2022-10-14, 02:24
Medlem
ej

Undrar hur det ser ut med tillgång på diverse AAS på apoteken i Colombia? någon med färsk erfarenhet? Planerar en resa men tyvärr är det ett måste med tillgången. Behövs det recept av läkare? Är det enkelt att få isf genom muta? eller är de fritt fram att inhandla själv på apoteken?

Främst testo som är aktuellt men även annat om det finns!

Tacksam för svar!
Citera
2022-10-14, 02:47
Medlem
En snabb googling säger att det inte är något problem att köpa testo på apotek i Colombia. Det är ju inte direkt förvånande med tanke på att innehav upp till 1 gram kokain är tillåtet där.
Citera
2022-10-14, 13:29
Medlem
Om du inte ska va borta mer än en månad kan du ju sätta testo U innan du drar
Citera
2022-10-14, 17:23
Medlem
dengamleDs avatar
Min erfarenhet är att det är precis som i Thailand, egentligen är det nog inte lagligt och det de säljer borde de inte sälja men de gör det ändå och ingen bryr sig. Så länge du sköter det snyggt och är hövlig och inte alltför uppenbar att du är en vilsen turist så kan du få det du vill ha i Colombia på apoteken.
Citera
2022-10-14, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenochstark
ej

Undrar hur det ser ut med tillgång på diverse AAS på apoteken i Colombia? någon med färsk erfarenhet? Planerar en resa men tyvärr är det ett måste med tillgången. Behövs det recept av läkare? Är det enkelt att få isf genom muta? eller är de fritt fram att inhandla själv på apoteken?

Tacksam för svar!

Som flera andra här skrev så är det nog ganska enkelt att köpa på apotek. En youtuber som kallar sig bodybuilderinthailand åkte på rejäl infektion där för några år sedan har jag för mig. Var nära på mista hela sitt ben.
Citera
2022-10-26, 10:59
Medlem
Tack för era svar.

Var lite som jag trodde då!

Någon som kanske tom har varit där och vet ifall de säljer de mer kända märkena så som Alpha pharms, Balkan, nouvodex osv. Syd Amerika borde ju vara en dröm msrknsd för de företagen men enklare regler o så. Många länder som de ej får säljas i pga diverse saker m
Citera
2022-10-26, 11:25
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Tack för era svar.

Någon som kanske tom har varit där och vet ifall de säljer de mer kända märkena så som Alpha pharms, Balkan, nouvodex osv. Syd Amerika borde ju vara en dröm msrknsd för de företagen men enklare regler o så. Många länder som de ej får säljas i pga diverse saker m
Närmare 10 år sedan jag var där och då var det mexikanska apoteksgrejer som var till salu.
Vet inte hur det är idag men att smuggla grejer från Indien eller Moldavien till Colombia är nog inte värt det.
Enklare då att ta in saker som är lagligt tillverkade i ett land någorlunda i närheten.
Generellt är det vad jag förstått mycket lättare att smuggla grejer ut från Colombia än in
Citera
2022-10-26, 18:33
Medlem
Citat:
Tack för era svar.

Dom märkena finns nog inte. Jag hade hållt mig till apoteksgrejer om dom har det. Finns väldigt många UGL i mexico och det är säkert likadant i Colombia. Det mesta är skit och det händer rätt ofta att dom kokar ihop något billigt preparat och sedan bara sätter olika etiketter på vialer innehållandes samma prepp.
Sen vet man aldrig hur dom filtrerats eller om dom ens har filtrerats. Som jag nämnde tidigare vloggaren bodybuilder in thailand var nära på bli av med sitt ben för något år sedan i colombia.
Citera
2023-02-20, 21:44
Medlem
Citat:
ej

Tacksam för svar!

Lol Bayer testoviron direkt från apoteket, kostar ca 80 kr för en förladdad ampull.

Finns norditropin tillväxt och deca samt arimidex och nolva.

Allt är lagligt inget recept behövs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in