Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 5
  • 6
2022-09-17, 14:41
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Tror man behöver ha heltidsjobb eller eventuellt heltidsstudier om man ska avtjäna ett kortare straff med boja, eller få boja en del av fängelsetiden.
Sverige må dalta med brottsligar men är nästan 100 på att man inte kan kratta på en kyrkogård ett par timmar I veckan med fotboja 😁

Om du levt brottsligt och är på väg att dömas hoppas jag att du lämnar det livet och hittar något vackrare. En roman med titeln FITTAN kan dra in lite pengar. Tänk Sex and the City fast om fyra alldagliga killar i Vänersborg som inte fått doppa på länge, i skolan kollade tjejerna aldrig på dem.
En lösdrivare, en fabriksarbetare, en CS-nörd som bor hos föräldrarna och en busschaufför som lär känna varandra i jakten på FITTAN. På helgerna tar de tåget till Göteborg där de super bort nervositeten och dissas av brudar på Avenyn. I veckorna är det mycket nätdejting.
Resultaten blir inte som de vill men busschauffören lyckas bli avsugen av en gravt överviktig raggarbrud från Uddevalla pga hans yrke. Fittan har för mycket fett för att kunna knullas. Det skulle vara som att trycka pitten i tio pizzadegar.
Bokens vändpunkt blir när sorgen över att dissas av hundratals, om inte tusentals brudar, och den sexuella frustrationen och därmed en sorg över livets misslyckande ger dem olika superkrafter, på gott och ont...

Självklart skriver du som du vill, om du vill. Får du ihop 30 sidor kan du skicka texten i inlägget till olika förlag, det är en tänkt förtext i boken, tillsammans med ditt utkast på 30 sidor. Boken skulle kunna ha lösdrivaren och busschauffören som huvudkaraktärer så det inte blir för rörigt med alla fyra.

Lycka till!

Nej, jag ska förmodligen inte behöva sitta.

Ditt utkast till en bok fick mig att dra lite i mina för dagen rätt sträva mungipor. Tack!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in