Citat:
.-.-.-.
Jag tror personligen att MH var betydligt mer inblandad än JJ påstår, tror inte en sekund på den här lätta "fällningen" JJ menar skulle ha lagt TT ner. Jag gissar att MH (som JJ säger) varit inne på toaletten när övergreppet börjar, och att hon varit med och brottat ned TT. Om hon därefter hållt fast armarna på det sätt JJ påstår känns lite oklart, men på något sätt har hon sett till att TT är "inkapaciterad" som rättsläkaren uttrycker det.
Citat:
Ursprungligen postat av
why123
Du skriver det jag tänkt länge men inte riktigt vågat skriva. Jag tror detsamma.
Det har jag trott länge. Jag tror inte att hon stått utanför utan att ingripa tidigare det går inte ihop
med det vi vet om henne.
Jag tror på J att hon när hon säger att hon skulle visa T badrummet . M gick in först .
T har nog känt av av att det varit konstigt att alla tre ska in och titta i ett tomt badrum och försökt skämta ” inte så mycket att se ” . Då har J knuffat in T och T har frågat vad de håller på med . Sedan har de båda i tyst samförstånd hållit fast , tystat och misshandlat och plågat T .