2022-11-15, 22:45
Medlem
Hej,

Idag fick böter för fortkörning, körde 61 på 50 kilometers väg, godtog böter och skulle få den direkt till Kivra enligt polisen. Han sa att den skulle komma direkt. Undrar bara om någon har varit med att få böter direkt till Kivra och hur snabbt syns den i Kivra?

Hälsningar
Senast redigerad av Aleksandr 2022-11-15 kl. 23:08.
Citera
2022-11-15, 23:55
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleksandr
Hej,

Idag fick böter för fortkörning, körde 61 på 50 kilometers väg, godtog böter och skulle få den direkt till Kivra enligt polisen. Han sa att den skulle komma direkt. Undrar bara om någon har varit med att få böter direkt till Kivra och hur snabbt syns den i Kivra?

Hälsningar

Om du har myndighetspost till kivra så går det snabbt, har du inte aktiverat kivra för myndighetspost så kommer det i brevlådan om ytterligare 2-3 veckor efter beslut.
Citera
2022-11-16, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Om du har myndighetspost till kivra så går det snabbt, har du inte aktiverat kivra för myndighetspost så kommer det i brevlådan om ytterligare 2-3 veckor efter beslut.

Tack för ditt svar. Oki. Polisen sa att böter skulle komma på en gång till Kivra och därför undrade. Inte så att jag längtar efter boten kommer
Citera
2022-11-16, 10:35
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleksandr
Tack för ditt svar. Oki. Polisen sa att böter skulle komma på en gång till Kivra och därför undrade. Inte så att jag längtar efter boten kommer

Gör du visst , ring o tjata på dom
Citera
2023-01-03, 07:16
Medlem
HeavyPops avatar
Hej flashback

Kommer eventuella brev från skatteverket till kivra?
Och polisen? Jag har ingen konflikt med vare sig skatteverket eller polisen, jag bara undrar...
Citera
2023-01-20, 09:17
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Hej flashback

Och polisen? Jag har ingen konflikt med vare sig skatteverket eller polisen, jag bara undrar...

Inget svar än? Nån som vet?
Citera
2023-01-20, 09:23
Avstängd
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Hej flashback

Om du har Kivra
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback