Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-03, 22:39
  #133
Avstängd
Hon förpestade P3 för en tid sedan, jag minns inte vem som ledde programmet innan henne (och vad det nu hette) men hon satte verkligen fart på feministpropaganda och den allmänna "tyck och gör som jag, för jag är faktiskt en bra och god feminist" vilket bara slutar i kontraproduktivitet då folk i allmänhet ledsnar och tillslut tror att alla kvinnor är oförmögna att fatta egna beslut.

Det gick inte ett dag utan att manshata lite och en given "telefonare" ifrån valfritt mena-land med usla telefonförbindelser om just, förtryckta kvinnor.

Natalia Kazmierska, om du läser det här, vilket du så småningom kommer att du göra, samt hoppas innan du får ett nytt erbjudande om att göra radio för public service - TACKA FÖR I HELVETE NEJ.

Författaren Lars Wilderäng sammanfattade det bra för några år sen, men den är lika aktuell nu som då. Det politiskt korrekta P3

Ingen ska kunna driva opinion med uppenbara agendor i statlig radio, dra åt helvete.
Citera
2015-02-07, 12:45
  #134
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Det går jävligt bra för folk att sitta i innerstaden eller villaområden och propagera för mångkultur, speciellt när dom slipper att bo i dessa förorter där sociala problem sprider sig som virus.

Ja för det är ju så jäääävla många flashbackrassar som bor i Rinkeby eller Tensta...
Citera
2015-02-07, 12:53
  #135
Medlem
Hon som många andra inom media branschen är så tyglade, hon vet exakt vad hon ska skriva och vad hon inte ska ha åsikter om.
Citera
2015-02-07, 19:24
  #136
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Ja för det är ju så jäääävla många flashbackrassar som bor i Rinkeby eller Tensta...
Varför ska människor som inte vill ha mångkultur bo i den? Det är väl däremot märkligt att de som vill ha den sällan bor i blatteområdena?
Citera
2015-02-15, 09:09
  #137
Medlem
Gdanzigsks avatar
En av Sveriges snyggaste feminister tycker jag.
Citera
2015-08-17, 13:16
  #138
Medlem
Socialkonservativs avatar
Tyckte att jag hörde att hon var programledare för Studio Ett? Men det kan väl inte stämma?
Citera
2015-08-20, 14:43
  #139
Medlem
Jodå.

Citat:
Ursprungligen postat av Socialkonservativ
Tyckte att jag hörde att hon var programledare för Studio Ett? Men det kan väl inte stämma?
Citera
2015-08-26, 19:44
  #140
Medlem
Dessutom var hon betrodd att vara moderator på en av de mindre scenerna
på Södra teatern för ngn vecka sedan när "Radiokorrespondenterna" kördes
i regi av SR. Men kanske var hon bara sommarvikarie i seriösa P1.
Citera
2015-08-28, 18:20
  #141
Medlem
Fekaliuss avatar
Snygg tjej men dåliga åsikter!
Citera
2015-08-29, 03:32
  #142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain_Napalm
Hon frågar efter cannabisodlare runt om på olika forum.


Såg henne och dåvarande partnern Per Hagman på en partybild på Stureplan-sajten för en del år sedan; hon böjde ryggen bakåt, slog ut med armarna och såg helt galet koksad ut.

Somliga tycker hon är snygg, jag säger eastern white trash.
Citera
2023-05-15, 10:45
  #143
Medlem
flesh-flutes avatar
Vad mycket idioter som känner sig nödgade att påpeka att damen i fråga är judinna och sionist. Jag kan försäkra er att sionister inte härbärgerar de samhällsomstörtande åsikter Natalia förfäktar.

Natalia är i själva verket utövande katolik, uppväxt i en polsk katolsk familj. Vad vet jag, de hatar förmodligen judar precis som ni. Smutsiga polacker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback