Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-12-05, 05:26
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Kan någon tipsa om en bra övervakningskamera, med riktigt bra upplösning, som både har stöd för WiFi och kan lagra på minneskort? Gärna med detektor, inbyggd eller separat, så att kameran kickar igång vid värme eller rörelse. Kan tyvärr inte ansluta 220V så behöver också ha bra batteritid.

Vill inte ha varken internettips eller länkar, jag vill ha tips från nån som faktiskt kan gå i god för produkten och som monterat/testat själv.

Jag har köpt TP-Link Tapo C100. Det är en billig (299 kr) och bra övervakningskamera där du filmar med minneskort eller i molnet. Det har stöd för WIFI och har bra upplösning med nightvision. Jag har en kamera i varje rum hemma och är nöjd. Jag köpte den på Netonet så du kan gå in där och titta.
Citera
2022-12-05, 07:37
  #14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Jag har köpt TP-Link Tapo C100. Det är en billig (299 kr) och bra övervakningskamera där du filmar med minneskort eller i molnet. Det har stöd för WIFI och har bra upplösning med nightvision. Jag har en kamera i varje rum hemma och är nöjd. Jag köpte den på Netonet så du kan gå in där och titta.

Tackar!

Laddar du upp filmerna till nåt lagringsmedia ansluten till WiFi?
Citera
2022-12-05, 16:57
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Tackar!

Laddar du upp filmerna till nåt lagringsmedia ansluten till WiFi?

Minneskort i kameran.
Citera
2022-12-12, 00:15
  #16
Medlem
Medvetenommycketxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Kan någon tipsa om en bra övervakningskamera, med riktigt bra upplösning, som både har stöd för WiFi och kan lagra på minneskort? Gärna med detektor, inbyggd eller separat, så att kameran kickar igång vid värme eller rörelse. Kan tyvärr inte ansluta 220V så behöver också ha bra batteritid.

Vill inte ha varken internettips eller länkar, jag vill ha tips från nån som faktiskt kan gå i god för produkten och som monterat/testat själv.
Rekommenderar starkt Arlo, har några själv och är supernöjd.
Dom har allt man kan önska sig.
Citera
2022-12-12, 18:07
  #17
Medlem
KronPelles avatar
Jag köpte mig en D-Link DCS-6100LH på Netonnet för under 300 kronor och då ingick 1 månads Cloud-inspelning..


EDIT: Hittade denna precis då den jag nämnde tidigare har utgått.

Övervakningskamera med WiFi och mörkerseende
__________________
Senast redigerad av KronPelle 2022-12-12 kl. 18:14.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback