2022-10-08, 21:31
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toxiclife4433
Konstig substans fick knappt ut något av denna vid rökning. Rövpanna näsa hyfsat mycket som sagt. Drog på en riktigt ordentlig ca 250mg IV under tiden jag va ganska full. Gav typ inget när jag panga 75-100mg. Slog i mig 250mg och då helt plötslig vände det och låg nästan som om jag tagit hög dos e utan att käken skaka. Kände både ett riktigt grovt dopamin påslag men konstigt nog riktigt mycket seratonin med vilket jag blev sjukt förvånad över. La mig i sängen och bara mådde som en kung. Fick sån eroufori så jag inte kunde prata och höll på att komma i byxorna av att bara ligga i sängen haha... Märkligt den betedde sig så annorlunda vid dom dosorna och olika intagning sätt. Är den så oren så att ena dosen knappt slog och andra bara maxa. Skit skumt tycker jag borde känt något på dom 75-100 åtminstånde oavsett.. Verkligen som natt och dag riktigt skumt detta faktiskt tvär skumt
Detta är väldigt märkligt med en pyro. 250mg IV bör bara bli väldigt obehagligt om man inte har en redigt stabil tolerans.
Citera
2022-10-09, 07:10
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Jag skriver från mobilen nu och det kan därför förekomma fel eller konstiga språkliga konstruktioner. Därtill har jag använt cirka 300-350 milligram 2-Me-PiHP under kvällen (sedan kl. 22 ungefär och från samma tidpunkt ihop med en mindre mängd alkohol om cirka 10 centiliter starksprit och en öl, och fram till cirka kl. 04, och därefter vidtogs ett nytt experiment vilket diskuteras lite senare) och en tablett flubrotizolam inledningsvis. Framåt femtiden inmundigade jag 14 centiliter vodka (37.5%) och fyra tabletter flubrotizolam om 0.5 milligram per tablett. Planen var att sova, men jag fick intresse för att prova lite mer med 2-Me-PiHP.

Min senaste leverans består av den som andra har fått. Kristallin men med spår av röd- eller orangefärgade inslag. Jag hade beställt två gram och denna beställning såg inte riktigt likadan ut som den förra, vilken var mer vitaktigt ren på något vis.

I går fick jag ganska kraftig effekt på förhållandevis låga doser. Jag hade då haft ett uppehåll på ett par dagar från stimulantia. I kväll var effekten märkbart sämre vid samma doser, med skillnaden att jag experimenterade lite mer med administreringsmetoder. Generellt kan sägas att måendet är tämligen ambivalent, för det är varken särskilt bra eller dåligt, utan mest bara närvarande och stimulerat — särskilt i början av sessionen, för att sedan ha blivit alltmer lutande åt det positiva ju fler timmar som gått och desto fler doser och substanser som har inmundigats.

Jag har nu testat (i förhållandevis låga doser per enskilt intag jämfört med många andra här) olika varianter:

Oral administrering (cirka 50-60 milligram) — en dos vägs upp, viras in i en liten bit toalettpapper och sväljs med dryck. Resultatet är ett mjukt och en ganska bakgrundsaktig påverkan, i vilket står att finna att någonting händer i kroppen men ungefär där avtar också förloppet. Krävs större doser.

Nasal administrering (cirka 20-30 milligram) — substansen snortas i näsan. Relativt snabbt påslag, tämligen kortvarig effekt, problem med näsan redan efter ett fåtal doser. Mindre doser än oralt men borde vara större än rektalt, fastän jag framför allt orsakat av de problem som följer i näsgångarna med nasal administrering av denna substans hållit de nasala doserna lägre. Vi talar stark smärta, näsblod och allmänt irriterade slemhinnor redan kort tid efter de första doserna.

Rektal administrering (cirka 30-50 milligram) — en pump används för att skjuta upp substansen i ändtarmen. Snabbt påslag och effektivt ur ett biotillgänglighetsperspektiv. Fort övergående rus. Mer effektivt än både oralt och nasalt. Ger över lag inga direkt obehagliga känslor i ändtarmen utan lösningen kan hållas inne till dess att den har tagits upp av kroppen.

Rökning (mellan 15 till 30 milligram) i tre olika former:

Preparerade cigaretter med både avkortade filter och helt eliminerade sådana — substansen blandas med tobak och görs till en ”joint” (vilken måste eldas rätt hårt på för att uppnå förbränning av substansen) men som klart fungerar om cigaretten eldas hårt där substansen hamnat, vilket i mitt fall är ganska långt fram. Jag tömmer en mindre mängd tobak på ett hopvikt papper, strör pulvret över samma tömda tobak och packar cigaretter igen, för att sedan röka den med endast 1/4 filter eller inget alls, och elda på cigarettänden om den brinner mindre bra för ökad värme. Rejält snabbt påslag men fort övergående. Ganska små doser krävs jämfört med oralt och nasalt — dock liknande rektalt.

Aluminiumfolie ihop med gasolbrännare — inte min grej då jag inte riktigt behärskar tekniken, men den ger ifrån sig rök och ångor som i praktiken kan fångas upp och andas in. Samma dos som ovan.

En modifierad glödlampa av mindre modell tillsammans med polygrip och tändare — denna metod gav bra rök och gick enkelt att styra följt av att inhalera röken. Samma dos som ovan.

Av dessa metoder är den orala minst verksam men ger också lugnats påslag och kontroll. Större mängder krävs än de övriga sätten. I näsan (vilken substansen efter en kort tid kraftigt påverkar dess innanmäte i negativt avseende) är påslaget tämligen fort anländande men går över relativt snabbt också.

Rektal administrering ger hårt påslag och kräver lägre dos än de första två, även om effekten är kortvarig även här.

Rökningen i samtliga former ger ett nästan omedelbart påslag och känns annorlunda jämfört med de övriga metoderna. Effekten kommer på några sekunder men övergår — i mitt tycke — efter endast tio till tjugo minuter.

Doserna har varierats mellan som lägst 10 milligram på en dos och upp till 80 milligram. Påfyllningar har gjort var tjugonde till fyrtionde minut ungefär, med delvis stigande dosökning för varje gång. Sedan kl. 02 har jag förbrukat någonstans omkring 150-200 milligram, utöver de mängder som används mellan kl. 22 till kl. 02. Totalt är det med andra ord uppåt halvgrammet nu.

Alkohol och flubrotizolam finns sedan start i ringa mängder med i bilden. Det är först i ett senare skede som dessa har ökats på i omfattning inför sänggående. Just nu — i skrivande stund och strax inför sänggående — har jag inmundigat cirka 35 centiliter starksprit om 37.5% och en starköl om 35 cl och 4.5%, följt av sju tabletter flubrotizolam. Dessa två ämnen har som sagt bara funnits i små mängder mellan kl. 22 och kl. 05. Först därefter ökades dessa avsevärt.

Över lag tycker jag att effekten från 2-Me-PiHP är knepig. Den är okej, men den känns samtidigt lustig. Jag mår inte överdrivet bra när den intas, oavsett dosering, men blir stimulerad och mår bättre än innan — i jämförelse med andra substanser är den dock inte i toppklass kan jag inte påstå. Den fungerar och den är funktionell.

Tolerans spelar oerhört stor roll märkte jag också. Jag tog ett par doser i går efter uppehåll i en vecka och fick påtagliga effekter på alla sätt att administrera, men särskilt vid rökning eller inhalation gick en elektrisk känsla och ett skönt pirr genom hela kroppen när jag höll inne röken i lungorna och substansen nådde hjärnan. I dag, kvällen efter, upplevs inte alls samma tydliga effekt trots högre doser. Med andra ord är toleransen — åtminstone för mig — mycket avgörande för hurdant ruset kommer att bli. Mängden alkohol och bensodiazepiner har varit likvärdig vid samtliga tillfällen, och initialt lågt doserade.

Likväl blir jag stimulerad och med en rimlig mängd alkohol och väldigt låg dosering bensodiazepiner i blodomloppet är det en funktionell substans som jag förmodligen kommer att köpa ännu mer av. Det är en nackdel att det upplevs som att det behöver fyllas på var trettionde minut eller så, fast det är väl helt enkelt vad för substanser vi har att röra oss med i dagsläget efter alla de klassningar som skett. Den duger, men den är ingen bäst-i-klassen-substans.

Jag tycker att den upplevs åtminstone delvis dopaminerg vid de doser jag använt, men kanske framför allt noradrenalin. Serotonerg effekt har jag inte märkt av ännu, fast samtidigt äter jag SSRI och det kan komma att påverka.

Det blir en rökdos till på ungefär 25-30 milligram i en glödlampa, polygrip som hållare och en tändare under — sedan får det vara bra för den här natten. Det är en dag i morgon också!

Vad gäller bieffekter har jag huvudsakligen upplevt tämligen utmärkande påfrestning på hjärtat, med tryck däromkring och hårda pulsslag trots att jag äter betablockerare dagligen. Illamående kommer också stundtals, men då framför allt efter att ha snortat substansen. Illamående lider jag av även till vardags så att en substans som denna försvårar ett sådant symtom är kanske ingen som förvånas av. Och sedan har det nämnts i tråden om en användare som menade att vederbörande upplevde symtom på njursmärta, och där kan jag eventuellt ställa mig bakom denna individ. Under kvällen hade jag nämligen en dov obehags- och svag smärtkänsla i njurområdet på vänster sida och delvis ryggen. Kan vara muskler, men lika gärna påverkan på kroppens vitala organ. Inom kort kommer jag att ta prover på sjukhus för just njurfunktion (i andra sammanhang än missbruksrelaterade sådana) och då kan jag uppdatera i denna tråd huruvida dessa värden har förblivit stabila eller också försämrats sedan jag först kom i kontakt med 2-Me-PiHP. Håll utkik framöver så kommer information om detta!

Ställ gärna frågor om ni undrar över något. Jag tycks ju nyttja denna substans något så när annorlunda än många andra i den här tråden, och följaktligen kanske jag kan bidra med tips och råd utifrån hur jag har valt att experimentera med denna substans.

Allt gott, vänner!
Citera
2022-10-09, 18:41
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Detta är väldigt märkligt med en pyro. 250mg IV bör bara bli väldigt obehagligt om man inte har en redigt stabil tolerans.
Den är enbart ca 30% ren. Därav kan han ta så höga doser.

Aldrig sett så dålig kvalité på hygeas produkter. Det är inte produkten det är fel, det är syntesen. Tvivlar på att dom bankar den.

Adderar man Brom eller Bromvätesyra för snabbt emellan (Man adderar det droppvis) så kan det bildas både alfa och dibromo ketoner.
Senast redigerad av Jaggermeister 2022-10-09 kl. 18:45.
Citera
2022-10-09, 20:49
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Den är enbart ca 30% ren. Därav kan han ta så höga doser.

Aldrig sett så dålig kvalité på hygeas produkter. Det är inte produkten det är fel, det är syntesen. Tvivlar på att dom bankar den.

Adderar man Brom eller Bromvätesyra för snabbt emellan (Man adderar det droppvis) så kan det bildas både alfa och dibromo ketoner.

Så med andra ord menar du att en dos om 100 milligram från den påse du får hem efter en beställning endast motsvarar 33 milligram faktisk substans av totalen pulver som administreras?

Om så är fallet måste ju — enligt mina upplevelser — detta vara en synnerligen potent produkt om den är helt ren och inte kontaminerad. Jag är för övrigt inte nybörjare över huvud taget på stimulantia, så att jag skulle sakna referenssubstanser att jämföra med faller helt. Däremot har jag haft ett långt uppehåll från allting med undantag för nikotin och koffein i ett par års tid. Så klart kan detta spela roll, och det gör det garanterat.

Vad jag vill komma fram till är bara att de av mig skrivna och publicerade inläggen med avseende på min uppfattning av denna substans inte är hopsnickrade och redogjorda av en komplett nybörjare och amatör.

Likväl är frågan mycket intressant och jag uppskattar verkligen ditt grävande, analyserandet och kontrollerandet av produkten i fråga. Många pluspoäng till dig, Jaggermeister!
Citera
2022-10-11, 11:08
Medlem
Får hem A-PiHP idag samt MD-PHP, medan jag fortfarande har kvar lite av 2-me-pihpen så ska jag (försöka) göra en objektiv jämförelse på något som jag vet funkar, och 2-me-pihp.

Men undrar då - vad ska jag testa först, om det ens har betydelse? Den här, a pihp, eller mdphp?
Citera
2022-10-11, 17:23
Medlem
Jaggermeisters avatar
Nuvarande batch är gissningsvis 3-5x mer potent.

Verkar som att dom tog åt kritiken jag skrev här samt mailet Ang att jag lyckades få fram renheten.

Smakar så mkt bättre, oljan är ljus så mkt längre. Så va försiktig, ta inte samma dos som förut, speciellt IV.

Potensen är fan mot a-PiHP hållet.

Den rinner sämre, och jag vet att dom blandar I MSM för att göra så oljan rinner lättare. (vet det pga analys)
Och den lämnar svarta märken.

Min teori är att MSM kan nog behövas, men max 15% som dom hade i deras 2-me-pvp.

Men kvalitén nu är fan trippel så bättre. Ska kontakta dom och ge lite tips
Senast redigerad av Jaggermeister 2022-10-11 kl. 18:00.
Citera
2022-10-11, 18:09
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Nuvarande batch är gissningsvis 3-5x mer potent.

Verkar som att dom tog åt kritiken jag skrev här samt mailet Ang att jag lyckades få fram renheten.

Smakar så mkt bättre, oljan är ljus så mkt längre. Så va försiktig, ta inte samma dos som förut, speciellt IV.

Potensen är fan mot a-PiHP hållet.

Den rinner sämre, och jag vet att dom blandar I MSM för att göra så oljan rinner lättare. (vet det pga analys)
Och den lämnar svarta märken.

Min teori är att MSM kan nog behövas, men max 15% som dom hade i deras 2-me-pvp.

Men kvalitén nu är fan trippel så bättre. Ska kontakta dom och ge lite tips
Syftar du på batchen med små bruna kristaller i?
Citera
2022-10-11, 18:21
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Syftar du på batchen med små bruna kristaller i?
Vet inte, den nya batchen. Är några shards som är orange-ish, o vissa klara.

Att det är så blandat indikerar att dom inte tvättar produkten tillräckligt.

Kan ladda upp bild på batch. En sekund. Gör en Edit i detta inlägg
https://ibb.co/RP4jrKk

Fick BTW 0.6g på 1g order... 4e gången jag får undervikt nu... O dom tror inte på mig...
Mailade dom igen med bild. Får se om dom misstror mig igen
Senast redigerad av Jaggermeister 2022-10-11 kl. 18:26.
Citera
2022-10-11, 20:02
Medlem
Jaggermeisters avatar
Imorgon när jag hämtar 2g paketet så kmr jag filma när jag öppnar o väger...
Citera
2022-10-11, 23:56
Citat:
Vet inte, den nya batchen. Är några shards som är orange-ish, o vissa klara.

Att det är så blandat indikerar att dom inte tvättar produkten tillräckligt.

Kan ladda upp bild på batch. En sekund. Gör en Edit i detta inlägg
https://ibb.co/RP4jrKk

Fick BTW 0.6g på 1g order... 4e gången jag får undervikt nu... O dom tror inte på mig...
Mailade dom igen med bild. Får se om dom misstror mig igen

Tack för bild misstänkte att tjacket i stan innehöll denna då från det jag läst ser de ut som de ba att de blandat med amfetamin. Går att röka på folie men amfetaminen bränns men det rinner och smakar en blandning av meta, amfetamin men framför allt pv. (Den är lite dyrare än det brukar vara) Får effekter som jag enbart får på PV (Ljus blir blåa på något sätt så ibland kan jag inte avgöra om det är sirener. Alltså hade jag inte märkt om de va blåljus, eller märkt hade jag men ser ingen skillnad på just alla pyrros. Allt grått blir blått med. Kan va så att det är någon annan PV med lite tjack sen nån droppe vatten för o få de till ett paste. Dunno. Så länge jag kan få det för 800 femman men då är rökning slöseri för dom svarta spåren fastar hårt. Dock går dom att röka men det smakar bränt amfetamin och ger inte mycket förutom hostningar men bjudit på några sådana folien o dom som rökt det brända har blivit supernöjda ändå så jag vet inte..............

TILL ALLA ER ANDRA som skriver vad det står när man hämtar ut paketen förstör för oss alla. Det dom har nu igen är bra bättre än deras förra. Dom hade den ett bra tag sen började det andra odiskreta men googla man kom man till typ bilföretag men hygea strax under. Den här är är perfekt för vem fan får bilgrejer i kuvert?

Mvh

Fridens.

EDIT: Det tjacket är bra men lugnt på något sätt utöver PV känslan som går över fort. Tex ljudhallisar. Inget man får av vanligt amfetamin om man inte kör i sig skit mycket förstås. Kan säga från det jag läst är det ända fördelen att handla på H nu är väl att den rinner bättre
Senast redigerad av ruttenfimp 2022-10-12 kl. 00:02.
Citera
2022-10-12, 10:37
Beställde 1g för att se om de är ngn skillnad då de sa att de gjort det mer rent nu.. Nu är bara den vanliga frågan hur många arbetsdagar de behöver för att skicka, alltid minst 3 för mig oavsett deras utlovade 24h/samma dag innan 16.

Återkommer med om jag märker skillnad från tidigare batcher.
Citera
2022-10-12, 12:47
Medlem
Jaggermeisters avatar
Får inte ens svar när jag skriver att jag fått undervikt flera gånger... Senast 40% undervikt.

Idag när jag hämtar ut ska jag fan filma när jag öppnar o sen väger allt. Har deras packare blivit torsk på PV elr? 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in