-laul bonden lundh trollen cokhyena och mrskarsgard som bor på gruppboende njutit och nämnt ni är värdelösa utan jeremejeff och varje gång har ni klätt av allt motstånd lättare än med statyn alla hyllat
Senast redigerad av laddkingen 2023-03-25 kl. 19:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in