Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-23, 21:19
  #121
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Inkl kameltå. Snygga bröst, de förtjänas att släppa lösa. Vad har hon för diagnoser, för någon har hon helt klart?
Narcissism kan vi nog båda två definitivt skriva under på.

Jäkligt fin kropp har Romina åtminstone, men hon är ingen skönhet som till exempel Nike Örbrink. Men lik förbannat är det något med henne som är väldigt tilltalande. Hon är subtilt sensuell kan man säga.
Citera
2024-02-23, 21:54
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av songline
Det gick ju inte så bra. För Romina, alltså. Herregud, vilken pratkvarn! Pålitlig som en SMHI-prognos
Visst, hon är ung och oerfaren, men tyckte hon gjorde det ganska bra. Har sett många mer rutade politiker tappa det mycket värre. Hon är en bricka i spelet och det framgick ganska klart att hon inte är helt nöjd med det. Vad mer kan hon säga om hon vill vara delaktig i det politiska spelet som pågår hela tiden?
Citera
2024-02-24, 13:37
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
Visst, hon är ung och oerfaren, men tyckte hon gjorde det ganska bra. Har sett många mer rutade politiker tappa det mycket värre. Hon är en bricka i spelet och det framgick ganska klart att hon inte är helt nöjd med det. Vad mer kan hon säga om hon vill vara delaktig i det politiska spelet som pågår hela tiden?
Sossarna brukar sägas göra allt för att komma fram till maktens grytor men Romina slår alla rekord. Jag har sällan hört så mycket slingrande på samma gång. Men vad gör man inte för en plats i Bryssel.
Citera
2024-02-24, 22:01
  #124
Medlem
brianmolkos avatar
Är också hon sån där fashionistatjej ?
Citera
2024-02-25, 00:37
  #125
Medlem
hippien47s avatar
Hon har uttryckt stöd för legalisering av cannabis och prostitution vilket jag tycker är suveränt.
Citera
2024-02-25, 00:38
  #126
Medlem
Silltunnas avatar
Har hon nån Onlyfans?
Citera
2024-02-25, 13:15
  #127
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Inkl kameltå. Snygga bröst, de förtjänas att släppa lösa. Vad har hon för diagnoser, för någon har hon helt klart?
Tyvärr så tycker jag att det ser mer ut som ett naturligt veck på trosan

Men jag förstår dig, jag hade velat ha en ordentlig tå
Citera
2024-02-25, 18:54
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotwang
Åter igen blir man besviken på skvallerforumet.
Som vanligt mest en massa åsikter om personen ifråga, men inte mycket annat.

Här är i alla fall en bild på henne i bikini.

https://twitter.com/ghostfriend01/st...057600/photo/1

Hur gammal kan hon tänkas vara på den bilden?

16-17 år? Eller ca 20 år?
Citera
2024-02-27, 12:36
  #129
Medlem
Tror inte det är hon på den gamla bilden. Romina är plattbröstad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback