Flashback bygger pepparkakshus!
2022-10-12, 10:34
Medlem
Gillar inte Johan Pehrsson tyvrr sedan han valnatten tog upp hela familjen p podiet...L r ett litet skitparti dessutom...
Citera
2022-10-12, 10:36
Avstngd
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Gillar inte Johan Pehrsson tyvrr sedan han valnatten tog upp hela familjen p podiet...L r ett litet skitparti dessutom...

Det gjorde ju Uffe ocks. Han har dessutom en riktigt obehaglig kristi brud-fru som hade ett gigantiskt kors runt halsen.
Citera
2022-10-12, 10:40
Medlem
DenEvigeSvennens avatar
Nu mste SD verkligen stta hrt mot hrt och inte acceptera att L ska ing i en regering men inte de sjlva!
Citera
2022-10-12, 10:40
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocheinmupp
Jag rstar hger men om Uffe inte lyckas nu bara bekrftar det vad jag alltid tyckt om mannen, han r en loser och en glidare. En talker men ingen doer. Mannen r lat och saknar visioner och handlingskraft.

Kompromissen r ltt, antingen sitter bde L och SD i regeringen eller s sitter ingen av dom i regeringen. De kan gra upp sjlva hur de vill ha det eller s blir det nog omval och sossarna igen.

L kan dra t h-vete de med.
Allts om ryktet talar sant att Krille trotts lng frberedelse tid inte klarar att bilda regering idag..

Visst r lget inte okomplicerat, men nd ondligt mycket bttre n vad Lfvet hade nr han bildade regering. Krille verklar vara en mycket svag och vankelmodig ledare. Det r inte vad Sverige behver just nu! Moderaterna br dra konsekvenserna av detta och skyndsamt byta ut honom!
Citera
2022-10-12, 10:41
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det gjorde ju Uffe ocks. Han har dessutom en riktigt obehaglig kristi brud-fru som hade ett gigantiskt kors runt halsen.
Hon r prst.
Citera
2022-10-12, 10:42
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenEvigeSvennen
Nu mste SD verkligen stta hrt mot hrt och inte acceptera att L ska ing i en regering men inte de sjlva!
kesson? Hrt mot hrt? Nejdu - Jimmy r svesnk politiks strsta syltrygg!
Citera
2022-10-12, 10:45
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenEvigeSvennen
Det r nog det dom gr. Drfr de inte kommer verens.
Citera
2022-10-12, 10:45
Avstngd
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Hon r prst.

nnu mer obehagligt allts.

Det lskigaste frn valnatten var nd att de tvingade upp adoptivungarna p scen och hade satt varsitt jttekors p dessa tsabitar ocks. Frugan som stod bakom dessa och log kallt medan ungarna sg riktigt obekvma ut gav mig riktigt kalla krar.
Citera
2022-10-12, 10:47
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Skillnaden var att hans alternativ inte hade egen majoritet efter valet han var drfr tvungen att hitta en lning p det. Uffe gng har egen majoritet och var veren; i vart fall fre valet
Jag vet inte vad du menar. Det finns inte ett "Uffes gng", han hller precis p att skapa det. L och C lmnade ju Alliansen fr ngra r sedan och SD har aldrig ngonsin varit med i Uffes gng. Nr hans regering tilltrder, frst d finns ett Uffes gng.
Citera
2022-10-12, 10:48
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Hon har omskolat sig till prst i Svenska kyrkan vad jag frstr.

Edit: tva p den pucken
Citera
2022-10-12, 10:48
Citat:
nnu mer obehagligt allts.

Det lskigaste frn valnatten var nd att de tvingade upp adoptivungarna p scen och hade satt varsitt jttekors p dessa tsabitar ocks. Frugan som stod bakom dessa och log kallt medan ungarna sg riktigt obekvma ut gav mig riktigt kalla krar.

Vad har detta med regeringsbildning 2022 att gra?
Citera
2022-10-12, 10:50
Medlem
Uffe hinner inte f ihop regering i tid, Liberalerna: krvs mer tid.

Vad ska man sga om denna inkompetenta cirkus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in