Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-31, 16:32
  #433
Medlem
pli99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kelmet
Vad menar du med att du vill tappa stocken i henne?
Tror att han syftar på Åderpålen. Den enögde. Och så skrev han "stoppa", "tappa" låter väldigt väldigt otäckt.
Citera
2017-06-25, 03:02
  #434
Medlem
Chablisnoirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendo
Hon är ju vidrig! Hatar henne. Usch. Och så tror hon att hon är så jävla snygg också. Äckligt.


Hon är en av de "TV- personligheter" som jag har jättesvårt att titta på. Får en känsla av självgodhet och självutnämnd förträfflighet.
Tycker även att hon utstrålar mobbare, har inga belägg för det, utan endast minä egna vibbar.
Motsvarande manlig TV- profil är Adam Alsing. Hua
Citera
2017-06-26, 00:34
  #435
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chablisnoir
Hon är en av de "TV- personligheter" som jag har jättesvårt att titta på. Får en känsla av självgodhet och självutnämnd förträfflighet.
Tycker även att hon utstrålar mobbare, har inga belägg för det, utan endast minä egna vibbar.
Motsvarande manlig TV- profil är Adam Alsing. Hua

Håller helt med.
Självgod med en släng av narcissism. En mobbare.
Citera
2017-06-26, 07:28
  #436
Medlem
Kongruensbojds avatar
Minns när hon gjorde nåt extremsportprogram på SVT på 90-talet. Hon var som klippt och skuren för det formatet. Efter det har hon alltså bara gjort hjärndött reklamradioblaj i nästan 20 år? Vad fan hände?
Citera
2017-07-23, 19:26
  #437
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Håller helt med.
Självgod med en släng av narcissism. En mobbare.

äcklig och falsk, dessutom manhaftig, hon tror sig vara sexig, jag mår illa när jag ser henne,
hon borde jobba som truckförare på nåt lager eller som sopåkare

är hon lesbisk? slickar hon fitta? jag är säker att hennes testosteronnivå är skyhög,
hon har en förstorad klittoris som liknar en minipenis
Citera
2017-07-23, 19:42
  #438
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
äcklig och falsk, dessutom manhaftig, hon tror sig vara sexig, jag mår illa när jag ser henne,
hon borde jobba som truckförare på nåt lager eller som sopåkare

är hon lesbisk? slickar hon fitta? jag är säker att hennes testosteronnivå är skyhög,
hon har en förstorad klittoris som liknar en minipenis
Finns det bild på det?
Citera
2017-08-03, 09:28
  #439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pli99
Tror att han syftar på Åderpålen. Den enögde. Och så skrev han "stoppa", "tappa" låter väldigt väldigt otäckt.
Nu förstår jag vad han menade
Citera
2017-09-11, 11:12
  #440
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Håller helt med.
Självgod med en släng av narcissism. En mobbare.

Hon verkar vara snäll och bra en person men det kanske hon bara visar på tv och radio. Jag vet inte hur hon är utanför jobbet.
Citera
2017-11-23, 19:33
  #441
Avstängd
Fy så mycket hat och ondska!
Gillar verkligen Gry, hoppas hon slipper läsa allt hat och påhopp om henne.
Citera
2017-11-23, 21:15
  #442
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Många verkar dregla över Gry Forssell. Men just nu ser jag henne på TV4 i programmet från Gröna Lund och jäklar vad FET hon är. Jag förstår inte hur folk kan dregla över henne. Har hon börjat slå sig samman med Kikki Danielsson och äta falukorv. Någon som vet???

Nu ska du inte prata illa om Falu 👿! Hon är ju jättekort så det krävs inte mycket för att se fyrkantig ut. Man växer sällan på längden av falukorv 😉
Citera
2017-11-23, 21:32
  #443
Medlem
Serrus avatar
Nej jag dräglar verkligen inte över Gry Forsell, hon ser ju ut som en gammal kärring. Den Gry Forsell du beskriver är ju för fan som hon såg ut för 10-15 år sedan.
Citera
2017-11-24, 00:31
  #444
Medlem
vadskalljagtros avatar
Har mött Gry Forsell och hon var jättegullig! Inte alls dryg, utan väldigt trevlig och omtänksam. Då umgicks jag ändå med henne i några dagar då jag var en av dom tjejer som vann en plats på Mix Megapols tjejplan😀
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback