Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-25, 20:04
  #121
Medlem
Jag är glad att jag röstade blankt detta valet.
Jag varit intresserad av politik och fackligt arbete men nu har jag tappat intresset.

Hur vi än röstar får vi inte tillbaka det gamla trygga samhället eller en ny version av ett folkhem.

Inte heller blir den fackliga kampen är som förut.
Jag orkar inte engagera mig längre. Motståndet mot förändring är för stort.

Trots att samhällets alla området mer eller mindre är i kaos pratas det bara om värdegrund och allas lika värde.

Vad hjälper det när priserna på allt stiger och framtiden ser mörk ut.
Citera
2022-09-25, 20:19
  #122
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
And... it's happening! They are here!


Tower Bridge, London, yesterday:

https://www.bitchute.com/video/5Ka1YIdAZBeF/
https://www.bitchute.com/video/Y3TTWXdhJQ3P/

Somewhere in UK, yesterday:
https://www.bitchute.com/video/d9MDO8Lr3ws3/

East UK, Thetford, yesterday:
https://www.bitchute.com/video/Snh4JvT1GFTp/
Under den första videon står det något om "expect riots when power grid is turned off" nåt sånt. Intressant.
Vad i helvete är det som pågår och varför känns det som att jag läst allt redan i V for Vendetta?
Citera
2022-09-25, 20:22
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Under den första videon står det något om "expect riots when power grid is turned off" nåt sånt. Intressant.
Vad i helvete är det som pågår och varför känns det som att jag läst allt redan i V for Vendetta?



Exakt. Minns du John O'Looney, begravningsentreprenören från norra London, som slog larm tidigt och har stått på barikaderna sedan dess?

Han har en välgrundad teori. Om vad som nu ska hända....
Citera
2022-09-25, 20:25
  #124
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Exakt. Minns du John O'Looney, begravningsentreprenören från norra London, som slog larm tidigt och har stått på barikaderna sedan dess?

Han har en välgrundad teori. Om vad som nu ska hända....
Nej honom minns jag inte, vad är hans teori då?
Citera
2022-09-25, 20:27
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmyghukareN
FN och blå hjälmarna som garant för frihet och trygghet.

För några år sedan övade FN eller annan främmande trupp på Svensk mark.

Övningens mål skrevs det, var att slå ned ett folkuppror.

Det hela gick av stapeln i Skåne någonstans, men kammar noll när jag söker, någon som kommer ihåg detta eller kan hitta detta på nätet?

På den tiden fnissade folk bara, folkuppror i Sverige helt otänkbart.

Skanska uppförde nyss ett antal säkerhetsbyggnader i anslutning till befintliga byggnader, är det vi som skall sitta i dessa? (FB) Vilka är tänkta att sitta i Socialdemokraternas nya KZ läger som snart är klara?

Inte konstigt att Morgan Johansson bara sitter och flinar åt eländet med sprängningar skjutningar våldtäkter med mera - han vet vad som komma skall.

Stackars Jimmie Åkesson som tror han skall bilda regering med Ulf Kristersson, och nu hamnar mitt i WEF The Great Reset, mångmiljondöd bara i Sverige och total nedsläckning förintelse av landet.

Men så blir det när man inte hänger med, eller inte blir upplyst om - kommer att bli en rejäl chock för Herr Åkesson.
Det var NATO inbjudna av svenska politiker och svensk militär som var här och övade.

NATO övningen gick ut på att slå ut en fiktiv stat (Bockrike) styrd av rebeller som hade brutit sig fria ifrån Sverige och återställa ordningen.

Det skrevs om det hela i MSM men inte så överdrivet mycket, däremot var det en större nyhet i sk alternativmedia då syftet med övningen troligtvis var att krossa ett fiktivt vitt nationalistiskt upprop emot den mångkulturella globohomo staten.
Citera
2022-09-25, 20:29
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Nej honom minns jag inte, vad är hans teori då?


Sök på "funeral director" eller "John O'Looney" på bitchute så hittar du uppåt hundra videos med honom. Mycket informativa, allihopa.

I en av de senare, för några veckor sedan, sa han så här, angående inflödet av illegala migranter till UK:

https://www.bitchute.com/video/oNFVHAfbVtH7/
Citera
2022-09-25, 20:40
  #127
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Det var NATO inbjudna av svenska politiker och svensk militär som var här och övade.

NATO övningen gick ut på att slå ut en fiktiv stat (Bockrike) styrd av rebeller som hade brutit sig fria ifrån Sverige och återställa ordningen.

Det skrevs om det hela i MSM men inte så överdrivet mycket, däremot var det en större nyhet i sk alternativmedia då syftet med övningen troligtvis var att krossa ett fiktivt vitt nationalistiskt upprop emot den mångkulturella globohomo staten.

Stort tack, alltid någon här som håller reda på saker!

Just så, tyckte själv det var udda med att främmande trupper skulle öva på att slå ned ett folkuppror i Sverige.

Och nu efteråt vet man att dom influgna trupperna som slog ned upproret i Kanada nyligen inte heller kom från just Kanada.

Finns alltså NATO eller FN trupper speciellt ägnade att slå ned uppror mot globalisterna och då även NWO.
Citera
2022-09-25, 21:58
  #128
Medlem
Såklart sossarna och moderaterna kommer samarbeta när båda två är WEF styrd.
Läskigt
Citera
2022-09-26, 21:38
  #129
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SmyghukareN
Stort tack, alltid någon här som håller reda på saker!

Just så, tyckte själv det var udda med att främmande trupper skulle öva på att slå ned ett folkuppror i Sverige.


Och nu efteråt vet man att dom influgna trupperna som slog ned upproret i Kanada nyligen inte heller kom från just Kanada.

Finns alltså NATO eller FN trupper speciellt ägnade att slå ned uppror mot globalisterna och då även NWO.


Man kan undra varför
Citera
2022-09-28, 22:21
  #130
Medlem
Vad hade ni förväntat er? De är alla korrupa inom politiken. Bryr mig inte vilket land det är och vilken president/statsöverhuvud som "regerar". Biden, Putin, Kristersson osvosv sitter alla i samma båt och verkar för en långsiktig agenda (NWO, great reset). De är endast brickor i ett spel där man spelar ut folken mot varandra.

Nu vill man säkerligen ha en högervåg i Europa för att agitera upp människor och skapa lite nationalism (nationalism som är godkänd för globalisterna och inte spårar ur mot dom) genom korrupta politiker/partier. Detta för att vända folk mot ryssar och skapa ett vi och dom tänk. Nato vs Ryssland. Skapa hat och rädsla och "vi och dom".
Citera
2022-09-30, 23:43
  #131
Medlem
Det är ett stort antal personer som väljs in i wef på typ fem år. Eller. Trump var en, vem fan bryr sig?det är inte vilka som leker utan vad de gör som är intressant sluta vara lydiga verktyg och tänk logiskt och humanistiskt istället
Citera
2022-09-30, 23:50
  #132
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arraqthemalamute
Det är ett stort antal personer som väljs in i wef på typ fem år. Eller. Trump var en, vem fan bryr sig?det är inte vilka som leker utan vad de gör som är intressant sluta vara lydiga verktyg och tänk logiskt och humanistiskt istället

wef handlar om great reset och agendan 2030. dvs kontrollsamhälle och en digital världsvaluta allt kopplat till ditt vaccinpass och plånbok, och alla länder har mer eller mindre skrivit på detta avtal och inget du kommer få höra i tv-rutan direkt men vi är på väg dit. Så ja uffe, maggan , lööf osv är alla med på tåget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback