Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-11-25, 21:37
  #1
Medlem
grungewhores avatar
Katarina Muhr har tydligen skrivit något om kvinnor och män på tinder och blivit kallad ful. Nu ägnar hon en hel krönika åt detta:

https://www.expressen.se/amelia/jag-...n-jag-vill-ha/

En svag fyra är hon väl inte?
Citera
2022-11-25, 21:42
  #2
Medlem
Amelias skyddsbunker

Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Katarina Muhr har tydligen skrivit något om kvinnor och män på tinder och blivit kallad ful. Nu ägnar hon en hel krönika åt detta:

https://www.expressen.se/amelia/jag-...n-jag-vill-ha/

En svag fyra är hon väl inte?


Intressanta när vissa FB användare (Katarina Muh) söker skydd hos Amelias läsare.
__________________
Senast redigerad av Hytrate 2022-11-25 kl. 21:57. Anledning: Saknade hänvisning
Citera
2022-11-25, 21:45
  #3
Medlem
Onaniprodukts avatar
Nej, hennes utseende är inte riktigt i min smak, men man ser ju att hon är på den snyggare delen av skalan.
Däremot borde hon väl kanske inse att de kränkta (förmodligen fula) män som kallar henne ful gör det bara för att de blev, just det, kränkta.
Citera
2022-11-25, 21:53
  #4
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Intressanta när vissa FB användare söker skydd hos Amelias läsare.
Den där får du förtydliga
Citera
2022-11-25, 21:53
  #5
Medlem
prizs avatar
Om hon inte hade varit en idiot hade hon varit en 6:a eller svag 7:a. Baserat på hennes utseende samt intelligens/krönika är hon knappt en 4:a.

Skönhet sitter inte bara på utsidan.


Men hon behöver inte oroa sig, det finns säkerligen massvis med osäkra feministiska "män" som kommer trösta henne och höja henne till skyarna nu.
Citera
2022-11-25, 22:01
  #6
Medlem
BrotherXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Den där får du förtydliga
Istället för att bemöta påståenden i tråden skriver hon en krönika i Amelia/Expressen.
Citera
2022-11-25, 22:05
  #7
Medlem
zombie-nations avatar
Vad är det ens för vits att gradera folks utseende? Måste vara den ytligaste generationen vi haft. Hon menar att det är ett vapen mot kvinnan att kalla henne ful. Men nej, jag tror mer på att hela den generationen är körd i huvudet. Som tror att man på allvar kan se ut som sin bästa selfie.
Citera
2022-11-25, 22:32
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherXII
Istället för att bemöta påståenden i tråden skriver hon en krönika i Amelia/Expressen.

Ja, hon ligger och snipe:ar på "flashback-män" i etablerad media. Fegt. Uppenbarligen läser hon vad som skrivs här, men förvägrar oss all form av genmäle på all skit hon skriver. Hon vet förmodligen att hon skulle vara som en lammunge slängd till ett par hungriga lejon så fort hon gav sig in i en officiell diskussion på flashback.
Citera
2022-11-25, 22:52
  #9
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherXII
Istället för att bemöta påståenden i tråden skriver hon en krönika i Amelia/Expressen.
Ah, jag trodde först hon kanske gett sig in i debatten på FB och sen gått till Amelia. Följde inte tråden jättenoga. Tack!
Citera
2022-11-25, 23:13
  #10
Medlem
Nu går hon där med håven…
Citera
2022-11-26, 00:04
  #11
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
so what? Varför bryr du dig Katarina, varför skriver du krönikor om detta, vem bryr sig egentligen, det är ju bara en massa incels på Fb iaf, så vad är problemet..?

Självklart läser du allt detta, skyll inte på din kompis googlande..
Citera
2022-11-26, 03:36
  #12
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
so what? Varför bryr du dig Katarina, varför skriver du krönikor om detta, vem bryr sig egentligen, det är ju bara en massa incels på Fb iaf, så vad är problemet..?

Självklart läser du allt detta, skyll inte på din kompis googlande..
"Frågar åt en kompis"
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback