Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-28, 18:00
  #1
Medlem
Jag såg en dokumentär häromdagen. Det var del 3 i SVTs dokumentär om vaccinkrigare.
https://www.svtplay.se/video/KyVNXJx...tt-3?info=visa

Jag insåg att det finns tvättäkta UFOn. Sicka galningar. Ingen kan gå på det där, tänker man. Men dom gör ju det. Hur länge dröjer det innan dessa UFOn ger upp? Dom som gått på skiten måste ju någon gång inse att dom är lurade. Jag höll på att garva ihjäl mig när en av dom startade tråden om "Died Suddenly" och det visade sig att hela historien är en pannkaka. Och det sjukaste är att många av dom där vaccinmotståndarna fortsätter att tro att dom har rätt. Själv hade man skämts som aldrig förr om man visat sig vara så fläng i bollen eftersom det blir skämmigt. Någon gång måste ju de där vaccinkrigarnas narrativ implodera. Ingen är så dum att dom fortsätter att tro på det där när dom blir överbevisade gång på gång. Eller dom kommer kanske hålla på med det här tills dom dör? Och varför håller dom på med skiten?
Citera
2022-11-28, 18:03
  #2
Avstängd
MrMadoffs avatar
När blev dom överbevisad? Det är väl ändå ni som blir överbevisad gång på gång och det enda ni har att komma med till slut är pajkastning likt denna tråd du precis startade

Och mitt i allt så lägger du upp en länk ifrån statspropaganda tv. Så hur mycket betalar svt dig?
Citera
2022-11-28, 18:06
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
När blev dom överbevisad? Det är väl ändå ni som blir överbevisad gång på gång och det enda ni har att komma med till slut är pajkastning likt denna tråd du precis startade
Men läs tråden om Died Suddenly-dokumentären. Det är allvarligt förvånande att någon vaccinmotståndare vågar visa sig efter det som framkommit där. Vad håller dom på med? Polletten måste ju trilla ned där också nån gång tänker man.
Citera
2022-11-28, 18:09
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fettveken
Jag såg en dokumentär häromdagen. Det var del 3 i SVTs dokumentär om vaccinkrigare.
https://www.svtplay.se/video/KyVNXJx...tt-3?info=visa

Jag insåg att det finns tvättäkta UFOn. Sicka galningar. Ingen kan gå på det där, tänker man. Men dom gör ju det. Hur länge dröjer det innan dessa UFOn ger upp? Dom som gått på skiten måste ju någon gång inse att dom är lurade. Jag höll på att garva ihjäl mig när en av dom startade tråden om "Died Suddenly" och det visade sig att hela historien är en pannkaka. Och det sjukaste är att många av dom där vaccinmotståndarna fortsätter att tro att dom har rätt. Själv hade man skämts som aldrig förr om man visat sig vara så fläng i bollen eftersom det blir skämmigt. Någon gång måste ju de där vaccinkrigarnas narrativ implodera. Ingen är så dum att dom fortsätter att tro på det där när dom blir överbevisade gång på gång. Eller dom kommer kanske hålla på med det här tills dom dör? Och varför håller dom på med skiten?
Jag tror att många lider av personlighetsstörningar. Så som schizoid/paranoid/narcissism. Ofta är de lågutbildade och marginaliserade i samhället, typ incels och liknande. De lever i en fantasivärld där de tror att de är viktiga och betydelsefulla eftersom de har överlistat "eliten" genom att vara först med att reposta den senaste dramadokumentären från Bitchute. Det har länge liknat en masspsykos här på Flashback men i samhället i stort är de en mycket liten minoritet. Men det är tydligt anser jag att psykvården måste byggas ut rejält de närmsta åren.
Citera
2022-11-28, 18:27
  #5
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettveken
Men läs tråden om Died Suddenly-dokumentären. Det är allvarligt förvånande att någon vaccinmotståndare vågar visa sig efter det som framkommit där. Vad håller dom på med? Polletten måste ju trilla ned där också nån gång tänker man.





Jaha. Du har läst tråden om Died Suddenly-dokumentären, men du har inte själv sett denna dokumentär?

Det förklarar ju din trådstart.

Vad skulle hända om du själv tittade, och lyssnade, på Died Suddenly-dokumentären? Innan du kastar ur dig obegripliga antaganden om imploderande narrativ.

Om du hade tittat på dokumentären så hade du aldrig vågat starta denna tråd.
Citera
2022-11-28, 18:28
  #6
Medlem
bluesiss avatar
Kan absolut inte förstå varför man skulle ta covid-vaccinet om man inte lider av grav fetma. Själv har jag inte tagit vaccinet och vet ingen som har det, har dessutom aldrig träffat någon som haft covid. Så visst det är väl bra att folk får kampanja för vad de tror på så andra friska människor får bestämma vad de vill stoppa i sig.
Citera
2022-11-28, 18:37
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CathelynWajld
Jaha. Du har läst tråden om Died Suddenly-dokumentären, men du har inte själv sett denna dokumentär?

Det förklarar ju din trådstart.

Vad skulle hända om du själv tittade, och lyssnade, på Died Suddenly-dokumentären? Innan du kastar ur dig obegripliga antaganden om imploderande narrativ.

Om du hade tittat på dokumentären så hade du aldrig vågat starta denna tråd.
Jo, jag tittade på filmen. Garvade ihjäl mig när det visade sig att hela grejen var påhittad och det visade sig att vaccinmotståndarna var uppe på läktaren. Dom måste ju ge upp nån gång, tänker man. Alla normala garvar åt skiten. Var kommer dom dessa UFOn från? Hur länge dröjer det innan dom inser hur störda dom är?
Citera
2022-11-28, 18:43
  #8
Avstängd
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettveken
Jo, jag tittade på filmen. Garvade ihjäl mig när det visade sig att hela grejen var påhittad och det visade sig att vaccinmotståndarna var uppe på läktaren. Dom måste ju ge upp nån gång, tänker man. Alla normala garvar åt skiten. Var kommer dom dessa UFOn från? Hur länge dröjer det innan dom inser hur störda dom är?

Förstår du att det var den här han menade att du skulle se? https://rumble.com/v1wac7i-world-pre...-suddenly.html
Citera
2022-11-28, 18:53
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluesis
Kan absolut inte förstå varför man skulle ta covid-vaccinet om man inte lider av grav fetma. Själv har jag inte tagit vaccinet och vet ingen som har det, har dessutom aldrig träffat någon som haft covid. Så visst det är väl bra att folk får kampanja för vad de tror på så andra friska människor får bestämma vad de vill stoppa i sig.

Jag känner några få totalt som inte har tagit vaccinet. Känner ganska många som fått Covid, varav några var påväg att stryka med, men för de flesta så är det som en influensa förutom att de blir mer andfådda/trötta än vanligt.

Historiskt sett så är det vaccin som gjort att vi har det ganska bra numera. Jag gissar att du har några olika vaccineringar i kroppen även om du nu inte har Covid-vaccin, som du ju inte behöver eftersom att så många redan tagit det, samt att sjukhusen vet hur man ska hantera det nu.

I Sverige har det ju även varit helt frivilligt oxå så vart hysterin om ett farligt vaccin kommer ifrån vetifan.
__________________
Senast redigerad av Cooltrayne 2022-11-28 kl. 18:57.
Citera
2022-11-28, 18:55
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Förstår du att det var den här han menade att du skulle se? https://rumble.com/v1wac7i-world-pre...-suddenly.html
Ja, exakt. "Died Suddenly". Eller egentligen borde den döpas om till "Lied Suddenly". Alltså, allt i den filmen är påhittat. Kom igen nu, ingen kan vara felskapt att dom går på det där. Nån gång måste även dom som är mest hjärntvättade inse att nåt är galet när en sådan här film visar sig vara rena påhittet. Skärp dig, för helvete, kom ur psykosen.
Citera
2022-11-28, 19:00
  #11
Medlem
anaryans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Jag gissar att du har några olika vaccineringar i kroppen även om du nu inte har Covid-vaccin, som du ju inte behöver eftersom att så många redan tagit det
Alltså det där måste du förklara närmre. Hjälp mig förstå hur såna som du tänker.
Citera
2022-11-28, 19:05
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Detsamma till dig herr/fröken svt propaganda säljer sin själ för ingenting.
Men det är väl inte SVT som står och beskriver hur man gör för att lura folk och beskriver att Förintelsen är en bluff. Garvade ihjäl mig när dessa UFOn insåg att dom blivit avslöjade med att sälja ormolja.
Skärp dig nu, kom ur psykosen nån gång. Ju förr desto bättre för dig själv. Sluta sälj eran ormolja.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback