• 1
  • 2
2022-09-07, 00:22
Medlem
Kollade på dagens politikbyrån. Programledaren Aida Pourshahidi! Jösses vilken 10-poängare. Hon hade genomskinlig blus. Jag släppte alla tankar om elpriserna, ränteläget och ukrainakriget. Kunde bara tänka på hennes mjuka tuttar under den läckra genomskinliga blusen. Wow vilket ansikte hon har också! Att hennes ena öra sticker ut lite mer än det andra ger henne karaktär. Jag har inte varit så runksugen efter att ha sett politikbyrån sedan i mars då Prescilia Haddads tuttar var med. Om det finns någon som sitter inne på bra sexanekdoter eller sjyssta bilder på Aida så får ni gärna posta här i tråden. Vill ha något att tänka på nästa gång jag kollar på politikbyrån. Då jävlar ska det runkas!
Citera
2022-09-07, 00:38
Medlem
Crabbofixs avatar
tråden kanske passar bättre under fetisher > arabfestish
Citera
2022-09-07, 00:59
Medlem
JagMatarHuslimers avatar
Haha Ja hon är rätt fin
Citera
2022-09-07, 03:56
Medlem
Studsbolls avatar
TS måste nog gå till optikern; det var ingen blus och den var allt annat än genomskinlig då det gäller tuttarna vilka dessutom är ganska små. Men hon ser ju trevlig ut, om man går igång på babbeluringar.
Citera
2022-09-07, 07:49
Medlem
solstrålars avatar
Den var väl inte genomskinlig för fem öre.
Senast redigerad av solstrålar 2022-09-07 kl. 07:56.
Citera
2022-09-07, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
tråden kanske passar bättre under fetisher > arabfestish

Namnet låter inte arabiskt. Hon måste väl vara pers?

Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
TS måste nog gå till optikern; det var ingen blus och den var allt annat än genomskinlig då det gäller tuttarna vilka dessutom är ganska små. Men hon ser ju trevlig ut, om man går igång på babbeluringar.

Okej, jag kanske inte har stenkoll på klädterminologin. Vet inte vad plagget kallas. Någon slags turtleneck-historia, kanske kan nån modeintresserad flashbackare förklara för mig vad det är(sedan kan nån moderator ändra i rubriken). Men nog fan är det lite genomskinligt? Kollar du verkligen på rätt avsnitt? Det kommer ju ett nytt varje dag nu. Det är detta avsnitt jag ska runka till:

https://svtplay.se/video/36223881/po...an-6-sep-22-00
Senast redigerad av JoeBidenLuktarBajs 2022-09-07 kl. 08:07.
Citera
2022-09-07, 10:45
Medlem
Störigt med alla inkvoterade babbar på public service, dessutom har hon ju inte alls den tajmingen som behövs när hon försöker vara "rolig" utan låter bara forcerad och stressad, vevar med armarna och pekar otrevligt också. Då är den manlige babben i samma program bättre. Utseendemässigt har jag mest tänkt på hennes alvöron.
Citera
2022-09-07, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Störigt med alla inkvoterade babbar på public service, dessutom har hon ju inte alls den tajmingen som behövs när hon försöker vara "rolig" utan låter bara forcerad och stressad, vevar med armarna och pekar otrevligt också. Då är den manlige babben i samma program bättre. Utseendemässigt har jag mest tänkt på hennes alvöron.

Du tänker på Fouad Youcefi? Han gillar jag verkligen också. Hans röst är mysig och lugnande och de där trötta ögonen är behagliga att titta på. Hoppas han får en lång karriär på SVT. Lätt Sveriges mest folklige kulturberikare. Men Aida är inte långt efter, jag tycker hon är skitbra. I egenskap av kvinna är hon ju dessutom bättre runkmaterial. Prescilia Haddad duger också, men i hennes fall är det mest pattarna som är intressanta. Hon är även vacker i övrigt, men verkar ha en vedervärdig personlighet.
Citera
2022-09-07, 14:34
Medlem
JustZlatans avatar
Tror mer att hon är pakistansk eller iransk.
Citera
2022-09-07, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Tror mer att hon är pakistansk eller iransk.

Hon verkar ganska intelligent så jag tror mest på iransk pers.
Citera
2022-09-07, 20:51
Medlem
kebobbs avatar
Hehe..ganska roliga öron...Spockish!

Citera
2022-09-07, 22:52
Medlem
CommonSenses avatar
Ser ut som hon har en kameltå i början
Citera
  • 1