Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-15, 02:15
  #373
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Nej det va mer partierna han samarbeta med än några enskilda namn. Men han vägrade att delta.
Bianca nötets nutidstest som hennes kvinnliga redaktion tagit fram åt henne bestod i kvinnokunskap rörande tampongstorlekar, göra reklam i ansiktet på Uffe för anti-höger instagram kanalen Dygbaggegalan av Leo Vene, där borde Ulf sagt sanningen att det är en vänsterkanal som jag och Säpo tittar på

Samt frågor om Mammas nya kille, varje avsnitt är ett nytt tillfälle att navelskåda
in i Biancas intressevärld och värderingar, gärna både kombinerade! som följande fråga:
Min dumme Bror Theo är 16 år och kan knappt ta hand om sig själv, är det sunt förnuft att sätta 16 åriga chaosblattar i fängelse?

Hela tiden tjyvnyp och förnedringsförsök vad tyckte du om det?
kommer du? försvara det med att lättsam underhållning innefattar även uppenbar politisk och värdegrundsbaserad polemik som man försöker få in under radarn som man inte menar nått med eller ej

Visst! det är roligt att fråga statsministern vad är skillnaden mellan botox & fillers, det svaret hade gått att göra om till politiska analogier
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-15 kl. 03:13.
Citera
2023-11-15, 06:54
  #374
Medlem
Zoologens avatar
Jag har inte sett ett enda av Biancas program, däremot har jag inte lyckats undgå all reklam för dem. Naturligtvis klipper de ihop reklamsnuttarna, men jag blir bara förbannad när jag ser hennes åbäkande och flinande. Hur vettigt folk kan sätta henne på någon piedestal är mer än jag kan förstå.
Citera
2023-11-17, 00:55
  #375
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Nej det va mer partierna han samarbeta med än några enskilda namn. Men han vägrade att delta.
Del 2

Hon avslutar sitt nutidstest (tjejers njutning går först nu-för-tiden) med att fråga Statsministern om han vet namnet på den senaste drakdildon, där borde han rest sig och givit henne en lavett eller vad tycker du?

Uffe vill inte prata om detaljerna, inte Bianca heller, så den fläskige tidigare av mig recenserade komiker-stjärnskottet går in och berättar för att göra det så fnissigt bekvämt som möjligt för alla inblandande

Varför är detta något att resa borst över? jo för att tjejerna i Silicon i Tv3 frågade trots allt Lejonborg när det begav sig om han rakade pungen, säga vad man vill om tramsigheten det var dock inne på hans köns domäner, här handlar det istället om det illa dolda mansföraktet & deras höger värdegrund som gått som en rak linje genom frågeställningen, varför han också ska informeras om kvinnornas krims krams

Sedan tvingas Uffe sitta kvar & lystra till en Myra Granberg som ska framföra ett duett-sammarbete med en gansterrappande filur som inte ens ska vara i Sverige, och allra minst på Kanal 5, som får agera nån slags kompensation för gubbväldet i både Slättman och Kristerson, Myra är en sådan tjej som skulle må gott av att i framtiden få löpa gatlopp nerför Koksgatan mellan olika upprörda svenska manliga frisörer som vill göra "superklippet" anno Frankrike 1944

Vet Uffes rådgivare vad dom tackade ja till tror ni? han skulle ha valt en icke aktvistisk pratshow som Carina Bergfeldt
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-17 kl. 01:29.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback