Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-07, 23:08
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Själv skulle jag hellre äta grus och gå jorden runt 10 varv barfota än att lyssna på detta - ja vad det nu är för "musik"?
Epadunk, om det nu är en genre. Eller Volvodunk. Norrmännen har en liknande genre som kallas Russe-musik.
När jag var i EPA-ålder för 15-20 år sen spelades mycket Cascada, Da buzz, Drömhus, Fronda, Byz och andra fjortisband med en jävla dunkande fet bas som tog upp halva kärran! Ibland varvades fjortisdunket med lite klassisk raggar-rock typ Eddie Meduza. Ibland förekom även band som Kenneth & the Knutters eller Björn Rosenström.

Fröken snusk för traditionen EPA-dunk vidare.
Citera
2023-02-07, 23:25
  #374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonbonshrimp
Näe fy, det här var bland det sämre jag hört!
Smurfarna är t o m bättre
Citera
2023-02-08, 08:48
  #375
Medlem
olikafargers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Epadunk, om det nu är en genre. Eller Volvodunk. Norrmännen har en liknande genre som kallas Russe-musik.
När jag var i EPA-ålder för 15-20 år sen spelades mycket Cascada, Da buzz, Drömhus, Fronda, Byz och andra fjortisband med en jävla dunkande fet bas som tog upp halva kärran! Ibland varvades fjortisdunket med lite klassisk raggar-rock typ Eddie Meduza. Ibland förekom även band som Kenneth & the Knutters eller Björn Rosenström.

Fröken snusk för traditionen EPA-dunk vidare.

Är väl egentligen inte fel att en ny genre "epadunk" får en egen etikett.

Ultima Thule kom på vikingarock och det blev en erkänd egen genre.
Citera
2023-02-08, 09:30
  #376
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
https://www.youtube.com/watch?v=UsPrC_Jva6o

Vad pratar hon för dialekt?

Tycker det låter som någon extremform av stockholmska...
Citera
2023-02-08, 17:42
  #377
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Tycker det låter som någon extremform av stockholmska...

Kunde nästan tänka mig det.
Citera
2023-02-08, 21:56
  #378
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Kunde nästan tänka mig det.
Skrev om just samma fundering några sidor bakåt i tråden också. Tycker det lät som en väldigt utpräglad stockholmska för att vara en såpass ung person, många i den generationen pratar mer "rikssvenska", men detta var verkligen långt ifrån det.
Citera
2023-02-09, 16:34
  #379
Medlem
Svintråkig artist sett till att hon försöker provocera. Mellanmjölksnivå, lika mjäkig som Lilla Lovis 10 år tidigare.
Väck mig när hon poserar med två fingrar i röven och i nazisttröja.
Citera
2023-02-09, 18:35
  #380
Medlem
Det är kul att knulla. Starkt att ha upptäckt.
Citera
2023-02-10, 18:50
  #381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Fast man vet ju redan att hon heter F*licia *riksson, *=E.

Så vad är grejen?
Exakt, och många med mig har varit och pumpat henne. Sjukt fin fitta måste jag säga, rakad och platt, ingen bull-fitta!
Citera
2023-02-11, 02:32
  #382
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Svintråkig artist sett till att hon försöker provocera. Mellanmjölksnivå, lika mjäkig som Lilla Lovis 10 år tidigare.
Väck mig när hon poserar med två fingrar i röven och i nazisttröja.
Lilla Lovis var ju ändå bättre, då hon enligt mig lyckades göra någon låt som var bra. Fröken Snusk kommer nog vara bortglömd inom en snar framtid.
Citera
2023-02-11, 14:06
  #383
Medlem
Denbredamittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Exakt, och många med mig har varit och pumpat henne. Sjukt fin fitta måste jag säga, rakad och platt, ingen bull-fitta!

Tar hon den i tvåan?
Citera
2023-02-11, 14:15
  #384
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denbredamitten
Tar hon den i tvåan?

Kan nästan garantera att bridge inte har varit i närheten av Fröken, (förutom möjligtvis i sina drömmar). Han skapade sitt fb-konto innan hon ens var född och är således 40+. Nu är det såklart inte otänkbart att en 18-åring skulle ligga med en person i sin pappas ålder, men tror knappast att vi snackar om Di Caprio här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback