2022-10-17, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Skrämmande vilka vanföreställningar vissa hatiska as här inne har, ens läggning har inget med sådant och göra och jag känner fler straighta som är avvikande eller översexuella än hbtqmänniskor som är 99% normala och är strikt emot alla konstigheter. Jag har ännu inte träffat någon gay som skulle vara avvikande, och speciellt inte mer avvikande än gemene straight, de flesta verkar anse som de normala straighta gör, att allt olämpligt och kan ens liknas vid pedofili är äckligt och fel på alla sätt och vis.

Jag känner bra homosexuella som fått sina liv förstörda och är gravt traumatiserade så de aldrig kommer kunna jobba igen då de är så mentalt rubbade, utmattade, sjuka och traumatiserade på grund av den homofobin som börjat spridas i Sverige senaste åren...

Sorgligt att vara så hatisk som du är, att du känner behovet av stämpla alla som homofober bara för att dom vill kunna vara ifred samtidigt som du kräver att bögar ska få vara ifred. Varför är din rätt att få vara ifred större än min rätt att få vara ifred?
Och varför tror du att bögar ska få leva privilegierade helt utan konsekvenser, när ingen annan grupp saknar konsekvenser?

Jag har, vad HBTQ-vänstern skulle kalla för, homofobiska åsikter.
Innebär det att jag är rädd för bögar? Nej.
Tvärtom, jag kan inte bry mig mindre.
Jag har vänner som är bögar, jag har festat med bögar, umgåtts med bögar, gått på bög-klubbar både i Sverige och utomlands, har varit bi-nyfiken I tonåren och provat kolla på gayporr men insett att jag är straight, har blivit raggad på av gaymän som jag suttit och druckit med resten av kvällen för nöjes skull, har Wingmanat gaymän etc.
Ja, jag har till och med försvarat gaymän med våld då någon gett sig på dom.
MEN jag avskyr pride och den perversion som pågår där vuxna springer runt med dildos, klär ut barn i BDSM-kläder, har kysslekar där man inkluderar barn etc.
Det är ett sjukligt inkluderande av barn i saker som rör sex, något som ALDRIG skulle tolereras i heterosexuella sammanhang. Titta bara på Bingo som och hans barn som klädde ut sig till horor. Han blev canceled dagen därpå. Prideparaden är ingenting annat än ett bevis på kopplingen mellan homosexualitet och pedofil är normaliserad på ett helt annat sätt. Att du och många andra bögar förnekar detta är det riktiga problemet.
Ändå så pågår Pride på samma sätt år ut och år in, där det blir grövre och grövre för varje år.
Att jag hyser dessa åsikter, trots min inställning till bögar enligt ovan, gör mig till en måltavla som homofob.
Ingen av de bögar eller lebbor jag genom åren känt och pratat med gillar pride. Dom avskyr också pride. Dom hyser samma åsikter som mig. Men jag anses vara homofob.

99% av alla "homofober" som du gärna kallar oss delar snarlika åsikter som mig på en skala (somliga mer Och andra mindre). Dvs ingen bryr sig om vilken läggning du har, bara jag slipper se ditt snusk.
Jag vill inte se en man och en kvinna knullar I bastun när jag ska in och basta, varför tror du att det skulle vara mer OK bara för att två killar knullar istället...?
Detta hjärnspöke du lider av, där du tror att bögar är förföljda pga deras läggning, är skadlig. Inte bara för dig, men för samhället.
Människor är inte homofober, vi har bara problem med när andras privatliv trycks upp i ansiktet på oss mot våra vilja - något bögar råkar vara VÄLDIGT överrepresenterade i. Varför kan du inte bara acceptera att många bögar är öppet perversa?
Ja, det finns många bögar som inte är perversa och som är väldigt konservativa eller inte gillar pride. T ex de i min närhet. Ja, det finns även heterosexuella som har en pervers dragning. Jag t ex är perverst lagd åt BDSM.
Skillnaden är att jag håller det bakom stänga dörrar med min partner och talar inte öppet om det, marscherar i en parad på stan för att visa upp det för andra eller utför det på offentliga utrymmen som barnfamiljer betalat entré för att kunna utnyttja.
Att du också tror att det är mer normaliserat/accepterat att heterosexuella snuskar sig offentligt så är svaret NEJ.
Det är inte accepterat. Om du tror det så kan du gärna posta källor som visar heterosexuella tåg som går ut på att visa sin fetisher och grooma barn.
Eller badhus som har problem med sexträffar i bastun.
Hint: alla källor du hittar kommer beröra bögar.

Den homofobi du påstås utsättas för är tråkig, men tyvärr har du bara dig själv att skylla. Varför?
Därför att du förnekar andra bögars beteenden, det beteende som ligger till grund för denna "homofobin" och rättfärdigar det genom att man ska respektera andras läggning - men genom att göra det så pissar du även på alla människor som INTE vill gå in i en bastu dom betalat för att nyttja med sitt barn och se två män sätta på varandra.
Att du förnekar beteendet gör att du bara är en del av problemet. Är du en del av problemet så förtjänar du också skiten som kommer emot dig.
Vill du inte bli utsatt för homofobi? Var inte en del av problemet då, var en del av lösningen. Tala om för alla i din närhet att sluta knulla i bastun på badhuset och sluta grooma barn i Prideparaden, för får vi bort de problemen så kommer folk inte bry sig lika mycket om vad du gör med din partner bakom stängda dörrar.
Fortsätt att trycka upp ditt privatliv i folks ansiktet om du vill, men gnäll då inte om homofobi när ditt agerande får konsekvenser.
De bögar jag känner stöter nästan aldrig på homofobi av den enkla anledningen att dom är konservativa och inte talar öppet om sex. De bögar dom råkar ut för homofobi oftast verkar också vara de som är mest öppna med deras privatliv.
Rent logiskt så är "homofobi" bara en konsekvens av att någon tvingas se något denna inte vill eller borde se i sin vardag.

Om homofobi är ett så stort problem: åtgärda orsaken till problemet istället för konsekvensen av problemet.

Jag bryr mig inte när folk kallar mig för homofob av den enkla anledningen att jag vet själv vad jag tycker om bögar: att alla har rätt att vara med den man älskar (så länge det är lagligt/moraliskt ex barn, djur, släkt etc).
Vad jag bryr mig om är det konstanta gnället om påhittad homofobi samtidigt som man förnekar problematiken med vad en stor andel bögar gör för att skapa homofobi från första början.

Denna tråden och ditt svar är ett praktexempel på varför homofobin växer och varför den till och med behövs.
Tråden handlar om bögar som knullar framför barn och vuxna i en offentlig bastu som alla har betalat en entré för att nyttja och hela ditt svar är en lång offerkofta till varför detta beteende bör accepteras. Och du tycker att vi andra ska visa dig och andra bögar respekt?
Det tråkiga med homofobin är att bra människor drabbas. Men du som bög, som rättfärdigar vissa bögars dåliga beteende, är en del av problemet.
Det blir inte bättre av att du känner behovet av att ljuga om att homosexuella i Sverige jagas och plågas som djur pga deras läggning. Ja, det kanske har hänt en gång de senaste 10 åren att en muslimsk bög blivit misshandlad av andra muslimer i Sverige. Men ge mig ett fall de senaste 10 åren där svenskar har jagat och plågat en svensk bög så pass grovt att dom är traumatiserade och inte längre kan jobba. Attacker mot homosexuella är nämligen väldigt uppmärksammade i Sverige och homosexualla är den nya adeln.

Det största problemet är givetvis inte att vuxna män sätter på varandra i rumpan. Analsex är givetvis trevligt om det görs rätt, oavsett kön. Kör på.
Det stora problemet är det konstanta behovet att få barn att acceptera det på ett eller annat sätt.
Det är grooming och inget annat.

- Barn i prideparaden.
- San Franciscos gay choir släppte sin sång "we're coming for your children".
- Många policies som införs för att inkludera HBTQ-människor möjliggör även för pedofili, dock är detta kanske inte det direkta syftet men det blir en indirekt effekt av det hela. Kanske inte i Sverige, men t ex i USAs "equality act".
- NAMBLA var i en början accepterad i Pride, även om dom aldrig varit en officiellt del av HBTQ-rörelsen.
- Pedofiler utnyttjar pride/HBTQ för att kunna grooma barn. Detta är givetvis inte rörelsens fel i helhet, men problemet finns där och det är öppet, men få bögar kämpar med att få ut dom vilket gör hela rörelsens legitimitet om ställningstagande mot pedofili kan ifrågasättas.
Det finns SÅ mycket bevis som visar att pride/pedofili går hand i hand, att det nästan är löjligt att säga motsatsen.
Innebär detta att alla bögar är pedofiler? Absolut inte.
Innebär detta att alla pedofiler är bögar? Absolut inte.
Vad innebär det då? Det innebär att ni har smuts i er rörelse som utnyttjar den till sina smutsiga läggningar och ni är väldigt få inom rörelsen som säger ifrån.
Det innebär att vi som är emot pedofil säger ifrån till hela eran rörelse då ni inte klarar av att ta det ansvaret själva. Resultatet blir än en gång, tyvärr, att oskyldiga drabbas av "homofobi".
Än en gång är homofobi en konsekvens av någonting ni själva skapat/varit en del av problemet.

Konservativa bögar/homosexuella som är privata med sitt sexliv är mina allierade, det finns ingenting ont i mitt hjärta mot dessa människor.
Ändå är jag en homofob för att jag säger den bittra sanningen som de flesta bögar inte klarar av att intala sig själva: er rörelse är infekterad av smutsiga djur som utnyttjar ert namn. Acceptera verkligheten och jobba för en proaktiv lösning istället för att gnälla på att ni utsätts för homofobi när vanliga människor har tröttnat på det vi alla andra ser pågår i erat namn.

Med vänliga hälsningar,
"Stolt att kallas homofob av pedofil-vurmare för jag vet vem jag är och vart min moral ligger"
Citera
2022-10-17, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbli
Inget sexuellt tvång har förekommit som framgår . Om det är besvarat så är de väl inget fel med sex mellan två människor . Badhuspersonalen borde inte få säga såna saker .

Att tvinga andra att titta på när du har sex räknas också som sexuellt tvång. Annars skulle varenda fall med blottare resulterat i ett frikännande.
Så jo, badpersonalen borde få säga mer än sådana saker när oskyldiga blir drabbade av sexuellt tvång.
Tvärtom borde dom få ännu mer befogenheter. Dessa bögar bör bli fotade och svartlistade från samtliga badhus i Sverige. Heterosexuella blir portade för sexuellt tvång, så självklart ska detta gälla bögar också.
Varför vill du vara en del av problemet till varför Sverige är fientligt istället för att vara en del av lösningen?
Senast redigerad av oboybrunn 2022-10-17 kl. 11:55.
Citera
2022-10-17, 11:52
Medlem
fittslems avatar
Badhuset borde kontakta dumpen och skicka in Patrik
Citera
2022-10-17, 11:53
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Har heller inte något emot bögar

Jag har något emot bögar. Bland annat just sådana här saker. Ett friskt samhälle skulle förbjuda dem att sprida sin HIV och sina apkoppor på allmän plats.
Citera
2022-10-17, 11:54
Medlem
negrofobens avatar
Bögar och blattar som ställer till problem på badhus ska givetvis portas!
Citera
2022-10-17, 11:55
Medlem
ElsaBeskow66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
https://www.informationskriget.se/20...t-av-tioaring/

En tioårig pojke våldtogs brutalt på ett badhus. Den 20-årige irakiske migranten som våldtog pojken förklarade att han upplevde en "sexuell nödsituation" och därmed var tvungen att våldta tioåringen.

Vad för en 10-åring ensam på ett badhus?
Citera
2022-10-17, 11:58
Medlem
maxatdunders avatar
Om man är en pervers homosexuell man bör man inte få tillträde i offentliga omklädningsrum. Man får byta om på handikapp toaletten (eller enskilda rum), homosexuella män i bastun är tyvärr mycket obehagliga och gör alltid sexuella anspelningar.
Citera
2022-10-17, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElsaBeskow66

Många? Jag var alltid själv på badhuset eller med kompisar som barn. Så fort jag kunde simma bra nog, så badade jag så ofta jag kunde.
Att 10 åriga barn är ensamma på badhus har alltid varit normalt. Det är bara de senaste åren barn ensamma inte längre kan vistas ute.
Det är först de senaste 5-10 åren som vi behövt ändra sättet vi levt på radikalt då normala saker inte längre anses säkra.
Citera
2022-10-17, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
36-åriga Christian Abi-Khalil är homosexuell och besöker regelbundet Fyrishovbadet. Han säger att Uppsala har få mötesplatser för gaymän och att relaxavdelningen på Fyrishovbadet därför har blivit en populär "mötesplats" för homosexuella män.
Fan, vi ha ju ingen lokal!
https://sv-se.facebook.com/SVTHumor/...5664944752260/
Citera
2022-10-17, 12:01
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElsaBeskow66

Eventuellt menas att mamman står utanför och väntar medan sonen byter om, trots allt 10 år och inte 6 år... Någonstans vid den åldern bör man klara av att byta om själv. Men poängen kvarstår, aldrig att man släpper in sitt barn bland homosexuella män, de är i många fall avvikande. Hade det varit normala män i omklädningsrummet kan ens son byta om utan att bli traumatiserad av opassande homosexuella.
Citera
2022-10-17, 12:05
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Skrämmande vilka vanföreställningar vissa hatiska as här inne har, ens läggning har inget med sådant och göra och jag känner fler straighta som är avvikande eller översexuella än hbtqmänniskor som är 99% normala och är strikt emot alla konstigheter. Jag har ännu inte träffat någon gay som skulle vara avvikande, och speciellt inte mer avvikande än gemene straight, de flesta verkar anse som de normala straighta gör, att allt olämpligt och kan ens liknas vid pedofili är äckligt och fel på alla sätt och vis.

Jag för grovt förbannad på dessa dumma får som är rädda för allt främmande och det som de inte förstår, samt inbillar sig massa skumt då det passar deras debila världsbild, samt att bra människor jag känner som är bättre än dessa hatiska losers, lever i svåra trauman av förföljelse, utanförskap, mobbning, misshandel, hot, lider av falsk ryktesspridning o.s.v. får sina liv förstörda trots de är mycket bra människor samt moraliskt överlägsna dessa hatiska as som generaliserar och hatar folk de ens inte känner.

Att det finns några enstaka undantag betyder det inte att detta är utspritt, det är desinformation homofober och fanatiker sprider i Sverige i sin hatpropaganda, ofta är det incels som är förbannade på att bögar får ligga.

Homofober är enligt vetenskapliga studier och underskökningar mycket ofta smyghomosexuella som inte kan acceptera sig själva så de tar ut sin ilska på vanliga homosexuella.

En del degenerater är grovt homofobiska, ofta äckligta riktiga rasistier också(hatar alla som inte är kritvita, även vanliga skötsamma snälla och bra invandrare som är som vilken svensk som helst), som är sämre än alla de snackar illa om.

Hyckleriet, lögnerna och vinklandet samt hatet här bland sådana här teman är så stort att man spyr och börjar nästan tro att fb är att propagandaorgan skapat av nån korrupt firma eller galna konspirationsteoretiker.

Kanske inte själva fb som forum, men vissa som skriver är sådana skumma typer som borde kola sig själv i spegeln innan de pekar på bögar (som inte valt att vara det utan det är naturen eller gud som skapat dom, de absolut flesta är helt normala människor dessutom) som aldrig träffat en homosexuell i sitt liv men tror de vet allt om dessa människor, ofta är det någon konspiration eller något hatagenda för att splittra Sverige ännu mera. Extremister/islamister(inte vanliga muslimer) eller andra våldsbejakande hatiska grupperingar brukar ibland sprida sådan dynga på grund av fanatism eller okunskap.

Känner homosexuella som är mer normala, konservativa samt mer emot perverserier än vad vissa översexuella straighta är. Sluta sprida denna jävla dygnan och lögner, hatiska dårar.

Det ska dessutom vara uppdelat väl, varför ska vuxna vara där när det är tid för barn att vara där?

Anser det är skumt, jag som vuxen finner inte det alls intressant att vara bland barn överhuvudtaget, är bara drygt as hell. De som gör det är nog sjuka i huvudet, är pedofiler och dessa as förstör för normala hbtq människor som terroriseras, trakasseras, förföljs, drevas mot, mobbas, hatas, misshandlas, traumatiserad på grund av folk generaliserar och inbillar sig att ens läggning spelar någon roll när all vetenskap säger motsatsen.

Det har inget med läggningen och göra, snarare med övergrepp i barndomen, ens sexuella liv då vissa är översexuella, kanske börjat knulla från väldigt tidig ålder och massa onormalt har normaliserats till följd av översexualitet eller något sådant, bara spekulerar. Hursomhelst, är allt detta är oberoende utav ens läggning. Jag vet homosexuella som är mer emot pedofili än vad vissa svenska gör, där vissa tyvärr verkar tycka om att töjja på gränserna och inte förstår detta med moral och etik samt lämplighet, givetvis är det en mycket liten grupp som är sådan men det är en också bland hbtqmänniskor. Sluta sprida dygna och generalisera, varför ska bra, normala och moraliskt överlägsna homosexuella straffas för att några få missköter sig?! Låter helt jävla befängt.

Varför låter sina föräldrar sina barn vara där utan dom överhuvudtaget? Helt efterblivet, hade aldrig gjort det i dagens skumma samhälle där det faktiskt finns äckel, men de är extremt sällan vanliga homosexuella, som är precis som en vanlig kille fast har tjejs hjärna, när det gäller den sexuella delen.

I Sverige trakasseras, utsätts människor för extremt lidande, likt djurplåger, homosexuella som är hundra 100% normala(och dessutom är offer på många sätt, de är sjuka eller haft ett mycket svårt liv, kanske bägge två) på grund av desinformation, falsk ryktesspridning, hat och propaganda, rasism, homfobi och fobi för diverse folkslag.
Ni hatiska som generaliserar och trycker ner, utsätter homosexuella trots de inte gjort något är inget bättre än djurplågare för ni plågar människor, vilket också är djur.

Det finns många straighta, ibland straighta kvinnor som är pedofiler(istället uppmuntras detta sjuka beteende!), varför får homosexuella hatet trots en mycket stor majoritet är normala sexuellt?

Jag känner bra homosexuella som fått sina liv förstörda och är gravt traumatiserade så de aldrig kommer kunna jobba igen då de är så mentalt rubbade, utmattade, sjuka och traumatiserade på grund av den homofobin som börjat spridas i Sverige senaste åren. Så ja, jag är extremt förbannad, så ursäkta mitt ordbruk i posten(och jag försöker inte att generalisera, 99% svenska invånare är inte homofober överhuvudtaget så snälla ta mig mig inte fel) då det finns extrema känslor involverade samt mycket lidande utav bra, normala oskyldiga människor som är moraliskt förkastligt.
Problemet är alltså en massa bögar som bögar runt bland folk, t.o.m. barn, som bara vill bada och chilla. Hur efterbliven är du på en skala?
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
https://www.ratsit.se/sok/person?vem...0&fon=1&page=1

Man kan undra varför någon som bor Älvsjö besöker ett badhus i Uppsala för. Om det inte är något specielt med Fyrishovsbadet bastu?

Vad är det kränkade man har sagt om homosexulla män? Att man vill skydda småpojkar ifrån dessa perversa gubbar är helt rimligt. Det har vi sett inom centerpartiet , att höga toppolitiker gärna vill bo ihop med fängelse dömda pedofiler.
Hahaha! Ja det var en väldigt bra fråga.
Senast redigerad av massuppfittaren 2022-10-17 kl. 12:08.
Citera
2022-10-17, 12:10
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelangoche
Varför har bögar en sådan fascination för att knulla runt, punkt. Många homosexuella personer verkar vara besatta av att ha sex hela tiden och med så många som möjligt på kortast möjliga tid. Allt går ut på att maximera den egna njutningen. Hedonism och dekadens ledde till romarrikets fall. Västvärlden är i snabb takt på väg mot samma öde med det tillägget att wokegalningarna driver upp tempot.

Det är för att homofili likt pedofili är en sjukdom för vilken bot inte finns och som därför ska straffas med kastrering och inlåsning för att skydda civilsamhället. Gärna lite lobotomering också bara för sakens skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in