2008-07-02, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Pinsamt inlägg. Vem filmar inte? Spelare som Deco filmar minst lika mycket, dock gnäller ingen på honom. Inte för att jag gillar Ronaldo som person, men det är bara att inse faktum att Ljungberg, Deco, Ronaldo, Gerrard filmar. Alla gör det.

Moral och etik är ju uppenbarligen inte din starka sida Bara för att "alla" gör det så är det rätt? du verkar gilla att dra "alla" över en kam både här och där. Ronaldo är en filmare av inzaghi kaliber, vilket drar ner mitt betyg för en bra spelare.
Citera
2008-07-02, 01:10
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Ibra's huvudspel är vida överskattat. Där misslyckades Capello fullständigt.

Överskattat... har man den fysik han har kan man gå in i luftduellerna utan att vara lika timad som Oliver Bierhoff.
Citera
2008-07-02, 01:15
Medlem
Lasse Berghagens avatar
När det gäller sparven från Madeira så stör man sig ju på att han är så enormt teatralisk: minspelet när han låtsas bli träffad vid korrekta brytningar och sättet att hålla om benskydden som om de vore sparkade i flisor.
Senast redigerad av Lasse Berghagen 2008-07-02 kl. 01:24.
Citera
2008-07-02, 01:53
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cerdo
Moral och etik är ju uppenbarligen inte din starka sida Bara för att "alla" gör det så är det rätt? du verkar gilla att dra "alla" över en kam både här och där. Ronaldo är en filmare av inzaghi kaliber, vilket drar ner mitt betyg för en bra spelare.
Han menar väl inte att det är rätt utan undrar snarare varför alla gnäller så mycket på Ronaldo när det finns hur många som helst som filmar minst lika mycket. Varför får Ronaldo all skit? Jo för att folk är avundsjuka.
Citera
2008-07-02, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sparven
Han menar väl inte att det är rätt utan undrar snarare varför alla gnäller så mycket på Ronaldo när det finns hur många som helst som filmar minst lika mycket. Varför får Ronaldo all skit? Jo för att folk är avundsjuka.

Precis så jag menar. Tack för att du inte är hjärndöd.
Citera
2008-07-02, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Jag menade att spelare generellt inte presterar på topp om de spelar i en klubb de inte vill vara kvar i. Jag sa inget om att han blir bättre i RM, det blir han antagligen inte. Men det blir ju spanjorernas problem.

Just därför borde han stanna kvar och vara bra istället för att bli en "stjärna som börjar suga ".
Citera
2008-07-02, 23:20
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suoca

fotboll eller gymnasitik?

men det är så det är, folk som hyllar engelsk fotboll blir imponerade av hårt arbetande spelare, spelare som springer mycket, men vad är det som är imponerande med det? Vem som helst som har en sport som sitt yrke kan väl lära sig att springa mycket.

Föreställ dig Ronaldos teknik med Andy Reids fysik. Det skulle man inte komma långt med Fysiken är viktigt.
Citera
2008-07-03, 03:38
Medlem
Krooked.s avatar
Nu börjar förhandlingarna från Uniteds sida om nytt kontrakt för portugisen:
http://www.realmadrid.dk/news/article/?newsid=11607

Ronaldo tackar förmodligen nej. För han Real Madrid till framgångar kommer han bli en av de största genom tiderna genom att prestera i en större klubb och bättre liga än den han spelar i nu.

Måste vara förnedrande för United att Ronaldo själv sagt att han vill gå till Real
Citera
2008-07-03, 04:20
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparven

De spelarna han namngav är inte i närheten av lika stora filmare som Ronaldo. När Ronaldo filmar vill jag bara spy. Man ser hur underläppen börjar darra och tårarna är nära hos honom. Bäst var mot Turkiet (tror jag det var) när han filmar i mittplan, tappar bollen, ligger kvar och gnäller. Sen några sekunder senare när Portugal vinner tillbaka bollen, ja då får han speed som aldrig förr.

Citat:
Ursprungligen postat av Krooked.
Ronaldo tackar förmodligen nej. För han Real Madrid till framgångar kommer han bli en av de största genom tiderna genom att prestera i en större klubb och bättre liga än den han spelar i nu.

Måste vara förnedrande för United att Ronaldo själv sagt att han vill gå till Real

Ja, för La Liga har bevisat så många gånger att det är den bästa ligan. Just det, Sevillia vann ju UEFA-Cupen 06/07!

Och varför skulle det vara förnedrande för United? Ronaldo kommer förmodligen få leva sin pojkdröm, vem fan hade inte tagit den chansen? Och han kommer aldrig bli en av de största, p.g.a. av avsaknaden av hjärta.
Citera
2008-07-03, 04:30
Bannlyst
Tycker nästan att de känns bäst om Ronaldo lämnar, även om det bär emot då man själv är Man Utd supporter. Problemet är som sagt hur han kommer tas emot av sina lagkamrater samt klubbens supportrar? Vi vet ju alla hur risigt Ronaldo låg till efter Englands förlust mot Portugal för ett par år sedan. Kommer man fortfarande kunna respektera honom trots hans oproffesionella uttalanden angående Real? Kommer han fortsätta prestera på samma nivå som förra säsongen då han uppenbarligen vill sticka från United?

Var tog alla spelare som Keane, Scholes, Giggs och Neville vägen? Spelare som faktiskt var lojala mot sina klubblag?
Citera
2008-07-03, 05:14
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanafish
Och han kommer aldrig bli en av de största, p.g.a. av avsaknaden av hjärta.

Avsaknad av hjärta? Han har ett stort hjärta, men det ligger hos real madrid
Citera
2008-07-03, 05:27
Medlem
jaochss avatar
Ronaldo må vara en större filmare än Deco, men Deco har övertaget sett till "gnäll-face". Deco verkar älska att klaga på domarna och ha ett sådant äckligt barnsligt ansiktsuttryck samtidigt. Usch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in