Flashback bygger pepparkakshus!
2008-07-01, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
http://www.youtube.com/watch?v=Fek46T7t5-g nu har du sett en.. men det är väl så här det brukar vara oftast när han gör assist: http://www.youtube.com/watch?v=rmnVkdwYk64

Jag ska säga en sak till dig riquelme. Ronaldo är inte världens bästa spelare, men han borde bli utsedd till det. Han kan inte dominera en match, det gör han aldrig. Man kan ju inte ta ifrån honom att han är en av världens bästa, men han kan inte dominera en hel match, det var han bättre på 06/07 faktiskt. Nu är han mer bara goalscorern som dyker upp på rätt ställe, visst fixar han ju mycket själv, but still. Rooney är mycket mer värdefull och oftast han som är hjärnan bakom allt, fan vad Rooney är bra. Älskar såna spelare.

Fan njo det första är jävligt snyggt. Undrar dock om den där klacken egentligen ändå intevar tänkt till Evra, som han ser komma löpandes rätt fri. Tvivlar på att han har sett Rooney där, men om det var meningen så hatten av, ruggigt snyggt.

Håller med om att Ronaldo borde få guldbollen i år. Messi är bättre, men har varit för mycket skadad. Håller även med om Rooney, han är lätt den jag gillar mest i United. Har allt egentligen, speciellt spelsinnet, vilket får ens hjärta att smälta. Efter Fabregas den smartaste spelaren i PL.
Citera
2008-07-01, 22:59
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Fan njo det första är jävligt snyggt. Undrar dock om den där klacken egentligen ändå intevar tänkt till Evra, som han ser komma löpandes rätt fri. Tvivlar på att han har sett Rooney där, men om det var meningen så hatten av, ruggigt snyggt.

Håller med om att Ronaldo borde få guldbollen i år. Messi är bättre, men har varit för mycket skadad. Håller även med om Rooney, han är lätt den jag gillar mest i United. Har allt egentligen, speciellt spelsinnet, vilket får ens hjärta att smälta. Efter Fabregas den smartaste spelaren i PL.

Tycker då inte Messi är såååå fantastisk. Känns mer som att alla lag i Spanien blir chockade när de ser någon komma springandes med bollen. Messi får bollen, sen är det ner med huvudet och full fart framåt. Nej, han har ett par dimensioner till i sitt spel att slipa på, dock finns det inget tvivel om att ifall han fortsätter att utvecklas i samma takt kommer han att bli den absolut bästa. Skulle vilja se honom i PL.

Det som gör Ronaldo bra är egentligen hans fysik. Han är snabb, har grym spänst, egentligen ganska stark och är väldigt smidig.
Citera
2008-07-01, 23:04
Medlem
Masingas avatar
http://www.youtube.com/watch?v=LVHit...eature=related

Could it be?
Citera
2008-07-01, 23:29
Medlem
suocas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla

Det som gör Ronaldo bra är egentligen hans fysik. Han är snabb, har grym spänst, egentligen ganska stark och är väldigt smidig.

fotboll eller gymnasitik?

men det är så det är, folk som hyllar engelsk fotboll blir imponerade av hårt arbetande spelare, spelare som springer mycket, men vad är det som är imponerande med det? Vem som helst som har en sport som sitt yrke kan väl lära sig att springa mycket.
Citera
2008-07-01, 23:39
Medlem
sparvens avatar
Jag tycker det inte finns någon som borde kunna utmana Ronaldo som världens bäste denna säsong. Visst, Ronaldo är verkligen inte bra på allting, men han är ändå en sjukt bra fotbollspelare. Alla som sitter och skriker att Messi nu är så mkt bättre, visst han har väl kapaciteten att bli det men han har ju inte visat upp det hittills.
Citera
2008-07-01, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sparven
Jag tycker det inte finns någon som borde kunna utmana Ronaldo som världens bäste denna säsong. Visst, Ronaldo är verkligen inte bra på allting, men han är ändå en sjukt bra fotbollspelare. Alla som sitter och skriker att Messi nu är så mkt bättre, visst han har väl kapaciteten att bli det men han har ju inte visat upp det hittills.

Ronaldo är iofs jävligt bra på allting. Mer komplett spelare går inte att hitta.
Citera
2008-07-02, 00:09
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ronaldo är iofs jävligt bra på allting. Mer komplett spelare går inte att hitta.

Javisst, visste man inte bättre skulle man ju tro att det är Cryff som spelar och inte Ronaldo...
Citera
2008-07-02, 00:12
Bannlyst
heller nebojsa novakivc på plan en C.ronaldo sämsta spelaren någonsin
Citera
2008-07-02, 00:15
Medlem
Jole25s avatar
Citat:

Han är duktig men att kalla honom jävligt bra på allt och komplett är ungefär lika sant som att Usa aldrig landat på månen. Kenta slutar aldrig förvåna mig när det gäller hans hyllningar till Unitedspelare. You must be a Scouser in disguise....
Citera
2008-07-02, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Han är duktig men att kalla honom jävligt bra på allt och komplett är ungefär lika sant som att Usa aldrig landat på månen. Kenta slutar aldrig förvåna mig när det gäller hans hyllningar till Unitedspelare. You must be a Scouser in disguise....

Ronaldo är jävligt bra på allting. Han är grym på huvudet, snabb, stark, bra dribbler, skjuter ungefär lika bra med båda fötterna (inte många som gör det), bra frisparkar. Han är jävligt bra på allt. Du kan fan inte förneka det. Blanda inte in ditt hat i det här.
Senast redigerad av bLyGE_kEntA 2008-07-02 kl. 00:23.
Citera
2008-07-02, 00:25
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ronaldo är jävligt bra på allting. Han är grym på huvudet, snabb, stark, bra dribbler, skjuter ungefär lika bra med båda fötterna (inte många som gör det), bra frisparkar. Han är jävligt bra på allt. Du kan fan inte förneka det. Blanda inte in ditt hat i det här.

Jag kan sträcka mig till att han är en komplett offensiv spelare. Ngn komplett fotbollspelare är han inte...
Citera
2008-07-02, 00:29
Medlem
Vidichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparven

Ronaldo är den mest kompletta levande fotbollspelare just nu, han är snabb, han är sjukt teknisk, han passar bra, han gör grymma inlägg, han för frisparksmål, han gör nick mål, han gör mål med vänsterfoten, han gör mål med högerfoten, han gör t.o.m mål med kuken. Det enda han bör förbättra skulle nog kunna vara försvarsspelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in