Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-14, 14:59
  #85
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Rockesholm 12steg (nertrapp sub och benz)
Hornö LVM (2ggr) (nertrapp sub)
Rällsögården LVM
Dönicketorp (nertrapp benz)
Familjehem
Psykavd avgiftning (minst 9 tillfällen)
Psykosavd (1gång)
Psykosavd för våldsamma patienter (minst 3ggr)

alprazolam_
När du läser din meritlista är du då stolt över dig själv och ditt missbruk? Är dina föräldrar stolta?
Citera
2007-09-14, 15:29
  #86
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
När du läser din meritlista är du då stolt över dig själv och ditt missbruk? Är dina föräldrar stolta?

Varför tror du att han eller hans familj skulle vara stolta över något sådant?
Citera
2007-09-14, 15:46
  #87
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Varför tror du att han eller hans familj skulle vara stolta över något sådant?
Var det dig jag frågade?
Citera
2007-09-14, 15:53
  #88
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Var det dig jag frågade?

Nej, men jag frågar dig.
Citera
2007-09-14, 17:15
  #89
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
När du läser din meritlista är du då stolt över dig själv och ditt missbruk? Är dina föräldrar stolta?
Nej.
Vad hette den här tråden nu igen...?
Var väl inte gnällspiktråden eller.
Citera
2007-09-14, 17:55
  #90
Medlem
storm72s avatar
Får du betala detta själv eller de är "Jag" som gör det?

Vad kan hela denna resa kosta?

Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Rockesholm 12steg (nertrapp sub och benz)
Hornö LVM (2ggr) (nertrapp sub)
Rällsögården LVM
Dönicketorp (nertrapp benz)
Familjehem
Psykavd avgiftning (minst 9 tillfällen)
Psykosavd (1gång)
Psykosavd för våldsamma patienter (minst 3ggr)

alprazolam_
Citera
2007-09-14, 17:58
  #91
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storm72
Får du betala detta själv eller de är "Jag" som gör det?

Vad kan hela denna resa kosta?
Skulle tippa på en 2,5 miljon. Morsan och farsan har ju faktiskt hjäpt till också.

alprazolam_
Citera
2007-09-14, 18:01
  #92
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Skulle tippa på en 2,5 miljon. Morsan och farsan har ju faktiskt hjäpt till också.

alprazolam_
Jag hoppas fan att du inte lägger in dig på nedtrappning bara för syns skull, vill du inte sluta så knarka ihjäl dig istället för att låta andra betala ditt jävla missbruk samt vård som du inte tar till dig!
Citera
2007-09-14, 18:13
  #93
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Jag hoppas fan att du inte lägger in dig på nedtrappning bara för syns skull, vill du inte sluta så knarka ihjäl dig istället för att låta andra betala ditt jävla missbruk samt vård som du inte tar till dig!
För det första har jag redan försökt knarka ihjäl mig och för det andra har jag föreslagit lobotomi alternativt dödshjälp. För det tredje så är det inte jag som bestämmer exempelvis LVM (lagen om vård av missbrukare) om du inte visste det...idi,.,,,,....

Moderatjävel.

alprazolam_
Citera
2007-09-14, 18:20
  #94
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
För det första har jag redan försökt knarka ihjäl mig och för det andra har jag föreslagit lobotomi alternativt dödshjälp. För det tredje så är det inte jag som bestämmer exempelvis LVM (lagen om vård av missbrukare) om du inte visste det...idi,.,,,,....

Moderatjävel.

alprazolam_
Jag är själv gammal tung missbrukare, jag höll på i 15 år att dra ner mig till graven. Men det gäller ju som sagt att slå i botten innan man kan ta sig upp igen.....Och för det andra så kan ju knappast alla dom ställena vart LVM. Vad har gått så jävla snett i ditt liv att du inte ens har kunskapen om hur fan du tar ditt eget liv?

Jag tror att du inerst inne älskar uppmärksamheten och att det är såååå synd om dig. Du vart ju knappast tvingad att börja missbruka.....

Nä hör av dig via PM för jag är jäääävligt intresserad av varför det har gått så snett för dig.

Ber om ursäkt för hårda ord men jag lackar ur på folk som säger att dom inte kan ta livet av sig och istället slösar skattepengar.

PS. Jag har själv vart i skiten så skicka PM så kanske jag kan ge dig tips....
Citera
2007-09-14, 18:23
  #95
Medlem
kultingens avatar
Heter hemmet Dönickstorp? Var ett jäkla skummt namn på ett behandlingshem tycker jag... Eller är det bara ett smeknamn på något annat?
Citera
2007-09-14, 18:27
  #96
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Jag är själv gammal tung missbrukare, jag höll på i 15 år att dra ner mig till graven. Men det gäller ju som sagt att slå i botten innan man kan ta sig upp igen.....Och för det andra så kan ju knappast alla dom ställena vart LVM. Vad har gått så jävla snett i ditt liv att du inte ens har kunskapen om hur fan du tar ditt eget liv?

Jag tror att du inerst inne älskar uppmärksamheten och att det är såååå synd om dig. Du vart ju knappast tvingad att börja missbruka.....

Nä hör av dig via PM för jag är jäääävligt intresserad av varför det har gått så snett för dig.

Ber om ursäkt för hårda ord men jag lackar ur på folk som säger att dom inte kan ta livet av sig och istället slösar skattepengar.

PS. Jag har själv vart i skiten så skicka PM så kanske jag kan ge dig tips....

Ja mer än 3 kronor och en fimp kan du inte har lagt ut på mig iallfall.
Jag har inte sagt att jag vill dö förutom när jag mått dåligt, och varit psykotisk.
Är på rätt väg, de senate 7 månaderna har jag varit jävligt lugn och det fungerar bra. Men man måste ju lyxa till det ibland. Det kostar att ligga på topp, men jag har inte för avsikt att hamna där jag var förut.

Softish mannen, kan vi inte bara må lite bra idag. Frid.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback