Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-11, 18:14
  #1
Medlem
Noxyls avatar
Bakom en MSN annons idag med titeln, 'Sanningen Bakom Greta Thunberg" döljer sig en förfalskad aftonbladetartikel om hur Greta tjänar 10000 om dagen på Sweden Crypto. (att annonsen gått igenom är ett mysterium).

Någon som vet vem som ligger bakom Sweden Crypto? Jag skapade ett konto idag för att kolla lite och en säljare, 'på utmärkt svenska', ringde upp efter några minuter och ville 'förklara hur det fungerar'. Tyvärr hade jag inte tid att prata.

Hur länge tror ni Sweden Crypto kommer att finnas kvar? Är det pump/dump eller blir man blåst direkt om man köper en 'andel' (250€). Trading portalen growpromarkets.com verkar vara registread i Island.
Citera
2022-11-11, 20:49
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Bakom en MSN annons idag med titeln, 'Sanningen Bakom Greta Thunberg" döljer sig en förfalskad aftonbladetartikel om hur Greta tjänar 10000 om dagen på Sweden Crypto. (att annonsen gått igenom är ett mysterium).

Någon som vet vem som ligger bakom Sweden Crypto? Jag skapade ett konto idag för att kolla lite och en säljare, 'på utmärkt svenska', ringde upp efter några minuter och ville 'förklara hur det fungerar'. Tyvärr hade jag inte tid att prata.

Hur länge tror ni Sweden Crypto kommer att finnas kvar? Är det pump/dump eller blir man blåst direkt om man köper en 'andel' (250€). Trading portalen growpromarkets.com verkar vara registread i Island.
Låt mig gissa vad han skulle förklara: du ska värva fem nya medlemmar och då får du provision?
Citera
2022-11-11, 21:04
  #3
Medlem
Allt med crypto är bajs.
Kolla om ett par månader omse vem som hade rätt.
Skit valuta som bara främjar brottslighet håll dig undan skiten.
Citera
2022-11-14, 03:54
  #4
Medlem
Jag ser ofta sådana falska annonser på MSN så de lägger visst inga resurser på att få bort dem.
Citera
2022-11-16, 09:03
  #5
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Bakom en MSN annons idag med titeln, 'Sanningen Bakom Greta Thunberg" döljer sig en förfalskad aftonbladetartikel om hur Greta tjänar 10000 om dagen på Sweden Crypto. (att annonsen gått igenom är ett mysterium).

Någon som vet vem som ligger bakom Sweden Crypto? Jag skapade ett konto idag för att kolla lite och en säljare, 'på utmärkt svenska', ringde upp efter några minuter och ville 'förklara hur det fungerar'. Tyvärr hade jag inte tid att prata.

Hur länge tror ni Sweden Crypto kommer att finnas kvar? Är det pump/dump eller blir man blåst direkt om man köper en 'andel' (250€). Trading portalen growpromarkets.com verkar vara registread i Island.

Dom där falska Aftonbladetartiklarna som rakt ut ljuger om att svenska kändisar har "investerat" i Bitcoin genom något slags företag som garanterar (LOL) extremt hög avkastning har ju funnits i flera år. Fattar inte hur i helvete reklamföretag som Facebook, Microsoft, Google, etc. kan tillåta det, då det är helt uppenbar lögn, scam och snudd på urkundsförfalskning då de använder icke ont anande svenska kändisars namn och påstår saker som de aldrig gjort...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback