Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-01, 15:48
  #1
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Varför blev korrektamund0 avstängd?

Jag har crawlat forumet i tre månaders tid (jag laddar ned all tillgänglig datat om medlemmar och inlägg) och ägnat särskilt intresse åt CORONA-forumet. Jag är intresserad av flera anledningar men framför allt pga att jag arbetar på Storbritanniens Regeringskansli där jag leder arbetet med att koordinera och sammanställa statistik från berörda myndigheter. Det är den statistik som publiceras på gov.uk som jag ansvarar för.

Jag har gått igenom samtliga inlägg som gjorts av korrektamund0 de senaste tre månaderna och kan inte hitta ett enda inlägg som är av sådan art att jag bedömer det vara ett regelbrott.

Så jag frågar rakt ut - varför blev korrektamund0 avstängd?
Citera
2022-11-02, 22:04
  #2
Moderator
najass avatar


Jäklar vad du måste vara kass på ditt jobb med att koordinera och sammanställa statistik.

Som det finns en utlysningtråd om så är korrektamund0 avstängd för ohörsamhet beroende på alltför många varningar på kort tid. Ett gäng glasklara 0.06or och 0.03or var det mer konkret som ledde till detta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback