2023-08-05, 17:47
Medlem
Gräsligt när man ser 10 åringar ha henne som idol 🤮
Citera
2023-08-06, 00:04
Medlem
hannybannys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
När hon var 8 år?
Är du så dum på riktigt eller? Hon kan vara skriven där men flyttat utan att adressändra ditt rickspucko.
Citera
2023-08-06, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannybanny
Är du så dum på riktigt eller? Hon kan vara skriven där men flyttat utan att adressändra ditt rickspucko.

Då bör du kolla över hur du skriver. Och då gör hon sig skyldig till bokföringsbrott.

Hade du haft lite koll hade du även vetat att hon bor hemma.
Citera
2023-08-06, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenblad89
Gräsligt när man ser 10 åringar ha henne som idol 🤮

Instämmer. Var hos brorsan förra veckan och hörde brorsdottern på 11 år spela fröken snusk från övervåningen.

Tjackballe,tjackballe den vill inte stå för du har tjackballe,tjackballe”. Någon minut senare byttes det till ”Jag blir våt i lilla trosan min,jag vill ju ligga med dig och söta kompisen din”. Tycker personligen att det är så vidrigt så jag finner inga ord. Ska ungarna verkligen lyssna sånt här?
Citera
2023-08-07, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Då bör du kolla över hur du skriver. Och då gör hon sig skyldig till bokföringsbrott.

Hade du haft lite koll hade du även vetat att hon bor hemma.

öh, tror du menar folkbokföringsbrott. onödigt att blanda ihop det med annan sorts bokföringsbrott. dessutom är det inte brottsligt om det skett som ett misstag, hur nu det bedöms. med andra ord lite som att gå mot röd gubbe, typ.

men ja, "fröken" är rätt fläskig. lite för fläskig.
Citera
2023-08-08, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-08-01
Såg Snusk-Felicia igår, utanför porten, utan huva.

Snaskiga detaljer tack! Vad gjorde hon, hur såg hon ut osv?
Citera
2023-08-10, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsaw
Nu har ju Aftonbladet avslöjat vem Hooja är, så det dröjer nog inte länge till att det är hennes tur att bli avslöjad
Vad är det för skit egentligen med att maskera sig? Så har ju aldrig artister gjort förut. Inga jag känner till iaf

Onkel kånkel?
Citera
2023-08-10, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Onkel kånkel?
Kiss, Lordi, Dr. Bombay.mfl
Citera
2023-08-11, 00:21
Medlem
Råkade se fröken i samband med en gratisspelning. Ser betydligt mer fläskig ut i verkligheten än på bild (fast det kanske alla i dne generationen gör, iaf enligt tindererfarenhet).
Citera
2023-08-11, 00:39
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schwimmente
Råkade se fröken i samband med en gratisspelning. Ser betydligt mer fläskig ut i verkligheten än på bild (fast det kanske alla i dne generationen gör, iaf enligt tindererfarenhet).

Så bara tjock inte mullig gullig med andra ord?
Citera
2023-08-11, 00:42
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Jaha, är det nån som kan känna direkt till ett foto av människan utan mask?
Citera
2023-08-11, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Excey
Kiss, Lordi, Dr. Bombay.mfl

Så är det. Men den som har lyckats bäst med att hålla sin riktiga identitet hemlig så är det Onkel kånkel. De du anger har inte hållit sig hemliga direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in