• 2
  • 3
2022-11-23, 19:43
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Så det går bra att skicka Svenskar till arbetsläger, (och om jag kommer ihåg rätt) till och med döden enligt dig.

Men när Iran visar på samma efterblivenhet som du själv, så undrar du vad västvärlden skall göra.?

Ja det bästa för alla vore väl att du skickades till Iran.
Men kul att du blivit sådan humanist helt plötsligt.
Trovärdighet; nolla.
Nu får du förklara dig, när har jag någonsin pratat om att skicka svenskar till arbetsläger?
Citera
2022-11-24, 04:21
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Nu får du förklara dig, när har jag någonsin pratat om att skicka svenskar till arbetsläger?

Nä vi kan ju skippa det, eftersom jag inte orkar att sitta och läsa igenom all smörja som du och kukskallen "Sinestro" satte och skrev, lyckligtvis hamnade dom värsta avarterna i papperskorgen, men du vet precis vad du höll på med.
Men vi kan ta inlägg från en tråd där du tycker det är lämpligt med just döden för dom ovaccinerade:

(FB) Smittan rusar: ”Olyckligt att lyfta coronarestriktioner”
Citat:
Ja, precis så. Om ni lågbegåvade antivaxxers bara kunde dö så skulle många problem vara lösta, ni har inte gjort er förtjänta av medmänsklighet.

Citat:
Det hade givetvis varit önskvärt, tyvärr smittar ju idioterna andra människor.

jag vet precis vad du raveade loss med när du höll på som värst, och det vet du också, låtsashumanist.

edit: tillägg:

Nej, svara inte bara, tänk efter först, om du tycker det tidigare påståendet hade varit lämpligt nu som det ser ut 2022.
Senast redigerad av scoremax 2022-11-24 kl. 04:28.
Citera
2022-11-24, 11:24
Medlem
otellos avatar
Citat:
Nä vi kan ju skippa det, eftersom jag inte orkar att sitta och läsa igenom all smörja som du och kukskallen "Sinestro" satte och skrev, lyckligtvis hamnade dom värsta avarterna i papperskorgen, men du vet precis vad du höll på med.
Men vi kan ta inlägg från en tråd där du tycker det är lämpligt med just döden för dom ovaccinerade:

jag vet precis vad du raveade loss med när du höll på som värst, och det vet du också, låtsashumanist.

edit: tillägg:

Nej, svara inte bara, tänk efter först, om du tycker det tidigare påståendet hade varit lämpligt nu som det ser ut 2022.
Du har en poäng, det går att dra många paralleller mellan själviska antivaxxers och Irans mordiska regim. Båda grupperna utsätter andra/normalbegåvade människor för onödigt lidande. Världen skulle helt klart bli bättre om både antivaxxers och mordiska islamister försvann.

Detta är lite off topic, men hur känns det nu ett par år senare, när det visat sig att alla själviska antivaxxers hade fel.
Citera
2022-11-24, 12:55
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Du har en poäng, det går att dra många paralleller mellan själviska antivaxxers och Irans mordiska regim. Båda grupperna utsätter andra/normalbegåvade människor för onödigt lidande. Världen skulle helt klart bli bättre om både antivaxxers och mordiska islamister försvann.

Detta är lite off topic, men hur känns det nu ett par år senare, när det visat sig att alla själviska antivaxxers hade fel.

Nu skall jag återkomma med sista frågan lite senare, då redditlänken inte läser in.
Men första halvan är ju rolig:

Du startar en tråd om hur illa det är att regimen skall döma folk till döden, när du själv står för samma sak, men nu är det helt plötsligt antivaxxers och regimen som är likadana.
Du har ju inget med något att göra såklart. 😆

Jaja, det var ju en chansning, men du resonerar samma som för ett år sedan, eller två.

Jag återkommer när länken funkar, vad vet jag, den kan ju ha vilken koppling som helst, så vi får se.

Under tiden kan du ju fundera på ( du verkade iomed det uteblivna svaret behöva det) om hur du tror det sett ut om du fått som du velat idag -22.?
Citera
2022-11-24, 14:25
Medlem
otellos avatar
Citat:
Nu skall jag återkomma med sista frågan lite senare, då redditlänken inte läser in.
Surely, det är inte så att du saknar argument?

Citat:
Du startar en tråd om hur illa det är att regimen skall döma folk till döden, när du själv står för samma sak, men nu är det helt plötsligt antivaxxers och regimen som är likadana.
Du har ju inget med något att göra såklart. 😆
Jag har aldrig påstått att någon borde dömas till döden. Jag har däremot påstått att världen hade varit en bättre plats om både antivaxxers och islamister försvann.

Både antivaxxers och Irans regim består av lågbegåvade narcissister som utsätter andra människor för fara, så ja, det finns många likheter.
Citera
2022-11-24, 16:09
Medlem
scoremaxs avatar
[quote]
Citat:
Surely, det är inte så att du saknar argument?
Eh, nej?
Nu kunde jag se länken, och fler ovaccinerade har dött än vaccinerade.
Tja, jag har aldrig påstått något annat, så med dina ord:
”Isåfall får du nog förklara dig och visa var jag gjort det”

Citat:
Jag har aldrig påstått att någon borde dömas till döden. Jag har däremot påstått att världen hade varit en bättre plats om både antivaxxers och islamister försvann.
Att du vill en sak men inte står för det är inte oväntat.
Tvärtom.

Citat:
Både antivaxxers och Irans regim består av lågbegåvade narcissister som utsätter andra människor för fara, så ja, det finns många likheter.

Igen.

Men skitsamma, jag kommer ändå inte få svar.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in