Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-11-02, 19:34
  #13
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Män kör ingen musik?
Nej, det är väl lite mera voltande och lite mindre ”dansande” i deras fristående program också.
Citera
2022-11-02, 19:56
  #14
Medlem
Kina tar nog hem detta när konkurrenterna kollapsade i mardrömsgrenen bygelhäst.
Citera
2022-11-03, 19:50
  #15
Medlem
okok1s avatar
Tråkigt att ingen svensk är med i finalen.
Citera
2022-11-03, 21:21
  #16
Medlem
Är det vara jag som stör mig nåt otroligt på kommentatorn?
Skirker och gapar och säger att alla är skitbra
Citera
2022-11-04, 16:39
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sempor12
Är det vara jag som stör mig nåt otroligt på kommentatorn?
Skirker och gapar och säger att alla är skitbra

Menar du Sveriges sämsta kommentator AnnaMaria Fredholm eller den speedade Veronica Wagner? De är rätt jobbiga var för sig och outhärdliga tillsammans. Wagner behöver någon mer kompetent vid sin sida som inte bara flamsar och håller med när hon är ute och cyklar. Fredholm bidrar med exakt noll. Kan inte ens återge poäng korrekt eller hålla koll på ställningen i tävlingen.
__________________
Senast redigerad av sashilita 2022-11-04 kl. 16:48.
Citera
2022-11-08, 08:48
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sempor12
Är det vara jag som stör mig nåt otroligt på kommentatorn?
Skirker och gapar och säger att alla är skitbra
Har du upptäckt denna clown först nu? AnnaMaria Jansson/Fredholm har totalförstört fotbollssändningar, skidskytte, gymnastik, ridsport och massa mindre sporter under snart tio års tid på SVT, en av dom mest olämpliga kommentarer jag någonsin stött på. Äldre människor i våran släkt som normalt sett är väldigt fredliga har uttryckt genuint hat emot henne när hon förstörde skidskyttet. Totalt dum i huvudet och noll självinsikt.

Gymnastiken förra veckan såg jag på Yle för att slippa henne.

Citat:
Ursprungligen postat av sashilita
Menar du Sveriges sämsta kommentator AnnaMaria Fredholm eller den speedade Veronica Wagner? De är rätt jobbiga var för sig och outhärdliga tillsammans. Wagner behöver någon mer kompetent vid sin sida som inte bara flamsar och håller med när hon är ute och cyklar. Fredholm bidrar med exakt noll. Kan inte ens återge poäng korrekt eller hålla koll på ställningen i tävlingen.
På pluskontot hamnade väl att man därmed kunde kolla ridsporten i helgen som var. Men hon ska ju oftast alltid förstöra några sändningar varje helg som man därmed tvingas söka upp alternativa källor på. SVT vågar väl inte ge henne sparken sen dom insett att hon sannolikt lider av downs syndrom.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback