2022-09-09, 15:43
Medlem
Hej är det någon som använt sig av mifinity och gjort uttag från mifinity konto till sitt eget bankonto? Hur lång tid tar de för dem att verifiera bankontot så man kan göra själva uttaget ??
Citera
2022-09-15, 11:20
Medlem
HellisBres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allyie
Hej är det någon som använt sig av mifinity och gjort uttag från mifinity konto till sitt eget bankonto? Hur lång tid tar de för dem att verifiera bankontot så man kan göra själva uttaget ??
Undrar oxå.. har du använt den?
Citera
2022-10-02, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HellisBre
Dom godkände aldrig min verifiering
Citera
2022-10-02, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HellisBre
Kunde ta ut pengarna genom "send a friend" la till kompisens bankono nummer och skickade från mifinity till den kontakten och han fick pengarna på sitt vanliga bankonto direkt, ingen behövde verifiera sig
Citera
2022-10-02, 13:18
Medlem
HellisBres avatar
Citat:
Kunde ta ut pengarna genom "send a friend" la till kompisens bankono nummer och skickade från mifinity till den kontakten och han fick pengarna på sitt vanliga bankonto direkt, ingen behövde verifiera sig
Hur va avgiften hos dom?
Citera
2022-12-13, 18:41
Medlem
Citat:

Kan man göra det trots att dom inte verifierat allt för kontot? Mitt id är inte godkänt än..gått två veckor typ..
Citera
2022-12-27, 13:25
Medlem
Citat:
Har försökt detta men kan inte få kontonumret att stämma. Står hela tiden fel format hur jag än skriver. Och vad är bankkod och vänligt namn?
Har fått mitt kort verifierat men går inte att ta ut
Citera
2023-03-23, 08:25
Medlem
Hej,

Jobbig process att verifiera bankkonto.. blivit nekad flera ggr. De nöjde sig tex inte med en utskrift som visar mitt namn,iban och insättningen till mifinity. ID och adress var inga problem.

Något som vet vad som krävs för att de ska godkänna bankkontot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in