Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-13, 05:21
  #565
Medlem
Kungsgardens avatar
I Slovenien har influenser-föräldrar dömts till böter i domstol för att ha exploaterat barn på nätet.

https://slovenia.postsen.com/local/4...ild-labor.html
2022-12-13, 05:57
  #566
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Otroligt plågsamt att se hur dåligt den lille mår. Varför fortsätter hon lägga ut filmer på honom? Vilken vuxen människa hade velat ha en kamera konstant upptryckt i nyllet när man är så risig och sen få det visat på sociala medier för över 60 000 personer?? Stackars stackars barn, finns det inga mor-och farföräldrar eller annan anhörig som kan rädda dom här stackars barnen från den här osunda exponeringen?

Tänkte samma i storyn där L sover not Jockes axel men vaknar för Patricia filmar med blixt?? Låt ungen få sova!!
2022-12-13, 09:18
  #567
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Tänkte samma i storyn där L sover not Jockes axel men vaknar för Patricia filmar med blixt?? Låt ungen få sova!!

Instagram går före allt - alltid. Vem vet, någon kanske tycker synd om familjen och startar ännu en insamling.
2022-12-13, 09:39
  #568
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Instagram går före allt - alltid. Vem vet, någon kanske tycker synd om familjen och startar ännu en insamling.

Vidrigt att hon gnäller sen att han inte kan sova. Nä vem kan sova med en kamerablixt i ansiktet?
2022-12-13, 11:24
  #569
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungsgarden
I Slovenien har influenser-föräldrar dömts till böter i domstol för att ha exploaterat barn på nätet.

https://slovenia.postsen.com/local/4...ild-labor.html

Hoppas det kommer sådana straff till Sverige snart
2022-12-13, 12:28
  #570
Medlem
Stackars barn som måste synas på nätet hela tiden. Nu är det lilla L som visas med mindre fräscha bilder på instastory 😨
2022-12-13, 12:33
  #571
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamymumindalen
Stackars barn som måste synas på nätet hela tiden. Nu är det lilla L som visas med mindre fräscha bilder på instastory 😨


Jag håller med. Ok, bebisen dog dom behövde tröst, och ville uppmärksamma fallet. Men inget av barnen har rätt till integritet där. Det här är bara över alla gränser. Stackars stackars barn..
2022-12-13, 12:46
  #572
Medlem
Sjukt att lägga upp bilder på L som är helt blodig runt munnen. Okej att man vill uppdatera läget men att lägga ut sånna bilder... hemskt övertramp.
2022-12-13, 12:51
  #573
Medlem
cosmic_dancers avatar
Var tvungen att börja följa människan för att se vad ni pratade om men vet ärligt inte hur mycket mer jag klarar. Så smaklöst att göra en grej av sitt barns tragiska död och begravning. Allt ska ut på nätet inför öppen ridå och sen gladeligen ta emot insamlingar. Växa och söka uppmärksamhet på ig på bekostnad av sitt döda barn....

Sen nu när andra ungen är sjuk, allt ska fotas och filmas. Inte fan hade jag velat att min sambo filmade och fotade mig när jag under ett epanfall låg med slem i halsen och höll på att kvävas, för att sen när jag började vakna till var jätteförvirrad och inte hade en aning om vad som hänt.
__________________
Senast redigerad av cosmic_dancer 2022-12-13 kl. 12:55.
2022-12-13, 13:34
  #574
Medlem
Fyfan.. vad håller människan på med.. lägger ut såna bilder på sitt sjuka barn.
2022-12-13, 16:25
  #575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Fyfan.. vad håller människan på med.. lägger ut såna bilder på sitt sjuka barn.

Ställde en fråga till henne om just detta ämne. Varför man exponerar sitt barn så utlämnande. Blev visst blockad utan svar. Snacka om ansvarsfull influenser som bara sopar bort allt som inte passar och vägrar möta sina följare 🙈

God lust att anmäla kontot. För just nu är det att hänga ut sina barn.
2022-12-13, 18:58
  #576
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liied
Ställde en fråga till henne om just detta ämne. Varför man exponerar sitt barn så utlämnande. Blev visst blockad utan svar. Snacka om ansvarsfull influenser som bara sopar bort allt som inte passar och vägrar möta sina följare 🙈

God lust att anmäla kontot. För just nu är det att hänga ut sina barn.

Fyfan. Vad händer om man anmäler kontot? Antagligen ingenting tyvärr

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback