Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-07-05, 08:58
  #1
Medlem
jag älskade imovane , men har tyvärr fått så hög tolerans att det inte spelar någon roll hur många jag poppar i mig, käner ingenting.
finns det någon drog som ger samma slags lyckokänsla som man kan ta då man går på antidepressiva? har inte testat så mycket mer än lite olika tråkiga benzo så jag undrar lite.
Citera
2006-07-05, 09:46
  #2
Medlem
GaiNs avatar
Nitrazepam kanske vore något...annars tramadol men var försiktig iom SSRI.
Citera
2006-07-05, 11:00
  #3
Medlem
Doogless avatar
Jag kan starkt rekomendera Stilnoct eller Flunitrazepam(Roppar) som är mina favoriter när det gäller sömnmedel

Dessvärre är Roppar nu för tiden dyra och svåra att få tag på och är svårare att få utskrivet av läkare,så jag får nog framför allt rekomendera Stilnoct. Det är lättare att få lagligt utskrivet av läkare än Flunitrazepam,och det är billigare och lättare att få tag på den "svarta marknaden",så att säga.

Försök att skaffa dig Stilnoct är mitt bästa råd! Stilnoct passar passar dessutom att ta till sammans under medicinering av SSRI preparat.
Citera
2006-07-05, 11:10
  #4
Medlem
Stilnoct slår imovane med hästlängder
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback