Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-07-06, 18:26
  #1
Medlem
Midazolam i tablettform är ju rätt enkel att få tag i utomlands men verkar vara ovanlig på svenska marknaden, eller?
Citera
2006-07-06, 18:39
  #2
Medlem
Knäckebröds avatar


Vad sa vi om dom, Slukaren?
Midazolam finns bara i lösning (IV). Lär gå att få tag i motsvarande. (kan inte släppa dom va?)

Såvitt jag vet, rensade från marknaden.

Tjena.
Citera
2006-07-06, 20:36
  #3
Medlem
SinCitys avatar
Midazolam i tablettform är enligt mitt tycke inget att lägga en endaste krona på, speciellt inte om man tar dem oralt. Inte vet jag, vissa bens funkar inte på mig, Stesolid är det som funkar allra bäst, det och Iktorivil. Vissa hyllar Xanor, men på mig funkar dem inget vidare...Detta kan ju även vara fallet med Midazolam i tablettform för just mig.

Injektionslösningen ska vara en helt annan sak sägs det.

De Midazolam i tablettform som jag kommit över i sverige är importerade.
Citera
2006-07-06, 23:03
  #4
Medlem
Knäckebröds avatar
Nä visst, individuellt.

Men jag tror bestämt Slukaren berättade att han fann dom trevliga att slagga på.
Versed, Hypnovel och Dormicum finns att styra hem för den driftige.

Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Midazolam i tablettform är enligt mitt tycke inget att lägga en endaste krona på, speciellt inte om man tar dem oralt. Inte vet jag, vissa bens funkar inte på mig, Stesolid är det som funkar allra bäst, det och Iktorivil. Vissa hyllar Xanor, men på mig funkar dem inget vidare...Detta kan ju även vara fallet med Midazolam i tablettform för just mig.

Injektionslösningen ska vara en helt annan sak sägs det.

De Midazolam i tablettform som jag kommit över i sverige är importerade.
Citera
2006-07-07, 00:37
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knäckebröd
Nä visst, individuellt.

Men jag tror bestämt Slukaren berättade att han fann dom trevliga att slagga på.
Versed, Hypnovel och Dormicum finns att styra hem för den driftige.

som insomningstablett slår den allt jag testat, Har dock ej provat triazolam eller stilnoc. Jag är bara ute efter något som jag kan snabbt somna på någon gång då och då(typ en gång i veckan). Har också testat att slänga i mig stora mängder på dagtid för att testa ruseffekten, och kan därför förstå de som är missnöjda med ruseffetkten då den inte är något speciellt.
Citera
2006-07-07, 01:04
  #6
Medlem
TomiXs avatar
För de som skjuter borde det vara en gjuten kombination med en opiat såsom morfin eller heroin

Kanske fungerar lite bättre rektalt eller nasalt? Det verkar vara en benzo som vore skön o kombinera med opiater ivarfall
Citera
2006-07-07, 01:09
  #7
Medlem
Knäckebröds avatar
Halcion har en synnerligen effektiv sätteffekt.

Ropppen får mig att stirra i taket med olust.

Med Triazolam (Halcion) somnar jag på väg till sängen. Kan vara knepig att komma över, tyvärr. Helt given, annars.

Citat:
Ursprungligen postat av Slukaren
som insomningstablett slår den allt jag testat, Har dock ej provat triazolam eller stilnoc. Jag är bara ute efter något som jag kan snabbt somna på någon gång då och då(typ en gång i veckan). Har också testat att slänga i mig stora mängder på dagtid för att testa ruseffekten, och kan därför förstå de som är missnöjda med ruseffetkten då den inte är något speciellt.
Citera
2006-07-07, 02:07
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knäckebröd
Halcion har en synnerligen effektiv sätteffekt.

Ropppen får mig att stirra i taket med olust.

Med Triazolam (Halcion) somnar jag på väg till sängen. Kan vara knepig att komma över, tyvärr. Helt given, annars.

Stämmer säkert. Känns lite fräckare med högdosmediciner tycker jag dock. Rohypnol tycker jag ger en skön avslappnad känsla, lite kola liknelse på den, funkar dock ej som sömnmedel på mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback