2022-10-21, 13:28
Medlem
tigerpus avatar
Hade varit kul om politikerna är kollegor med säpo iranierna som åkte fast för inte så länge sedan
2022-10-21, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Om detta varit en vänsterregering hade tidningar ofta stoltserat med den mest "HBTQ-vänliga regering någonsin i svensk historia!", men eftersom det är en högerregering är det ingen som skriver om det.

Min första tanke också.
2022-10-21, 13:30
Medlem
vallpojkens avatar
Kan inte bögar och iranier vara höger, elller vaddå?
2022-10-21, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Alltså inte en högerregering utan samma gamla vänsterregering som tidigare, dock med ett annat namn.

Korrekt.
Klaus Schwab slavar.
2022-10-21, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Vad säger detta om nya Sverige?

3 homosexuella, 2 med iransk bakgrund och 0 ministrar som kallar sig nationalister.
Detta måste göra ont i ändtarmen på Jimmie Åkesson.
2022-10-21, 14:06
Medlem
Fangfaces avatar
Är bögar rent allmänt mer inkompetenta än heterosexuella?
Hade f.ö. kunnat tänka mig att byta ut en av de etniskt svenska heterosexuella mot ytterligare en iranier. Om jag själv fått välja vilken.
2022-10-21, 14:09
Medlem
naknaindianens avatar
Rent krasst, är inte denna regering mer vit än vad sverige är i genomsnitt? En pursvensk regering kan ni tyvärr glömma med tanke på hur Sverige ser ut, lev i verkligheten .
2022-10-21, 14:11
Medlem
Swedistan tuffar på... Skäms tamefan!
2022-10-21, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Detta måste göra ont i ändtarmen på Jimmie Åkesson.
Ytterligare trams från betalda troll, men eftersom de har de rätta "åsikterna" så får det stå.
2022-10-21, 14:45
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Om detta varit en vänsterregering hade tidningar ofta stoltserat med den mest "HBTQ-vänliga regering någonsin i svensk historia!", men eftersom det är en högerregering är det ingen som skriver om det.

Det här är en regering som består av konservativa marxister, inte en "högerregering". Det finns åtta stycken marxistiska partier i riksdagen - SD är marxister som kallar sig nationalister (SDs "kulturnationalism" är ett klockrent exempel på marxism applicerat på nationalism).
2022-10-21, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Vad säger detta om nya Sverige?

3 homosexuella, 2 med iransk bakgrund och 0 ministrar som kallar sig nationalister.
Är det kartlagt att den ena iraniern, Romina Pourmokhtari, är judinna?

Den andra iraniern, Parisa Molagholi Liljestrand, är gift med Peter Wieslander. Är han jude?

Citat:
Ursprungligen postat av Fangface
Är bögar rent allmänt mer inkompetenta än heterosexuella?
Hade f.ö. kunnat tänka mig att byta ut en av de etniskt svenska heterosexuella mot ytterligare en iranier. Om jag själv fått välja vilken.
Hur många folkslag finns det i Sverige? Varför ska iranier, som inte ens är européer, styra och ställa i Sverige? Hur många svenskar styr och ställer i Iran, eller för all del Israel?
Senast redigerad av ViskSten 2022-10-21 kl. 14:51.
2022-10-21, 14:52
Medlem
Tobias Billström är gift med en Sofia Åkerman och är inte bög. Och den nya re8har völ ingen könsbytare heller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in