• 8
  • 9
2022-11-08, 18:02
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backad
Klart kan ju va så också.. det får ju obduktionen berätta. Enda man reagerade på var att han helt plötsligt hade pengar samma veva som den bortgångne dyker upp dagarna innan han dog.

Hur vet du det? Säljer du något han köper? Eller sitter du i kassan på Willys?

Jag är väldigt övertygad om att P.L inte har haft ihjäl A.N. Jag kan givetvis ha fel. Men det finns väl ingenting som tyder på ett brott mer än att A.N hittades hemma hos P.L?
Citera
2022-11-08, 20:25
Medlem
Känner du dom eftersom du är övertygad? Och var du där eftersom du säger att ingenting tyder på brott? För han är ju fortfarande misstänkt?
Citera
2022-11-09, 08:40
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backad
Känner du dom eftersom du är övertygad? Och var du där eftersom du säger att ingenting tyder på brott? För han är ju fortfarande misstänkt?

Att han är misstänkt handlar om utredningstekniska skäl.
Snuten måste utreda det som ett ev mord.

Eftersom att A.N hade enorma missbruksproblem så är jag övertygad om att han dog på egen hand. Och de skulle inte släppa P.L om det var uppenbart att han mördat / dräpt A.N.
Citera
2022-11-13, 20:31
Medlem
Skulle utan tvekan kunna tro att de är Laxen som varit i farten igen, hört att han åkte från sundsvall för brottet!
Citera
2022-11-14, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcorossi
Skulle utan tvekan kunna tro att de är Laxen som varit i farten igen, hört att han åkte från sundsvall för brottet!
Vem är laxen?
Citera
2022-11-15, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcorossi
Varför skulle någon åka från Sundvall för att göra Så mot A?
Citera
2022-11-15, 18:07
Medlem
100% att det var en överdos. Good riddance säger jag. Han har alltid varit ett svin.
Citera
2022-11-15, 19:16
Medlem
Alltid vart ett svin?
Citera
2022-11-15, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolPrutt
100% att det var en överdos. Good riddance säger jag. Han har alltid varit ett svin.
A var inget svin😡😡😡
Citera
2022-11-23, 14:29
Medlem
Citat:

Vadå alltid varit ett svin, utveckla.
Citera
2022-11-23, 20:19
Medlem
farlings avatar
Citat:

Nu har media gått ut med att han dog av naturliga orsaker. Osäker på im överdos räknas som "naturlig" orsak, men då vet vi iallafall att han ej blev bragd om livet
Citera
2022-12-03, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Nu har media gått ut med att han dog av naturliga orsaker. Osäker på im överdos räknas som "naturlig" orsak, men då vet vi iallafall att han ej blev bragd om livet

Läste på fb någonstans om hjärnblödning men vet ej om det stämmer 😟🤷‍♂️
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in