Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-07-06, 14:00
  #1
Medlem
Neveus avatar
När jag kom hem och skulle glo på fotbollsvm så är bilden bara svart, det kommer ljud men som sagt det finns ingen bild? vad har hänt? är det enkelt att åtgärda och vad kommer det isåf att kosta?
Citera
2006-07-06, 20:30
  #2
Medlem
Neveus avatar
Bump, är det ingen som vet? någon som haft något liknande fel?
Citera
2006-07-06, 20:55
  #3
Medlem
mobeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neveu
Bump, är det ingen som vet? någon som haft något liknande fel?
Ingen bild men ljud kan bero på att högspänningsdelen har gått. Om det är det så kan det kosta runt 1000:- och uppåt. Har du däremot tur kan en säkring ha gått och då kanske du hamnar runt 500:- (inkl arbete). Begär ett kostnadsförslag först.
Citera
2006-07-06, 23:40
  #4
Medlem
Neveus avatar
fy va jobbigt mm ska lämna in tvn i veckan tror jag.. synd att garantin har gått ut..
Citera
2006-07-07, 01:16
  #5
Medlem
mobeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neveu
fy va jobbigt mm ska lämna in tvn i veckan tror jag.. synd att garantin har gått ut..
Tare lungt. Be dem först kolla. Det finns ingen anledning att oroa sig innan man vet vad felet är.
Citera
2006-07-08, 02:40
  #6
Medlem
Neveus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mobeus
Tare lungt. Be dem först kolla. Det finns ingen anledning att oroa sig innan man vet vad felet är.

Jo det är sant fast känns ändå surt. Tidigare i tråden sa du att att säkringen kunde gått.. hur undviker man sånt här? är det för att man haft på den alldeles för länge. Tack för dina råd
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback