Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-09-18, 15:16
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Det jag söker nu finns inte på skjutbanan. Vet inte vilka skjutbanor du besökt men detta tror ja inte du har sett på många ställen.
Och varför skulle jag inte ha råd att skjuta bara för att jag inte vill lägga massa pengar på just detta? Det kallas prioriteringar.

Inom en radie på 2 mil där jag bor så finns det tre skjutbanor som är +300m som dessutom har utrustningen du efterfrågar.
Citera
2022-09-19, 19:26
  #26
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havtornsplanta
Inom en radie på 2 mil där jag bor så finns det tre skjutbanor som är +300m som dessutom har utrustningen du efterfrågar.
Då är det bara att säga grattis!
Bor du i någon större stad?
Jag bor "på landet" och har 7-8 utomhusbanor (som jag vet om, kan finnas fler) för jakt och/eller sportskytte inom 2mil, ingen har något av detta.
Banan/föreningen jag tillhör har funnits sen 60-talet. Har 25, 50, 150, 200 och 300m för skytte med pistol eller gevär, sport och jaktskytte. Tavelställ och div stöd finns att låna men resten får man stå med själv.
Men så kostar de bara 200kr/år i medlemsavgift också.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback