2006-07-14, 00:05
Medlem
tjena nu tänkte jag börja köra en kur har kollat upp en kur och funderar på att köra detta,

V1 till 10: 400mg EQ weekly
v1 till 10: 25 mg proviron dgl
v13 - 40mg nolva+ 100mg clomid dgl
v 14 - 30mg nolva+ 50mg clomid dgl
v 15 - 20mg nolva+ 50mg clomid dgl
CLENBUTEROL - PCT

EQUIPOISE
NOLVADEX
CLOMID
PROVIRON
CLENBUTEROL

tycker ni detta verkar som en bra första kur eller helt åt helvete isf kom med förslag på SERIÖSA ändringar... Ooh så jag inte glömmer det viktigaste som ni brukar klaga på =) Mina speccs

175cm
75kg
svårt för att lägga på mig vikt, lätt med orken i träningen, svårt med volym på armar lats och traps
har jag glömt något? isf påpeka det men det ska fan i mig vara seriöst...
Citera
2006-07-14, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TräningÄrLivet
tjena nu tänkte jag börja köra en kur har kollat upp en kur och funderar på att köra detta,

CLENBUTEROL - PCT

EQUIPOISE
NOLVADEX
CLOMID
PROVIRON
CLENBUTEROL

tycker ni detta verkar som en bra första kur eller helt åt helvete isf kom med förslag på SERIÖSA ändringar... Ooh så jag inte glömmer det viktigaste som ni brukar klaga på =) Mina speccs

175cm
75kg
svårt för att lägga på mig vikt, lätt med orken i träningen, svårt med volym på armar lats och traps

Jag tycker EQ only verkar vara en dålig kur... Varför inte lite testosteron till EQn? Jag har aldrig kört EQ only men det är väl lite halvklent.

Ska du ha nåt light så

250 testo + 200 EQ var femte dag
Citera
2006-07-14, 10:42
Medlem
Citat:

CLENBUTEROL - PCT

EQUIPOISE
NOLVADEX
CLOMID
PROVIRON
CLENBUTEROL

175cm
75kg

varför ska du köra clomid och nolva?
hur gammal är du? hur länge har du tränat?

ser bara ut som du ctrl+c från någon annans upplägg
Citera
2006-07-14, 11:13
Medlem
Citat:
lhar jag glömt något? isf påpeka det men det ska fan i mig vara seriöst...

MAT
Citera
2006-07-14, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansar
Jag tycker EQ only verkar vara en dålig kur... Varför inte lite testosteron till EQn? Jag har aldrig kört EQ only men det är väl lite halvklent.

Ska du ha nåt light så

250 testo + 200 EQ var femte dag

200eq?? lika bra att inte köra de alls då eller??

mvh
Citera
2006-07-14, 13:20
Medlem
Citat:

CLENBUTEROL - PCT

EQUIPOISE
NOLVADEX
CLOMID
PROVIRON
CLENBUTEROL

175cm
75kg

Fattar inte vad det är med folk, va en kille häromdagen som lägger upp pctn och kuren som Hej, kom och hjälp" mig ni måste väl läsa på lite innan.
Kör endast Nolva och kör något klassiskt som Deca och Testo. Kör 10v deca och 12-14v testo och ha HCG tillgänligt för kulorna. Kura riktigt om du ändå ska göra det. Och så Clen efter kuren ? varför ?
Citera
2006-07-14, 14:58
Medlem
clen är antikatabolt.
Citera
2006-07-14, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cavasin
clen är antikatabolt.

Jo det vet jag. Tror killen kommer förlora på att använda det eftersom han har problem att äta riktigt och kommer förlora volym iom. det.
Citera
2006-07-14, 20:39
Medlem
10v kur med lågdoserat EQ. Har själv inte kört EQ, men ALLA säger att det tar runt 6 veckor innan man det verkligen tar fart och man märker av det.
Känns inte som 10v är länge nog då.
Sen kanske jag blivit senil, men Boldenone aromatiserar väl inte?
Så varför använda aromatiserings-hämmare i form av proviron?
Om du svarar att det är för att hålla igång sexdriften kanske jag köper det. Men vad jag kommer ihåg så ska libidot inte lida när man kör boldenone. Så det verkar bara som du kommer handikappa dina kulor extra med Proviron till ingen större nytta.
Att köra Clomid trodde jag var utdaterat. Nolva enbart är första valet.
Och 400mg är en liten dos för EQ. EQ är inte lika potent som testo, så man får köra på lite mer där.
Det är av god anledning som testo 250-500mg per vecka rekommenderas till alla nybörjare.
Citera
2006-07-15, 00:22
Medlem
Visst kan det aromatisera men enligt andra upp till 50% av testo och jag började få kass sexdrift efter 5-6 veckor.

Bortsett från ev. acne av proviron är det en kul kombination med skaplig hårdhet, fsat det bör köras minst 12 veckor, då resultaten kommer sakta och det blir väl inga jättehöjningar i massa, men som sagt en rolig kombo. Det räcker nog bra med nolva.

Mina kulor krymte på EQ:n, varför jag skulle ta HCG under kuren om jag körde det igen, fast då skulle jag köra testo till det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in