Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-17, 22:20
  #1
Medlem
Har någon flugit med Vueling? Vi flyger från Landvetter till Paris och har endast en väska under sätet framför tillåten. Undrar därför om kan lyckas ta med ryggsäckar eller kan det bli kontroll och strul?
Citera
2022-09-17, 22:39
  #2
Medlem
VladTheImpotents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzimuth
Har någon flugit med Vueling? Vi flyger från Landvetter till Paris och har endast en väska under sätet framför tillåten. Undrar därför om kan lyckas ta med ryggsäckar eller kan det bli kontroll och strul?
Har åkt många gånger med Vueling och om ditt handbagage får plats under sätet är det helt ok, checka på hemsidan för info men tror det är max 8kg.
Jag tycker Vueling är ett riktigt bra bolag och har aldrig haft problem. De har dessutom endast fräscha Airbus i sin flotta.
Citera
2022-09-18, 08:14
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VladTheImpotent
Har åkt många gånger med Vueling och om ditt handbagage får plats under sätet är det helt ok, checka på hemsidan för info men tror det är max 8kg.
Jag tycker Vueling är ett riktigt bra bolag och har aldrig haft problem. De har dessutom endast fräscha Airbus i sin flotta.
Men när du åkte med Vueling, har de kontrollerat dimensioner och vikt på handbagaget?
Citera
2022-09-18, 08:28
  #4
Medlem
VladTheImpotents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzimuth
Men när du åkte med Vueling, har de kontrollerat dimensioner och vikt på handbagaget?
Nej aldrig men jag har alltid haft en incheckad väska samt min ryggsäck ombord under sätet.
Citera
2022-09-18, 10:38
  #5
Moderator
Neksnors avatar
Europa --> Flyg: allmänt
/Moderator
Citera
2022-09-30, 10:34
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VladTheImpotent
Nej aldrig men jag har alltid haft en incheckad väska samt min ryggsäck ombord under sätet.
Det gick hur bra som helst. Kanske pga att flygplanet var inte fullt.
Citera
2022-09-30, 20:20
  #7
Medlem
VladTheImpotents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzimuth
Det gick hur bra som helst. Kanske pga att flygplanet var inte fullt.
BRA.
Visst är Vueling utmärkt att flyga med.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3454289

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback