2024-02-27, 20:16
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkSloth
Detta är så sant, Lanabanana sitter på många konton och är definitivt bakom Alice också.
Blev blockad av lejonmamman då "Alice och Lana" började skriva lögner tillsammans med ett "Uffepuffe" konto om hur jag var "satanist" när vi var flera som gick emot deras beteende idag.

Synd att Marlene aldrig fattar hur illa dessa gör. Det hjälper ju inte henne att må bättre asså.
Jag fick upp hoppet lite när nån skrev att Alice hånar M@rlene och det såg ut som att hon läste det och sa att hon har sett det förut faktiskt men det sket sig när de gaddade ihop sig och fick er som försökte hjälpa blockade istället. 😔
De kan va roliga men samtidigt blir jag så förbannad ibland över att M@rlene inte ser vad som händer.
2024-02-27, 20:24
Medlem
Lejonmamma kommer tröttna på dom precis som hon gjorde med Paulina. Det kan jag garantera. Hon sa i liven att hon förstått att Lana/Alice driver med henne, nu har hon förhoppningsvis fått upp ögonen lite till.
2024-02-27, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon jobbar som gymnasielärare i naturvetenskapliga ämnen så hon har lyckats upprätthålla ett vanligt liv vilket är lite svårt om man pratar om kidnappningar osv på sociala media

Vem är denna profil?

Citat:
Ursprungligen postat av D33mon
Hörde ni Fias rant idag när hon fick fart??

Jag hörde att hon ska börja begära laglighetsprövning samt ge sig in i kommunalpolitiken. Om hon var seriös eller ej får vi väl se. Hade varit kul om hon fick en plats i socialnämnden.

Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
Nu sitter Marlene och äter sin pasta ensam i köket
pratar med sig själv om att något måste göras inne på toaletten.
tycker ni aldrig synd om henne?
Fia har iaf Sule att hänga med.
Marlene är helt ensam

Jo, det är ett mycket tragiskt fall. Jag klarar inte av att titta på det, hon är som en vandrande marknadsföringspelare för psykiatrins haveri.

Citat:
sök på www.forallasbasta.se på TikTok
tokarna sitter och har massa ideer på hur sverige ska fungera!
ingen verka har åsikter som är mer avancerade än de hos en mellanstadieelev.

Frontpersonen är tydligen en av de svenska män som av någon spännande anledning råkat bli med asiatisk fru. Sådana påpekanden gör honom både arg och sur.
2024-02-27, 20:56
Medlem
Eventuellt kommer FU till Stefan Lundén nu klockan 21. Jag är lite tveksam att någon dyker upp, men kanske!
2024-02-27, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Vem är denna profil?

Jag hörde att hon ska börja begära laglighetsprövning samt ge sig in i kommunalpolitiken. Om hon var seriös eller ej får vi väl se. Hade varit kul om hon fick en plats i socialnämnden.

Jo, det är ett mycket tragiskt fall. Jag klarar inte av att titta på det, hon är som en vandrande marknadsföringspelare för psykiatrins haveri.

Frontpersonen är tydligen en av de svenska män som av någon spännande anledning råkat bli med asiatisk fru. Sådana påpekanden gör honom både arg och sur.
Profilen är kvinnan som höll aktion i Malmö igår där det var korta lives på tiktok , hon ska hålla live i morgon tror jag .
Kvinnan har inte varit särskilt aktiv vilket kan bero på att hennes ärende började för kring 15 år sedan och har med vårdnadstvist och kontaktförbud mm
2024-02-27, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Eventuellt kommer FU till Stefan Lundén nu klockan 21. Jag är lite tveksam att någon dyker upp, men kanske!
Vi väntar alla med spänning
2024-02-27, 21:15
Medlem
Nu sitter mahija i en live och säger att en kvinnojour låste in och gömde henens son 🤪 Någon frågade hur hon visste det om man nu var gömd för henne men det ville hon inte svara på.
2024-02-27, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Nu sitter mahija i en live och säger att en kvinnojour låste in och gömde henens son 🤪 Någon frågade hur hon visste det om man nu var gömd för henne men det ville hon inte svara på.
Ja , kvinnojourer är ju verkligen kända för att ta emot vuxna män ..de flesta jourer har inte ens manlig personal
2024-02-27, 22:42
Medlem
PinkSloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Jag fick upp hoppet lite när nån skrev att Alice hånar M@rlene och det såg ut som att hon läste det och sa att hon har sett det förut faktiskt men det sket sig när de gaddade ihop sig och fick er som försökte hjälpa blockade istället. 😔
De kan va roliga men samtidigt blir jag så förbannad ibland över att M@rlene inte ser vad som händer.

Precis! Håller med till 100%, såg det också
På något vis har Lanabanana och dom en väldig makt där inne. Säkert allt fjäskande som rent ut sagt betalar sig.
Och säger något emot ser de till att "gå ihop" och skriva "blocka ____" "den är ond" "den gillar soc" etc etc etc för att få attention till det hela

Nog att man inte behöver hålla med Marlene etc och deras historier till allt, men som du säger blir man förbannad att Marlene inte fattar vad de håller på med.
Senast redigerad av PinkSloth 2024-02-27 kl. 23:04.
2024-02-27, 22:54
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Nu sitter Marlene och äter sin pasta ensam i köket
pratar med sig själv om att något måste göras inne på toaletten.

tycker ni aldrig synd om henne?
Fia har iaf Sule att hänga med.
Marlene är helt ensam
Jo jag önskar hon kunde ha människor IRL som stöttat henne på riktigt och inte som de andra dårarna som bara spär på hennes psykiska ohälsa.
Det kom fram en trevlig tjej en gång när hon stod på stan och skrek. De bytte nummer för hon ville hjälpa/stötta men efter det har jag inte hört ett ljud om den tjejen. Vissa frågade men hon svarade aldrig på om de fått nån kontakt. 😔
2024-02-27, 22:57
Medlem
tzjs avatar
Såg en tiktok video av henne. Hon är kusligt lik den där sjuka kvinnan i Knutby. Prästen eller vad hon var. Uppenbart felkopplad i skallen.
2024-02-27, 23:02
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
på tal om andra tokiga konton på TikTok, ni som behöver något mer att se

sök på www.forallasbasta.se på TikTok
tokarna sitter och har massa ideer på hur sverige ska fungera!
ingen verka har åsikter som är mer avancerade än de hos en mellanstadieelev.
För allas bästa my ass.
HBTQ-personer göre sig icke besvär när det kommer till de tomtarna.
Kärlek och respekt lajvar de om men håller man inte med om att Sverige är ett företag, det är lagligt att köra bil utan körkort och egentligen är det ju Maritime law som gäller mm mm Ja då är det annat ljud i skällan.
Härligt att @li K@der som blev petad från C för att han tyckte Putin va provocerad till att starta krig sitter med de andra dårarna också.
Tyckte han sa att han också haft placerade barn när detta diskuterades men är inte hundra procent säker. Jag kan ha hört fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in