Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-12-10, 15:04
  #13
Medlem
Nu ligger den norska versionen ute också och den var överraskande annorlunda mot den svenska. Tycker att den var bättre då de inte hade med de castade ungdomarna man bara irriterar sig på. Väl värd att se!
Citera
2022-12-11, 06:15
  #14
Medlem
MrSokratess avatar
Vilken besvikelse!
Trodde det skulle vara någon form av tävling men var mer av ett arbetsläger
där alla skulle infoga sig i gruppen annars var man en svikare.

Trodde Robban skulle få fler röster.
Sen att han får stående ovationer när han inte delar med sig samtidigt som
Sunita fick skit av alla för att hon behöll en struntsumma var väl lite udda.

Sekten hade fan varit en mer passande titel.

(Ja, jag överdriver och fattar att de blev tighta men lite själviskt spel får man fan acceptera.)
Citera
2023-02-20, 22:52
  #15
Medlem
Centipedes avatar
Nu har jag sett alla versionerna från Danmark Sverige Norge och Finland och det jag tycker är konstigt är att ingen hade sett originalserien från England som har gått i två säsonger från 2020
Undra om de frågar vid castingen om de hade sett The Bridge och sållade bort dem från att delta.
Citera
2023-08-20, 07:47
  #16
Medlem
GrillTeknikers avatar
Körde maraton med alla avsnitten, har inte orkat titta på den tidigare eftersom jag trodde att det bara skulle vara som Robinson eller Farmen där det bara går ut på att pakta, rösta ut folk och ha nån tävling i varje avsnitt.

Det här var ju faktiskt uppfriskande! Gillar att det kretsar kring ett gemensamt långsiktigt projekt/mål och inte bara kring dagens uppdrag.

Kunde gärna fått vara fler avsnitt (10-12st hade varit lagom), lite mer twists, fler specialuppdrag och mer finkalibrerade lockelser när de åkte iväg på "specialuppdrag". Hade det stått mellan att rösta ut 3st eller fler brosektioner kanske det hade varit svårare val än att rösta ut halva gruppen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback