Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-08-22, 07:38
  #49
Medlem
Hmm man stänger en serie som ändå var rätt ok men kör en säsong på den svindyra och märkligt usla Ring of power?

Sicka lallare ....
Citera
2023-08-22, 12:17
  #50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waconda
Hmm man stänger en serie som ändå var rätt ok men kör en säsong på den svindyra och märkligt usla Ring of power?

Sicka lallare ....
Jag misstänker prestige på den senare, för dom pengarna är den inte värd.
Med dom pengarna tycker man att serien skulle nå 9, men det är ju den inte närheten av.

Och denna var ju rätt bra i sin genre, så direkt förvånande att de avslutade den(Och specieltl efter de hade förlängt den.) och pga den var ju bra och drog in en som tittar med ett lite fräsch story som jag inte sett innan.
Citera
2023-08-22, 14:51
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waconda
Hmm man stänger en serie som ändå var rätt ok men kör en säsong på den svindyra och märkligt usla Ring of power?

Sicka lallare ....


Bezos var personligen involverad i förhandlingarna med Tolkiens dödsbo, han ville ha sitt egna game of thrones.
Ego och företagspolitik gör det nästan omöjligt att avsluta rings of power trots att det är en enorm flopp både kritikermässigt och ekonomiskt för Amazon Studios.
Citera
2023-08-22, 18:01
  #52
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Variety (‘The Peripheral’ Canceled at Amazon Despite Season 2 Renewal):
Jävla fittAmazon. För i helvete, när man äntligen hittar någon jävla serie som är lite intressant. Stämmer det här så säger jag upp mitt Prime-abonnemang. Det ni, det kommer kännas.
Citera
2023-10-02, 22:26
  #53
Medlem
Slutar denna med en cliffhanger eller har den "ok" slut för att bara vara en säsong?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback