• 3
  • 4
2022-11-06, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Det finns inget annat svar än att du måste ta dig i kragen och sluta helt enkelt. Du kommer må mycket bättre så snart du slutat med skiten och träffar riktiga tjejer istället. Så mkt skönare att sätta på en riktig tjej

Säkert helt rätt. Och visst träffar jag riktiga tjejer men så kommer suget efter något extra på nätet.
Citera
2023-01-24, 11:32
Medlem
Bonnadiscos avatar
Jag var i samma sits som du. Började i samma ålder och höll på i åratal. Fördelen var att man kunde knulla flickvännen i timmar utan att komma, för kuken var såpass "avdomnad" efter år av runkande 3-4 gånger per dag. Men ett spontant snabbknull med en brud någonstans var bara att glömma... man blev liksom inte kåt av något annat än porr. Men när man väl lägger ner porrsurfandet och runkandet, så återgår kuken till något slags normalt tillstånd efter ett tag och då fick jag helt plötsligt problem med att jag kom alldeles för tidigt istället. Nu måste jag typ runka en stund innan jag ska knulla med min fru för att slippa oroa mig för att komma på "4 sekunder". Så porren har bara ställt till med problem för min del.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in