Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-05, 20:36
  #349
Medlem
Hjv9s avatar
J-landslaget nu på läger i Örnsköldsvik. Alla i laget verkar vara på plats och inga andra inbjudna detta år. Meddelas samtidigt att Hugo Nilsson bytt klubb från Hudiksvall till nystartade Hälsinglands sportklubb.
Citera
2023-07-05, 22:11
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
J-landslaget nu på läger i Örnsköldsvik. Alla i laget verkar vara på plats och inga andra inbjudna detta år. Meddelas samtidigt att Hugo Nilsson bytt klubb från Hudiksvall till nystartade Hälsinglands sportklubb.


Jag noterade flera inbjudna på skidförbundets sociala medier från lägret i Örnsköldsvik.

Melker Henden Ulricehamn, Bosse Lövgren Falun, Mira Göransson Borås och Minna Mikaelsson Vårby. Men kan vara fler, var bara dessa som syntes på bilder…
Citera
2023-07-05, 22:35
  #351
Medlem
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveskidan
Jag noterade flera inbjudna på skidförbundets sociala medier från lägret i Örnsköldsvik.

Melker Henden Ulricehamn, Bosse Lövgren Falun, Mira Göransson Borås och Minna Mikaelsson Vårby. Men kan vara fler, var bara dessa som syntes på bilder…

Ajajaj Bosse såg jag ju, fick för mig att han är med i laget men det är han ju givetvis inte nä...

Tack för rättelsen
Citera
2023-07-06, 09:33
  #352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Ajajaj Bosse såg jag ju, fick för mig att han är med i laget men det är han ju givetvis inte nä...:skamsen:

Tack för rättelsen


Ingen orsak!

Läser om nystartade klubben Hälsinglands sportklubb för längdskidor och parasport.
Går det att förstå om det är en storsatsning med fler elitåkare på väg in i klubben? Eller kör Hugo en egen satsning, han kom väl från en egen satsning innan Hudiksvallstiden med något eget ”team” under ungdomsåren om jag minns rätt?

Det troliga är väl att detta är ett nära samarbete med Hudiksvalls IF och Fischer. Lite svårt att förstå motivet bakom klubbytet annars för en kille som inte går på skidgymnasium att köra en ensamsatsning i klubb också annars.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback