Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2023-03-26, 01:37
  #97
Medlem
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Går man ännu längre ner i åldrarna till årets EYOF, så tog Moa Landström -05 silver i storslalom och brons i slalom. Även Gustav Wissting -05 tog ett silver i slalom.

Dock är det svårare att sia om framtida potential i den åldern.

https://eyof2023.microplustimingserv...-medallist/SWE

Landström med ett något skrällartat silver även på SM. Det saknas inte tekniktalanger på damsidan.

Swenn-Larsson med överlägset guld i slalomen. Fabian Ax Swartz vann på herrsidan.
Citera
2023-03-26, 22:00
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Hade helt missat detta, innan de sade det i sändningen i dagens sändning. Någon som vet bakgrund, bara 24 år?

Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Om jag minns rätt, för mycket skador.

Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
OK, trist.

Men nu rapporteras något oväntat att Sloveniens landslagschef Janez Slivnik fört samtal med Hrovat om en eventuell comeback. "Dörren står på glänt".
Dock är hon skadad för tillfället efter att ha slagit huvudet i en sten under friåkning.

Sen har vi ju även Robnik och Slokar vid sidlinjen.
Citera
2023-08-22, 14:52
  #99
Medlem
Skidlifts avatar
Detta inlägg bör egentligen vara i en tråd för kommande säsong men då den ej ännu skapats ännu och jag ej har lust att göra en ny säsonstråd med för dålig start så skriver jag här istället.

Parallelltävlingarna i världscupen skrotas och ersätts av lagkombination.

Parallelltävlingar är mera ett uppvisningsjippo än världscup så det är bara bra att det försvinner tycker jag.

Men det här med lagkombination kommer nog floppa rejält. Känns som det kommer till enbart för att gynna Österrike och Schweiz. Helt sjukt att det skall delas WC-poäng i den tävlingen.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...box=1692701258
Citera
2023-09-12, 21:55
  #100
Medlem
FNLSs avatar
William Hansson har vunnit två storslalom i nya Zeeland mot halvskapligt motstånd
Citera
2023-09-12, 22:08
  #101
Medlem
Och Nina O'Brien har brutit benet. Igen.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback