• 8
  • 9
2025-01-23, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSmurfan
Ute igen men han verkar va vräkt från lägenheten för den har nya hyresgäster. Och jag tror inte dom vill dela bostad med äcklet. Väntar med spänning på nästa rättegång och straff
https://etidning.smalandsdagblad.se/...14739/60179585 Detta artikel har jag saxat från Smålands Dagblad nu idag 23 januari 2025.Den misstänkte läraren sitter häktad för grova brott,dels för misshandel som inträffade i centrala Sävsjö i torsdags och att läraren mordhotade sin advokat .
Senast redigerad av Umpalavemang 2025-01-23 kl. 08:31. Anledning: Redigering
Citera
2025-04-08, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mosesjr
Samma person som är på banan igen !!?

Från Smålands dagblad / Bonnier News

Sävsjöläraren häktad på nytt
Efter några månader i frihet har Sävsjöläraren häktats ännu en gång. Han misstänks bland annat för olaga hot. Själv vill han lämna landet.

https://www.smalandsdagblad.se/2024-...aktad-pa-nytt/
https://etidning.smalandsdagblad.se/...88081/62080773 Den inavelspuckot till läraren är åter igen ute i blåsväder ,han har begått nya brott i Sävsjö i januari 2025 dags för åklagare och läkare att besluta om lobotomi och tvångssterilisering.https://etidning.smalandsdagblad.se/...88081/62080773
Senast redigerad av Umpalavemang 2025-04-08 kl. 08:20. Anledning: Redigering
Citera
2025-04-08, 14:33
Medlem
Väldigt otäckt och veta att Sävsjö Kommun/Hofgårdsskolan anställde den jäveln som lärare !! Man kollade inte referenser, utdraget från brottsregistret va för gammalt och han hade precis dömts för ytterligare brott när han fick anställning ! Behovet av lärare va så stort så man kastade in honom på skolan och hoppades på det bästa. Kommunen la sen locket på, som vanligt. Och eleverna på skolan blev belagda med munkavle, lärarna sa till dom att absolut inte skulle prata med media eller föräldrar om vad som hände på skolan. Ingen information gick ut till vårdnadshavare överhuvudtaget! Locket på som sagt
Citera
2025-10-12, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
https://etidning.smalandsdagblad.se/...14739/60179585 Detta artikel har jag saxat från Smålands Dagblad nu idag 23 januari 2025.Den misstänkte läraren sitter häktad för grova brott,dels för misshandel som inträffade i centrala Sävsjö i torsdags och att läraren mordhotade sin advokat .

Det var självförsvar mot gängmedlemmar som sålde barn och droger med hjälp av några personer i kommun ledningen.(därför blev jag offrat)

Först de har slågit mig men jag har slågit killen en enda gång bakifrån(rörde ej hans ansikte, och rörde ej tjejen också) efter han har tjuvat min cig och sprang till lägenheten!

Allt vad de sa var lögn. Polisen kunde inte hitta min dna och fingeravtryck på tillhyggen som jag såg för första gången på förhandlingen detaljerad. Jag fick även inte tagit emot förundersökningsprotokollet och fortfarande har inte kollat. Häktets personal är mina vittnar!

Om någon undrar jag kan ladda upp grattis.

Tre dagar innan gjorde jag en annan anmälan om en person som tillhörde afrikansk gäng.

Jag har inte hotat advokat utan jag ville inte någon advokat, de har skickat muharrem demirok’s(f.d parti ledare)bror cafer demirok som har inte svarat mig flera veckor och jag kunde inte överklaga. Domen blev fastställd! Jönköpings häktets personal är vittnar!

Advokaten var från konya(mitt ex också kommer därifrån, från mamma sidan) celep,turkiet!

I arresten har jag ej givit förhör. Pga. Jag själv gjorde polisanmälan och målsägande var jag, operatören på 112 gjorde inte sitt jobb 20 minuter försökte jag att hålla mig lugn, därefter har jag sönderslagit dörren med bara händerna. Om jag ville gå i lägenheten var det inget problem för mig! Men jag är EJ GANGSTER.

10 dagar senare polisen har slutat kalla mig som gärningsperson, därefter pratade jag med dom🤣

Efter två veckor visste jag samma gäng i tingsrätten ska försätta att hålla mig inne. Jag har skitat på allt och njöt min tid i cellen.

Ni får ställa frågor om allt som möjligt. Jag ska försätta att kämpa för barnen. Jag bryr mig inte om ni kallar mig pedofil. Tjejen x(”sexuellt ofredande ofret” )hade sagt: jag får fjärilar i magen, när jag ser honom. Förhörsledaren i polisen höglandet är min vittne. Det har inte kommit till förhandlingen.

Och hon hade samma advokat med min exsvärbror som utnyttjade minderåriga tjejer via ”model agency”.

En bror av mitt ex bytt namn, två har skyddat identitet nu. Organiserad barn koppleri, mordhjälp, bedrägeri osv(jag kunde inte läsa alla detaljer)

Jag försöker att anpassa till livet i Filipstad. Om ni vill bestraffa mig, kan jag ge också mitt telefonnummer!🤣

Nästa vecka ska jag ansöka om pass och id kort( alla mina grejer är stulna bara kläder är kvar) och ska flytta utomlands och rensa mitt namn via Europeiska Domstolen, alltså på ett lagligt sätt. Pga. Alla väggarna är stängda nu.

Och pga. er, jag ska lämna landet som jag älskar och kallar som paradis.

Jag är ej säker om jag ska komma tillbaka också för semester!

Men först måste jag fixa frivården. När kan jag lämna vet jag ej!

Under tiden ska jag studera spanska!

Och äntligen kunde jag bytta län, tack till Socialkontoret Sävsjö! Sedan tre år var detta mitt syfte, pga. Kronofogden kunde jag ej fixa lägenhet själv!

Undvik ej ställa frågor om ni undra något 🫡

Jag ska svara andra grejer så länge jag kan.

Med vänliga hälsningar

Seyduna Haci Akboga(Soho)
Citera
2025-10-12, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
https://etidning.smalandsdagblad.se/...88081/62080773 Den inavelspuckot till läraren är åter igen ute i blåsväder ,han har begått nya brott i Sävsjö i januari 2025 dags för åklagare och läkare att besluta om lobotomi och tvångssterilisering.https://etidning.smalandsdagblad.se/...88081/62080773

Fem gånger rättspsykiatrisk undersökning. Tyvärr jag är frisk🤣
Citera
2025-10-12, 11:24
Medlem
buhbyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSmurfan
Och eleverna på skolan blev belagda med munkavle, lärarna sa till dom att absolut inte skulle prata med media eller föräldrar om vad som hände på skolan. Ingen information gick ut till vårdnadshavare överhuvudtaget! Locket på som sagt

Så går det när man behandlar skolan som nån business.
Citera
2025-10-12, 13:49
Medlem
Åtalspunkter var så:

Grovt hemfridsbrott

Olaga hot

Misshandel

Alltså ingenting om sexualitet. Och jag försökte ej ha sexuell relation med någon😂( ej den här gången, jag blev ”ofredat”flera gånger av kvinnliga anställda, en av dem visade sin tanga) men jag sade att det var ej ej rätt plats och ute varför inte?

I frivårdens uttalande alltså kriminalvårdens(som orsaker sådana grejer :
https://www.expressen.se/nyheter/sve...de-svek-honom/ ) yttrande om mig fanns ingenting om sexualbrott hittills.

Ny bedömning:

Återfall till brott:

Medel

Men högrisk för sexualbrott 🥰

Jag försökte att kommunicera med personen som har orsakat det, HAN skrattade på ett djävulsks sätt. Jag har skrivit på. De är ej människa, ni kan bli säker! Man kan ej kommunicera!

Vi får se vad ska säga ”fri”vården nästa vecka😂
Citera
2025-10-12, 13:53
Medlem
Undrar 'varför' någon får gå igenom rättspsykiatrisk undersökning 5 gånger (?)

Måste vara en man med 'otrolig charm' som kvinnorna mer eller mindre kastar sig över och inte kan låta bli att ofreda flera gånger om.

Undrar också vilket ämne läraren undervisade i. Kanske inte svenska.
Senast redigerad av Detdundrar 2025-10-12 kl. 13:58.
Citera
2025-10-14, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Undrar 'varför' någon får gå igenom rättspsykiatrisk undersökning 5 gånger (?)

Måste vara en man med 'otrolig charm' som kvinnorna mer eller mindre kastar sig över och inte kan låta bli att ofreda flera gånger om.

Undrar också vilket ämne läraren undervisade i. Kanske inte svenska.
Tyska med biämne engelska

Jag har suttit inne 5 gånger därför!

Egentligen hade jag svarat men allt är borta!

Good Morning!
Citera
2025-10-21, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seyduna
Åtalspunkter var så:

Grovt hemfridsbrott

Olaga hot

Misshandel

Alltså ingenting om sexualitet. Och jag försökte ej ha sexuell relation med någon😂( ej den här gången, jag blev ”ofredat”flera gånger av kvinnliga anställda, en av dem visade sin tanga) men jag sade att det var ej ej rätt plats och ute varför inte?

I frivårdens uttalande alltså kriminalvårdens(som orsaker sådana grejer :
https://www.expressen.se/nyheter/sve...de-svek-honom/ ) yttrande om mig fanns ingenting om sexualbrott hittills.

Ny bedömning:

Återfall till brott:

Medel

Men högrisk för sexualbrott 🥰

Jag försökte att kommunicera med personen som har orsakat det, HAN skrattade på ett djävulsks sätt. Jag har skrivit på. De är ej människa, ni kan bli säker! Man kan ej kommunicera!

Vi får se vad ska säga ”fri”vården nästa vecka😂

Skadegörelse de facto var i hemfridsbrott men jag ville skriva seperat, märkte nu!

Akta gammalsmurfen! Nästan alla inlägg är om barn! Och de är ej en person!
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in