Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-12-25, 22:44
  #13
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Vart får man tag på det å vad är Manara för serie?
Milo Manara är en italiensk mästare på snusk. Du kan hitta hans album på Bokus, Adlibris tror jag. Rekommenderar Click!, en jävligt kul och sexig serie.

https://www.adlibris.com/se/sok?filt...:milo%20manara
__________________
Senast redigerad av AfroCondomFactory 2022-12-25 kl. 22:48.
Citera
2022-12-25, 22:44
  #14
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Vart gick James Fjong i för tidning eftersom det bara finns 2 stora samlingsvolymer med alla serier?
Lektyr eller Fib Aktuellt.
Citera
2022-12-25, 22:59
  #15
Medlem
6stringlevins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Vart får man tag på det å vad är Manara för serie?
Milo Manara är en serieteknare vars erotiska serier förekom i epix och epox. https://www.google.com/search?q=xxx+...h=372&dpr=1.67

Bara googla "xxx manara" i googles bildsök
Citera
2023-04-11, 13:48
  #16
Medlem
Svar i form av EPIX och POX har redan getts, men annars var också Tung Metall (ett svenskt försök i samma linje som Metal Hurlant/Heavy Metal med i huvudsak en inriktning mot SciFI/Fantasy) också ett alster innehållande en del snusk/naket, beroende på hur man definierar det. Erotiken var dock aldrig något som gavs mycket fokus i sig.
Citera
2023-06-20, 22:12
  #17
Medlem
qaaqs avatar
Fanns en på 80-talet som hette Elixir också som innehöll en del sex har jag för mig. Brök kanske också hade det? Minns inte.
Citera
2023-06-21, 16:33
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Lektyr eller Fib Aktuellt.
Nana international fanns James i. Även serier som Styrman Stake och Gino: Dvärgen med jättekuken fanns där.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback