Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-11-18, 19:27
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasnaoki
Pro tip som jag lärt mig från Aktuella Brott och Kriminalfall (det här är inte menat som en uppmaning):

Våldta, mörda eller begå ett annat uppmärksammat brott, du blir uthängd här och har inget annat val än att stänga ner alla sociala medier.

Jag ska testa det, tack för ovärderligt tips!.
Jag tänkte annars börja supa, podda och skaffa mig en fru med barn och skyddad identitet och i min skyddade verkstad ägna mig åt näthat med anonyma konton hela dagarna istället får att scrolla sociala medier upp och ner utan att komma någon vart i livet. Jag väger fortfarande vad jag ska göra - livet erbjuder helt enkelt för svåra val.
Citera
2022-11-18, 19:46
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasnaoki
Pro tip som jag lärt mig från Aktuella Brott och Kriminalfall (det här är inte menat som en uppmaning):

Våldta, mörda eller begå ett annat uppmärksammat brott, du blir uthängd här och har inget annat val än att stänga ner alla sociala medier.

Fast det är ju inte sant. Om jag hade stängt ner alla sociala medier hade t.ex inte du reggat det nick du har och kommit in här och desperat försökt hävda att du har någon makt.


(FB) SVT: Advokatens råd till unga män: “Undvik one night stands på fyllan”

Citat:
Ursprungligen postat av Klasnaoki
100% snubbar som är rädda för att de inte förstår gränser i denna tråd. Slår vad om att ni alla har spänt fast en gagball alldeles för hårt och analknullat en ovillig ung och utsatt flicka.

Ni är alla äckliga, och detta är varför jag hatar män som grupp.

Ok om du hatar män som grupp förstår jag att du har problem att fungera i samhället. Är det därför du ägnar din tid åt någon sorts efterblivet försök att skipa utomrättslig rättvisa som Batman i trådarna?

Din tes är helt fel. Jag är här på flashback, det är sociala media. Tack för flashback alla flashbackare.

Vänsterns finest är här för att skipa rättvisa.
__________________
Senast redigerad av 43dz 2022-11-18 kl. 19:57.
Citera
2022-11-18, 20:11
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vergara.Daniel
Jag ska testa det, tack för ovärderligt tips!.
Jag tänkte annars börja supa, podda och skaffa mig en fru med barn och skyddad identitet och i min skyddade verkstad ägna mig åt näthat med anonyma konton hela dagarna istället får att scrolla sociala medier upp och ner utan att komma någon vart i livet. Jag väger fortfarande vad jag ska göra - livet erbjuder helt enkelt för svåra val.

Problemet med den där tesen är att det är dokumenterad våldsvänster med uppenbara terroristkoppingar som sitter och snackar skit.

Snubben borde läsa lite Kipling. "If" är en utmärkt plats att börja sin väg till att bli något mer än en total loser som tror att deadnames och papper är makt. Plitar har alltid files. De sitter med sina files och tror att man inte kan hugga ner dem på fläcken med deras egen penna men man känner Jesus tack vare kronans försorg så man håller inne slaget.

Om något är det ett statustecken att bli uthängd av våldsvänstern. Det är väl bara att gratulera alla berörda till att ha retat upp extremvänstern och deras regnbågsenhörningar.

H-lvete vilka totala rosa pojk och flickrum alltså. Det är som om de spela roblox med bara rosa teman.
__________________
Senast redigerad av 43dz 2022-11-18 kl. 20:23.
Citera
2022-11-19, 18:31
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasnaoki
Pro tip som jag lärt mig från Aktuella Brott och Kriminalfall (det här är inte menat som en uppmaning):

Våldta, mörda eller begå ett annat uppmärksammat brott, du blir uthängd här och har inget annat val än att stänga ner alla sociala medier.

Jag tycker att det är bättre att man stänger ned sociala medier tillfälligt när det blåser som mest och man själv inte har tid att engagera sig tillräckligt. Om andra som har som hobby att trakasserar andra i sociala medier inte når fram till den de trakasserar så blir det inte lika roligt i längden och de väljer snabbt ut någon annan att trakassera.

Det finns såklart ytterligheter i allt och vissa psychon slutar inte med trakasserierna bara för att offret "går offline", de fortsätter i all evighet och på sätt och vis tvingar tillbaka personen för att försvara sig.

Jag känner att missbruk av sociala medier är ett brett ämne och att all form av missbruk inte är självförvållad utan kan också vara orsakad av eller uppmuntrad av andra.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback